بررسی مدارک و مطالعه پرونده - وکیل ورشکستگی

    بررسی-مدارک-علیرضا-نوری
    useradmin
    ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
    دسته‌بندی نشده
    218 بازدید

    بررسی مدارک و مطالعه پرونده

    در پاره ای از موارد، اشخاصی که درصدد دریافت مشاوره هستند، قبلا درگیر فرایند قضایی شده و می خواهند از سرنوشت و آینده احتمالی پرونده خود و اقداماتی که برای پیروزی در پرونده لازم است مطلع شوند.

    در برخی دیگر از موارد، افراد قبل از آنکه اقدامات قضایی را شروع نمایند و حتی پیش از حضور در جلسه اول دادگاه، و حتی قبل از تقدیم دادخواست، درصدد برمی آیند که از موارد و نکات حقوقی مربوطه آگاهی یابند.

     

    تصمیمات افرادی که در گروه دوم قرار میگیرند قابل تقدیر است

    چرا که ایشان پیش از ورود در دادگاه و قبل از طرح دعوی، در تلاشند که میزان و احتمال پیروزی و نیز شدت و ضعف ادله خود را بررسی نمایند

    و درصورتی که به احقاق حقوق خود امیدوار شدند، اقدامات اجرایی را شروع کنند.

    این کار باعث می شود که از پرداخت هزینه های گزاف و اتلاف وقت و زمان و تضییع حقوق ایشان به طورجدی و قابل قبول جلوگیری شود.

    ارائه مشاوره توسط وکیل در موارد مذکور، منوط به آن است که کلیه اسناد و مدارک و ادله موکل به دقت مورد بررسی قرار گیرد

    و اساسا بررسی شود که برای وی راهکارهای حقوقی وجود دارد یا نه؟؟

    و طرح دعوی، وجاهت خواهد داشت یا خیر؟؟

    و نحوه طرح دعوی وموضوعات دادخواست چه مواردی باید باشد؟

     اگر چنانچه در حال حاضر پرونده مفتوحی در هر یک از مراجع قضایی وجود داشته باشد، وکیل باید با مراجعه حضوری به شعبه و مطالعه اوراق  پرونده؛ موکل را در معرض کلیه اطلاعات مربوطه و اقداماتی که پس از آن باید انجام شود قرار دهد.

    در صورتی که شما عزیزان قصد داشته باشید اوراق و مدارک و اسناد توسط وکیل بررسی شود و یا اینکه پرونده قضایی شما توسط وکیل مطالعه گردد، میتوانید با شماره  09028777441 با وکیل مربوطه در تماس حاصل فرمائید.

    همکاران بنده مراتب را در اسرع وقت بررسی و پس از رویت مدارکی که تصاویر آنها را از طریق یکی از اپلیکیشن های پیام رسان ارسال خواهید نمود؛ هزینه بررسی آن  را برآورد و سپس از خدمات مشاوره ای تخصصی بهره مند خواهید شد.

    #با_ما_وکیل_خود_باشید

    _____

    نظرات مشتریان

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

    تماس با ما

    آخرین مقالات

    درباره ما

    دفتر وکالت علی رضا نوری با اتکا بر عنایات خداوند منان و با تمرکز بر اصولی همچون صداقت، حاکمیت قانون و اخلاق، آگاهی بخشی و امانتداری، در سال 90 در اصفهان شروع به کار نمود.

    وکلا این دفتر به منظور ارائه خدمات مطلوب تر و بهتر و با توجه به نیازهای موکلین خود، و اعتقاد به دفاع از حقیقت و پاسداری از حقوق موکلین  اقدام به قبول وکالت و ارائه خدمات مینمایند.

    تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به وکیل ورشکستگی می باشد.​

    enemad-logo