تنظیم لایحه دفاعیه، دادخواست، شکوائیه، اعتراض به رای - وکیل ورشکستگی

    تنظیم لایحه
    useradmin
    ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
    دسته‌بندی نشده
    213 بازدید

    تنظیم لایحه دفاعیه، دادخواست، شکوائیه، اعتراض به رای

    گاها دیده می شود که اشخاص بدون آنکه امورات پرونده را از صفرتا صد به وکیل وکالت دهند، صرفا در انجام برخی از امور، از وکیل استمداد می نمایند.

    بعنوان مثال شخص فقط تنظیم دادخواست یا شکوائیه را به وکیل محول می نماید و قصد دارد مابقی امورات را شخصا انجام دهد.

    و یا اینکه جهت دفاع از پرونده خود، صرفا تنظیم لایحه دفاعیه را به وکیل واگذار می نماید و یا اینکه قبلا حکمی علیه وی صادر گردیده و مایل است که وکیل، صرفا لایحه اعتراض به رای را برای وی تنظیم نماید.

    در چنین مواردی، از آنجایی که تنظیم هرگونه متن و نوشته و لایحه برای موکل، منوط به آن است که وکیل از کلیه جزئیات موضوع و اوراق و مدارک موکل آگاه شود، لذا وکیل ابتدائا ادله موکل را بررسی و به تناسب همان موضوع، متون مورد نظر را برای وی تنظیم می نماید.

    در واقع موکل با این کار توانسته است بدون اینکه هزینه ای تحت عنوان «حق الوکاله» پرداخت نماید، و البته با پرداخت مبلغ بسیار کمتر، از خدمات وکیل بهره مند شده و از همان ابتدا پرونده خود را به صورت اصولی آغاز نماید.

     

    همکاران بنده ابتدا اطلاعات اولیه را از طریق واتس آپ از شما دریافت خواهند نمود و پس از بررسی آن و برآورد هزینه، هر یک از متون فوق برای شما تنظیم و ارسال خواهد شد.

     

    هزینه تنظیم لایحه و دادخواست و شکوائیه توسط وکیل چقدر است؟

    از آنجایی که موضوع پرونده ها و شرایط اقامه دعوی و نوع پرونده و سایر اوصاف دعاوی قضایی یکسان نبوده و کاملا با یکدیگر متفاوت می باشند، لذا پیشاپیش نمی توان برای تنظیم هر یک از آنها مبلغ مشخصی را اعلام کرد.

    معمولا هزینه تنظیم لایحه و شکوائیه و دادخواست پس از آنکه نوع دعوی و سایر اوصاف فوق مشخص گردید قابل تعیین می باشد.

    لیکن به شما عزیزان این اطمینان داده می شود که هزینه هایی که بابت این کار در دفتر وکالت علیرضا نوری دریافت می گردد بسیار منصفانه و معقول خواهد بود و در مقایسه با سایر دفاتر از شرایط بهتری برخوردار است.

    _____

    نظرات مشتریان

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

    تماس با ما

    آخرین مقالات

    درباره ما

    دفتر وکالت علی رضا نوری با اتکا بر عنایات خداوند منان و با تمرکز بر اصولی همچون صداقت، حاکمیت قانون و اخلاق، آگاهی بخشی و امانتداری، در سال 90 در اصفهان شروع به کار نمود.

    وکلا این دفتر به منظور ارائه خدمات مطلوب تر و بهتر و با توجه به نیازهای موکلین خود، و اعتقاد به دفاع از حقیقت و پاسداری از حقوق موکلین  اقدام به قبول وکالت و ارائه خدمات مینمایند.

    تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به وکیل ورشکستگی می باشد.​

    enemad-logo