وکیل ورشکستگی اصفهان - وکیل ورشکستگی

    وکیل-ورشکستگی
    useradmin
    ۳۱ شهریور ۱۴۰۰
    مقالات وکیل ورشکستگی
    1693 بازدید

    وکیل ورشکستگی اصفهان

     

    وکیل ورشکستگی اصفهان موضوعی است که در این مقاله در خصوص اوصاف و ویژگی های وی با شما صحبت خواهیم کرد و شما عزیزان با وکیل ورشکستگی اصفهان آشنا خواهید شد.

    امروزه به تناسب پیشرفت و تنوع بسیار زیاد در روابط مالی و مراوده های تجاری بین افراد، مسائل حقوقی جدیدی حادث شده که شناخت و درک روابط حقوقی طرفین هر یک از این موضوعات نیاز به تخصص و اشراف بسیار زیادی دارد. ( وکیل ورشکستگی اصفهان )

    در حال حاضر زمینه های حقوقی نیز بسیار متنوع بوده و هر یک از انها از قوانین و مقررات ویژه ای تبعیت می کند. ( وکیل ورشکستگی اصفهان )

    کمتر وکیلی می تواند ادعا کند که در کلیه زمینه های حقوقی و کیفری و ثبتی و خانواده و گمرکی و شهرداری و تعزیراتی و صادرات و واردات و قراردادها و غیره از اشراف صد درصدی برخوردار است. و اساسا چنین مساله ای قریب به محال است.

    در این بین برخی از وکلا عزم خود را جزم نموده با تمرکز در یک یا دو زمینه حقوقی، تبحر زیادی به دست آورده و در طول عمر وکالتی خود، صرفا با قبول موضوعات مرتبط، تجربه های زیادی کسب نموده اند. ( وکیل ورشکستگی اصفهان)

    که به این دسته از وکلا – که از پذیرش دعاوی عمومی و موضوعات پیش پا افتاده امتناع نموده و صرفا به موضوعات مرتبط با تخصص خود می پردازند و با مراجعه به کانون وکلای دادگستری و شرکت در دوره های مربوطه موفق به دریافت مجوز و گواهینامه های وکالت تخصصی می شوند، اصطلاحا وکیل متخصص گفته می شود.

    مساله ورشکستگی نیز یکی از همین موضوعاتی می باشد که به جهت تخصصی بودن مساله، و پیچ و خم های زیادی که در موضوعات مربوط به آن وجود دارد، نیاز به وکیل متخصص دارد.

    وکیل خوب ورشکستگی با داشتن ویژگی های ذیل، در جمیع موارد هم می تواند به شخص تاجر و هم به طلبکاران وی کمک های شایانی نماید. برای کسب اطلاعات حقوقی بیشتر، در این نوشتار با ما همراه باشید. ( وکیل ورشکستگی اصفهان )

     


    با شماره 09028777441 با وکیل ورشکستگی در ارتباط باشید.


     

    وکیل متخصص ورشکستگی اصفهان چه ویژگی هایی دارد؟

     

    وکیل متخصص ورشکستگی شخصی است که:

    ☑ 1- با سالها تجریه کاری در این زمینه و همکاری با شرکتها و تجار ریز و درشت. اولا بازار و اصول حاکم بر آن را کاملا می شناسد.

    چنین وکیلی ابتدا برای دریافت مجوز و گواهینامه های مربوطه، می بایست پس از ثبت نام در دوره های تخصصی که در کانون وکلا برگزار می گردد، موفق به احذ گواهینامه وکالت تخصصی در زمینه مربوطه شده باشد.

     

    ☑ 2- نحوه فعالیت بازرگانان در رشته های مختلف و اقتضای هر یک از این محیط ها را بخوبی می داند.

     

    ☑ 3- از آنجایی که مهم ترین داد و ستدهای تجار از طریق سیستم بانکی انجام میگردد از اصول و قواعد حاکم بر فعالیت های بانکی و انواع عقود و تسهیلات و سامانه های بانکی کاملا آگاه است.

     

    ☑ 4- پرونده های متعدد ورشکستگی را در مراجع قضایی وکالت نموده است. ( وکیل ورشکستگی اصفهان )

     

    ☑ 5- از نحوه رفتار و تعامل شخص بازرگان با طرفهای تجاری و شرکاء و کارمندان و غیره کاملا اطلاع دارد.

     

    آشنایی با بهترین وکیل ورشکستگی در اصفهان و خدمات وکیل ورشکستگی

    ☑ 6- سالیان سال، مشاوره حقوقی شرکتهای مختلفی را بر عهده داشته و از نزدیک با مشکلات و پرونده های آنان دست و پنجه نرم کرده و از حقوق سهامداران شرکت کاملا مطلع است. و می توان او را یک وکیل شرکت تجاری نیز نامید.

     

    ☑ 7- از آنجایی که در کشور ما، اکثر تجار در قالب شرکتهای تجاری فعالیت می نمایند، و در قانون تجارت چندین نوع شرکت به رسمیت شناخته شده و هر یک از آنها از اصول و ضوابط مختلفی تبعیت می نمایند. لذا وکیل متخصص ورشکستگی، ابتدائا در خصوص تمامی این شرکتها اطلاعات جامع، دقیق و کاملی را کسب نموده است.

     

    ☑ 8- از آنجایی که برخی از انواع ورشکستگی، دارای جنبه های کیفری است، لذا یک وکیل متخصص ورشکستگی از قوانین جزایی حاکم در این زمینه نیز آگاهی دقیق دارد.

     

    ☑ 9- چنین وکیلی نه تنها قوانین حقوقی و کیفری و مواد قانونی را اشراف دارد، بلکه از رویه های قضایی و آراء وحدت رویه و آراء مشورتی نیز مطلع است. 

     

    ☑ 10- نحوه طرح دعوی و ارائه دادخواست ورشکستگی و تعیین دادگاه صلاحیتدار برای ورشکستگی جهت رسیدگی به این دعاوی را به خوبی می داند.

     

    ☑ 11- براحتی می تواند در دعوی ابطال معاملات تاجر ورشکسته موفق و پیروز شود. و اگر لازم باشد که دادخواستی تحت عنوان ابطال معاملات مدیران شرکت تقدیم نماید، این کار را تبحر فراوان انجام خواهد داد.

     

    ☑ 12- احکام مربوط به انواع معاملات تاجر ورشکسته را در کلیه مقاطع زمانی بخوبی می داند. ( وکیل ورشکستگی اصفهان)

     

    ☑ 13- از چگونگی طرح دعوی اعتراض ثالث به حکم ورشکستگی مطلع است.

     

    ☑ 14- مصادیق مربوط به ورشکستگی عادی، ورشکستگی به تقصیر و نیز ورشکستگی به تقلب را دانسته و جهت اثبات هر یک از آنها که نفع موکل وی باشد تلاش خواهد کرد.

     

    ☑ 15- به مقررات مندرج در قانون اداره تصفیه امور ورشکستگی و آئین نامه و آراء وحدت رویه و سایر مقررات مربوط به آن اشراف دارد.

     

    ☑ 16- قبل از طرح دعوی، مزایای اعلام ورشکستگی و نیز نکات مربوط به معایب اعلام ورشکستگی را به موکل خود گوشزد می کندو به بهترین وجه مشاوره حقوقی مطلوبی را به وی ارائه خواهد کرد.

     

    ☑ 17- از آنجایی که بدهی تاجر ورشکسته باید دارای شرایط خاصی باشد، به شرایط بدهی تاجر ورشکسته اشراف دارد.

     

    ☑ 18- آثار حکم ورشکستگی نسبت به خود تاجر و نیز نسبت به اطرافیان و افراد پیرامون وی را به خوبی می داند. ( وکیل ورشکستگی اصفهان )

     

    علیرضا نوری که بهترین وکیل طلاق اصفهان است در حال مشاوره دادن

     

    ☑ 19- میزان مسئولیت ضامنین تاجر ورشکسته را قبل و بعد از حدوث ورشکستگی به خوبی تجزیه و تحیل می نماید.

     

    ☑ 20- در صورتی که دعاوی مختلفی بطرفیت تاجر ورشکسته اقامه شده باشد، براحتی می تواند هر یک را به خوبی مدیریت کند.

     

    ☑ 21- وکیل متخصص ورشکستگی از کلیه مراحل تصفیه که در اداره تصفیه امور ورشکستگی انجام خواهد شد مطلع است.

     

    ☑ 22- تمامی اقداماتی که هریک از طلبکاران و حتی بدهکاران به شخص ورشکسته باید در اداره تصفیه امور ورشکستگی انجام دهند را بخوبی می داند.

     

    ☑ 23- نحوه اعتراض به تاریخ توقف و نیز آگهی های طبقه بندی بستانکاران را می داند.

     

    ☑ 24- نحوه اعاده اعتبار توسط تاجر ورشکسته را می داند ( وکیل ورشکستگی اصفهان)

     

    ☑ 25- از آنجایی که مسئله ورشکستگی دارای ابعاد جزایی و کیفری نیز می باشد و ممکن است تاجر ورشکسته درگیر پرونده های جزایی نیز شود،

    لذا وکیل متخصص ورشکستگی نسبت به مباحث کیفری این حوزه و نحوه طرح دعوی و نحوه دفاع از آن دعاوی و مقررات حاکم بر آن بخوبی مطلع است.

     

    ☑ 26- از کلیه مسائلی که پس از صدور حکم ورشکستگی مطرح خواهد شد آگاهی دارد.

     

    ☑ 27- اگر ورشکستگی شرکت ناشی از تخلف و سوء مدیریت و یا احیانا سوء استفاده های مدیران از اختیارات خود در شرکت باشد، وکیل متخصص ورشکستگی از نحوه و چگونگی طرح شکایت علیه مدیران مقصر و ادله و مدارکی که باید به آن استناد شود مطلع است.

     

    ☑ 28- اگر احیانا مدیران شرکت با قصد سوء، اموال شرکت را پنهان نموده و دفاتر قانونی شرکت را تعمدا به صورت اشتباه تنظیم نموده

    و از این راه قصد سوء استفاده و تحصیل مال داشته باشند، وکیل متخصص ورشکستگی راهکارهای بسیار خوبی در این موضوع ارائه خواهد داد.

     

    ☑ 29- وکیل متخصص ورشکستگی تمامی مسئولیت های کیفری مدیران شرکت ها را بخوبی می داند

     

    ☑ 30- در مشاوره های خود به مدیران شرکت ها، مدیران را به عواقب احتمالی و قانونی اعمال و تصمیماتشان آگاه می سازد تا ایشان با دید باز بتوانند تصمیمات درست و سرنوشت سازی را در شرکت اتخاذ نمایند.

     

    ☑ 31- وکیل خوب ورشکستگی از شرایط مطالبه سود از تاجر ورشکسته به خوبی آگاه است. و از انجام هر گونه سوء استفاده و مطالبه مبالغ ناروا از تاجر ورشکسته جلوگیری خواهد نمود.

     

    ☑ 32- از اطلاعات مربوط به ورشکستگی شرکت کاملا آگاه است و در صورتی که پرونده ورشکستگی شرکت به او محول شود، تمامی تلاش خود را در این مسیر به کار خواهد گرفت.

    و با استفاده از تجارب قبلی خود، سعی خواهد نمود که پرونده را به نحوی جهت دهی کند که تا حد امکان، مشکلات و دردسرهای کیفری برای مدیران شرکت ایجاد نشود.

    در وافع یک وکیل خوب ورشکستگی، وکیل خوب شرکت ها نیز می باشد و از تجربیات خود در زمینه مشاوره حقوقی شرکت ها نیز در راستای رسیدن به نتیجه مطلوب در پرونده ورشکستگی استفاده خواهد کرد. 

     

    ☑ 33- قبل از گرفتن وکالت از موکل خویش، ابتدا روش های اثبات ورشکستگی را برای وی تشریح می نماید تا موکل با دید باز و با آگاهی هر چه تمام تر، تصمیم درستی را بگیرد. 

     

    ☑ 34- از آنجایی که طرح عجولانه دعوی، موکل را از دستیابی به نتیجه مطلوب دور خواهد کرد، لذا وکیل خوب ورشکستگی، در بدو جلسات مشاوره ورشکستگی، مدارک لازم برای اعلام ورشکستگی را به موکل گوشزد می کند تا ابتدائا مدارک لازم برای اعلام ورشکستگی تهیه و سپس دادخواست ورشکستگی تقدیم گردد.

     

    ☑ 35- وکیل خوب ورشکستگی به موکلین خود 10 اقدام مهم بعد از ورشکستگی را گوشزد می کند و از آنها تقاضا می نماید که با در نظر گرفتن این اقدامات، از ایجاد دردسر برای خود و اطرافیان چلوگیری نمایند. 

     

    ☑ 36- از آنجایی که یکی از اقدامات مهم متصدیان امر تصفیه، فروش اموال تاجر ورشکسته است، لذا وکیل خوب ورشکستگی شرایط صحت فروش اموال تاجر ورشکسته را به موکل اعلام می دارد و این حق را خواهد داشت که اشکالات و انحرافات احتمالی که در این مسر ایجاد می شود را به متصدیان امر تصفیه تذکر دهد.

     

    ☑ 37- کلیه اشخاصی که به هر نحو اموالی را به دست تاجر ورشکسته سپرده اند، به محض بروز ورشکستگی، درصدد برخواهند آمد که این اموال را از وی مسترد نمایند.

    می دانیم که این کار، کار بسیار دشوار و پیچیده ای است و متصدیان امر تصفیه به جهت رعایت حقوق و غبطه سایر طلبکاران، براحتی نسبت به استرداد اموال تصمیم نخواهند گرفت.

    قطعا استفاده از خدمات وکیل خبره ورشکستگی جهت استرداد اموال از تاجر ورشکسته، می تواند حافظ حقوق و منافع شما عزیزان باشد. 

     

    ☑ 38- از ابتدا تا انتهای پروسه ورشکستگی، هم تاجر ورشکسته و هم طلبکاران وی و هم قضات و متصدیان امر تصفیه و نیز سایر اشخاص مرتبط، امکان دارد که با طیف وسیعی از قراردادهای مختلفی که تاجر ورشکسته منعقد نموده است مواجه شوند. 

    این قراردادها به قدری می تواند متنوع و مختلف و با موضوعات گوناگون باشد که بررسی و شناخت و درک عمیق آثار این قراردادها و بررسی صحت و سقم آن و تحقیق در خصوص تبانی های احتمالی شخص ورشکسته با اطرافیان خود، عمل بسیار پیچیده و سختی می باشد.

    طبیعی است که یک وکیل خوب ورشکستگی زمانی از عهده انجام این امر خطیر برخواهد آمد که یک وکیل خوب قرارداد نیز باشد و در زمینه انواع قراردادها دارای دانش و تبحر و مهارت لازم باشد تا بتواند از حقوق وکلین خود به درستی حمایت نماید.

     

    ☑ 39- از آنجایی که اکثر شرکت های فعال در سطح کشور، به صورت شرکت سهامی خاص می باشند لذا وکیل خوب ورشکستگی از احکام مربوط به شرکت سهامی خاص کاملا مطلع است.

     

    ☑ 40- همچنین نامبرده نسبت به قواعد مربوط به شرکت مسئولیت محدود و نیز موازین مربوط به شرکت های تعاونی نیز آگاهی قابل قبولی دارد.

     

    تمامی این موارد تنها گوشه ای از خدمات وکیل خوب ورشکستگی است و موضوعات مربوط به ورشکستگی بسیار متنوع و پیچیده بوده و اشراف به کلیه این مباحث صرفا در صلاحیت وکیل خوب ورشکستگی می باشد.

     

     

    توصیه علیرضا نوری وکیل خوب ورشکستگی به شما عزیزان

     

    در اکثریت قریب به اتفاق موارد، مراجعه به یک شخص خوب، نتایج خوب و درخشانی برای شخص بهمراه خواهد داشت. فرقی نمی کند که این امر در خصوص مسائل حقوقی، پزشکی؛ فنی مهندسی؛ و یا سایر رشته های تخصصی باشد.

    در زمینه مسائل حقوقی در باب ورشکستگی نیز همین مساله حکمفرماست. امورات مربوط به ورشکسته و ورشکستگی به نحوی است که جهت اشراف به آن می بایست از چندین زمینه متنوع حقوقی آگاه بود.

    ورشکستگی هم با مسائل شرکتی، مسائل مالی و حسابداری، مسائل مدیریتی، مسائل بانکی، مسائل مربوط به اسناد تجاری، مسائل رهنی و ثبتی مربوط به دوایر اجرای ثبت؛ مسائل آئین دادرسی، و حتی برخی مسائل جزایی و کیفری در ارتباط است.

    و طبیعی است که تنها شخص وکیل خوب ورشکستگی به طور همزمان به کلیه این موارد و قوانین ومقررات آن آگاه است. و تنها اوست که میتواند پاسدار و احیاء کننده حقوق شما باشد. فرقی نمی کند که خود تاجر ورشکسته موکل او باشد یا هر یک از طلبکاران وی و یا شرکت متبوع تاجر و یا هر یک از مدیران

    او شخصی است که منافع هر یک از آنها و راه های رسیدن به آن اهداف و منافع را می داند و نهایت تلاش خود را جهت حفظ حقوق موکلین خود به کار خواهد گرفت.

     

    نکته بسار مهم:

    در این مقاله سعی کردیم که برخی اوصاف وکیل متخصص ورشکستگی را بیان نمائیم ولیکن حتما به این تکته مهم توجه کنید که ما مدعی نیستیم که یک وکیل متخصص ورشکستگی هستیم، و تا نائل شدن به این عنوان، مسیر طولانی در پیش است، لیکن در صورتی که پرونده ورشکستگی خود را به ما بسپارید تمام تلاش خود را خواهیم کرد که شما را از مسیرهای قانونی، به اهدافتان برسانیم. و در این راه از تمامی دانش و تجربه های چندین و چند ساله خود استفاده خواهیم کرد. 

     

    برای ورودبه درگاه خدمات الکترونیک قضایی اینجا کلیک کنید.

    بهترین وکیل برای ورشکستگی

     

    برای دریافت هر گونه مشاوره حضوری و  نیز دریافت مشاوره تلفنی و اعطای وکالت در خصوص کلیه مسائل مربوط به ورشکستگی و نحوه تقدیم دادخواست و دفاع از دعاوی مطروحه و نحوه دفاع از حقوق خود و نیز اقداماتی که در اداره تصفیه امور ورشکستگی باید انجام گردد، با وکلای دفتر حقوقی علیرضا نوری در ارتباط باشید. ضمنا می توانید از طریق آیدی alireza.nori.lawyer@ و یا هشتگ #با_ما_وکیل_خود_باشید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

    _____

    نظرات مشتریان

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

    تماس با ما

    آخرین مقالات

    درباره ما

    دفتر وکالت علی رضا نوری با اتکا بر عنایات خداوند منان و با تمرکز بر اصولی همچون صداقت، حاکمیت قانون و اخلاق، آگاهی بخشی و امانتداری، در سال 90 در اصفهان شروع به کار نمود.

    وکلا این دفتر به منظور ارائه خدمات مطلوب تر و بهتر و با توجه به نیازهای موکلین خود، و اعتقاد به دفاع از حقیقت و پاسداری از حقوق موکلین  اقدام به قبول وکالت و ارائه خدمات مینمایند.

    تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به وکیل ورشکستگی می باشد.​

    enemad-logo