اعتراض به حکم ورشکستگی - وکیل ورشکستگی

    علیرضا نوری وکیل اعتراض به حکم ورشکستگی است.
    useradmin
    ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
    مقالات وکیل ورشکستگی
    60 بازدید

    اعتراض به حکم ورشکستگی

    اعتراض به حکم ورشکستگی موضوعی است که در این مقاله در خصوص آن صحبت خواهیم کرد. قطعاً علت حضور شما در این صفحه آشنایی با رایط و چگونگی اعتراض به حکم ورشکستگی می‌باشد.

    وکیل ورشکستگی اصفهان در این خصوص نکات مهم قابل تاملی را برای شما عزیزان بازگو می‌کند.

    در پاره ای از موارد ممکن است که به دلایل گوناگون دادگاه بدوی دادخواست ورشکستگی که از سوی خواهان تقدیم شده است را نپذیرد و حکم به رد دادخواست یا دعوا صادر کند.

    در این موارد لازم است که شخص خواهان تمامی تلاش خود را جهت اعتراض به حکم ورشکستگی به کار گیرد

    و از هر طریق ممکن من جمله دریافت مشاوره ورشکستگی از وکلای خبره و با تجربه و یا با دریافت متن دادخواست تجدیدنظرخواهی از حکم ورشکستگی و نیز دریافت لایحه و یا حتی با تفویض قرارداد وکالت به وکیل ورشکستگی؛ تمامی اقدامات لازم را جهت احقاق حقوق خود به کار گیرد.

    وکیل ورشکستگی در این مقاله تمامی مسائلی که باید در راستای اعتراض به حکم ورشکستگی مد نظر شما عزیزان قرار گیرد را متذکر شده است.

    .

    چه اشخاصی حق اعتراض به حکم ورشکستگی را دارند؟

    اولین سوالی که در این موضوع مطرح می‌شود آن است که چه اشخاصی حق اعتراض به حکم ورشکستگی را دارند؟

    وکیل ورشکستگی در اصفهان در این باره تاکید می کند که این سوال دارای پاسخ واحد و یکسانی نیست. به خاطر اینکه اشخاصی که حق اعتراض به رای دارند مشتمل بر چندین دسته افراد می‌شوند

    و اعتراض از سوی هر یک از این افراد؛ دارای شرایط خاص و ویژه‌ای می‌باشد. که باید به صورت مجزا و مستقل مورد بررسی قرار گیرد.

    به لحاظ مقررات قانون تجارت و قانون آیین دادرسی مدنی افرادی که حق اعتراض به حکم ورشکستگی را دارند به چهار دسته تقسیم می‌گردند

    هر یک از این اشخاص در صورتی که رای ورشکستگی را معارض منافع و ادعاهای خود بدانند می‌توانند بر اساس سازوکارهای قانونی یش‌بینی شده در قانون تجارت و در قانون آیین دادرسی مدنی اقدامات مربوط به اعتراض به حکم ورشکستگی را انجام دهند.

    وکیل ورشکستگی در ادامه این مقاله به این چهار دسته خواهد پرداخت.  این اعتراض می‌تواند دارای چند حالت باشد.

    .


    شماره تماس وکیل اعتراض به حکم ورشکستگی 09028777441


    علیرضا نوری وکیل تنظیم دادخواست تجدیدنظرخواهی از حکم ورشکستگی

    .

    ☑1-اعتراض به حکم ورشکستگی از سوی تاجر

    اعتراض به حکم ورشکستگی از سوی تاجر؛ همانطور که می‌دانید شخص تاجر در دعاوی ورشکستگی هم می‌تواند به صورت خواهان دعوی باشد و هم به صورت خوانده دعوی

    و به همین جهت اعتراض شخص تاجر به حکم دادگاه می‌تواند دارای دو جهت باشد:

    .

    جهت اول

    با این توضیح که: همانطور که قبلاً در مبحث مربوط به دادخواست ورشکستگی گفتیم در صورتی که شخص تاجر خود را ورشکسته بداند حق دارد که دادخواستی را جهت ورشکسته اعلام شدن خود به مرجع ذی صلاح تقدیم نماید

    در این صورت خواهان دعوی خود وی خواهد بود و می‌تواند که دعوی خود را به طرفیت هر یک از طلبکاران اقامه نماید.

    در پرونده مزبور اگر شخص تاجر به درستی قادر به دفاع از خود نباشد در صورتی که به صورت شخصی و بدون دریافت مشاوره تخصصی از وکیل ورشکستگی اقدام به طرح دعوی نموده باشد در چنین صورتی با توجه به تخصصی بودن این پرونده و اینکه انجام آن از عهده هر شخصی بر نمی‌آید امکان شکست در دعوی او وجود دارد.

    چنانچه در این پرونده خواهان دعوی خود تاجر باشد و دادگاه ادعای تاجر ورشکسته یا شرکت ورشکسته را قبول ننماید و حکم بر علیه وی صادر کند؛ لازم است که نامبرده اقدامات قانونی را جهت اعتراض به حکم ورشکستگی انجام دهد.

    در این فرض شخص اعتراض کننده خود تاجر می‌باشد که حکم بر علیه وی صادر شده است.

    .

    جهت دوم:

    جهت دوم اعتراض شخص تاجر می‌تواند از این باب باشد که نامبرده در دعوی ورشکستگی به صورت خوانده دعوا باشد و نقش خواهان را نداشته باشد.

    مثلاً فرض کنید که یکی از طلبکاران شخص ورشکسته پس از ملاحظه وضعیت نابسامان این شخص و اینکه نامبرده تمام یا قسمت اعظم سرمایه و اموال خود را تلف نموده یا از دست داده و با این کار طلبکاران خود را از دسترسی به مطالباتشان محروم کرده است؛ اقدام به طرح دعوی ورشکستگی علیه تاجر می‌نماید تا بتواند نامبرده را از ادامه تصرفات در اموال جلوگیری نماید

    و همچنین قادر باشد که متعاقباً معاملاتی که ایشان روی اموال خود انجام داده است را ابطال کند.

    در این فرض شخص طلبکار موفق شده است که حکم ورشکستگی تاجر را از دادگاه بگیرد و به هدف خود نائل شود.

    امکان دارد که شخص تاجر که در این فرض خوانده دعوی بوده؛ حکم ورشکستگی را به نفع خود نداند و بخواهد که به این حکم اعتراض کند.

    بنابراین در این فرض هم شخص اعتراض کننده به حکم ورشکستگی خود تاجر خواهد بود.

    .


    آیا می دانید محتویات حکم ورشکستگی شامل چه مواردی می باشد؟


    .

    اعتراض به حکم ورشکستگی

    ☑ 2- اعتراض به حکم ورشکستگی از سوی طلبکار

    اعتراض به حکم ورشکستگی از سوی هر یک از طلبکاران: بر اساس صحبتی که در بند فوق گفته شد، اعتراض به حکم ورشکستگی از سوی طلبکاران نیز ممکن است دارای دو جهت باشد:

    .

    جهت اول:

    ممکن است که بر اساس ماده 415 قانون تجارت هر یک از طلبکاران شخص تاجر جهت حفظ منافع خود و گرفتن رای ورشکستگی بر علیه شخص تاجر اقدام به تقدیم دادخواست ورشکستگی علیه او نمایند.

    در چنین پرونده‌ای شخص طلبکار سعی می‌کند که با گرفتن رای ورشکستگی بر علیه شخص تاجر؛ از منافع خود حراست و حمایت نماید.

    و یا اینکه همانطور که گفته شد بخواهد معاملات شخص تاجر را ابطال نمایند تا از این طریق بتواند اموالی را که تاجر با تبانی به نام سایر افراد انتقال داده است راه مسترد نماید

     و یا اموالی که توسط هر یک از طلبکاران وصول شده و از دسترس تاجر و سایر طلبکاران خارج شده است را مسترد نماید

    هر چند این اقدامات بسیار مهم به لحاظ تئوری و علمی کاملاً امکان‌پذیر است لیکن در عمل برای موفقیت در چنین کار مهمی استفاده از خدمات وکیل ورشکستگی بسیار حیاتی و ضروری بوده و در صورت حضور وی در این دعوی می‌توان امیدوار بود که نتیجه مد نظر حاصل گردد.

    اما همیشه امکان صدور حکم بر علیه خواهان وجود دارد و ممکن است که خواهان در دعوی حاضر به هر دلیل موفق به گرفتن رای محکومیت نگردد.

    در چنین صورتی چاره‌ای نیست جز اینکه خواهان (که همان طلبکار می‌باشد) تشریفات قانونی مربوط به اعتراض به حکم ورشکستگی را انجام دهد

    و با کمک گرفتن از وکیل ورشکستگی امیدوار باشد که بتواند دعوی را در مرحله تجدید نظر پیروز گردد و با اعتراض به حکم دادگاه آن را نقض نماید.

    .


    اگر شما مدیر یک شرکت هستید، می توانید در این قسمت با مسئولیت مدیران شرکت ورشکسته آشنا شوید.


    .

    جهت دوم:

    همچنین ممکن است که تاجر ورشکسته به موجب دادخواست ورشکستگی که تقدیم نموده است درصدد باشد که حکم ورشکستگی خود را به طرفیت یک یا چند نفر از طلبکاران بگیرد

    و به همین جهت در دادخواست مزبور خواهان خود تاجر ورشکسته می‌باشد و خوانده دعوی نیز یک یا چند نفر از طلبکاران می‌باشند.

    در چنین حالتی اگر رای به نفع تاجر صادر شد و دادگاه تقاضای وی را اجابت نمود و هر یک از طلبکاران به وجود چنین حکمی اعتراض داشته باشند؛ علی القاعده و طبق قانون تجارت می‌توانند اعتراض به حکم ورشکستگی بنمایند.

    .

    ☑ 3_ اعتراض از شکستگی از سوی دادستان

    اعتراض به حکم ورشکستگی توسط دادستان: می‌دانیم که قانون تجارت در ماده 415  به دادستان این حق را داده است که چنانچه شخص تاجر را در آستانه ورشکستگی ببیند بتواند دادخواست ورشکست وی را به دادگاه صلاحیت‌دار تقدیم نماید

    در واقع در چنین پرونده‌ای خواهان پرونده می‌شود دادستان و خوانده دعوی نیز علی القاعده خود تاجر قرار خواهد گرفت.

    باید بدانیم که خواهان بودن شخص دادستان به این معنا نیست که نامبرده قطعاً و صد درصد موفق به گرفتن حکم ورشکستگی می‌شود و پیروزی وی در این دعوی حتمی است.

    این تصور کاملاً اشتباه است چرا که دادگاه در پرونده موصوف صرفاً بر اساس مدارک و قرائن اتخاذ تصمیم خواهد نمود و جایگاه قضایی شخص دادستان تاثیری در پذیرش یا عدم پذیرش ادعای ایشان ندارد.

    بنابراین دادستان نیز همانند سایر اشخاص عادی مکلف است که تمامی ادله و قرائنی که به اثبات ادعای وی کمک می‌نماید را به دادگاه ارائه دهد و تلاش خود را در این زمینه بنماید.

    پس معلوم شد که احتمال شکست ایشان در دعوی حاضر نیز محتمل است و در صورت بروز چنین امری دادستان می‌بایست اعتراض به حکم ورشکستگی را آغاز نماید.

    بنابراین دور از ذهن نیست که دادستان بخواهد دادخواست تجدید نظرخواهی از حکم ورشکستگی را به دادگاه مربوطه تقدیم نماید.


    دادخواست ورشکستگی چیست و چگونه تنظیم می شود.


    .

    علیرضا نوری وکیل مشاوره ورشکستگی است

     

    آیا می دانید مهلت اعتراض به حکم ورشکستگی چقدر است؟

    وکیل ورشکستگی در پاسخ به این سوال که مهلت اعتراض به حکم ورشکستگی چقدر است این گونه پاسخ می‌دهد که:

    بر اساس قانون آیین دادرسی مدنی هرگونه اقدام در محاکم و مراجع قضایی مقید به یک زمان مشخصی می‌باشد.

     اگر شما می‌بایست اقداماتی را در محاکم دادگستری انجام دهید اینطور نیست که این مسئله مقید به هیچ زمانی نباشد و بتوانید به صورت دلخواه و هر زمان که تمایل داشتید این امورات را انجام دهید.

    تقریباً می‌توان گفت که هیچ کاری در دادگستری بدون زمان نیست و اکثریت قریب به اتفاق تکالیف خواهان و خوانده؛ مقید به زمان‌های تعیین شده در قانون می‌باشد

    همین مسئله در خصوص مدت اعتراض به حکم ورشکستگی و برای تقدیم دادخواست تجدید نظرخواهی از حکم ورشکستگی نیز جریان دارد.

    از آنجایی که تشریفات مربوط به اعتراض به حکم بر اساس قانون آیین دادرسی مدنی انجام می‌گردد باید گفت که چنانچه شما درصدد اعتراض به حکم ورشکستگی باشید اعم از اینکه خواهان یا خوانده دعوی بوده باشید فقط و فقط ۲۰ روز برای این کار فرصت خواهید داشت.

    .

    ابتدای مهلت از زمان ابلاغ حکم ورشکستگی به شما شروع می‌شود و روز ابلاغ و روز اقدام محاسبه نمی‌گردد.

    بنابراین همان روزی که رای به شما ابلاغ شده است را در محاسبه زمان در نظر نگیرید و روزی که اصطلاحا به آن روز اقدام گفته می‌شود نیز در محاسبات لحاظ نمی‌شود.

    بدیهی چنانچه دادخواست تجدید نظرخواهی از حکم ورشکستگی خارج از مهلت ۲۰ روزه به دادگاه تقدیم گردد توسط شعبه مردود اعلام خواهد شد و تمامی حق و حقوق شما از بین خواهد رفت.

    توجه کنید که در محاکم دادگستری داشتن حق یک مسئله است و اجرای صحیح حق نیز یک مسئله دیگر است.

    در بسیاری از موارد اشخاص دارای حق و حقوقی می‌باشند لیکن به جهت آشنا نبودن با تشریفات آیین دادرسی و جهل به قانون؛ حقوق مسلم خود را نمی‌توانند به درستی به اجرا گذارند

    این اشخاص قطعاً در مسائل حقوقی خود به مشکل خواهند خورد و تنها راهکار این قضیه نیز بهره‌گیری از خدمات و مشاوره حقوقی وکیل ورشکستگی می‌باشد.

    که با توجه به پیچیده بودن قواعد آیین دادرسی و خاص بودن مسائل مربوط به ورشکستگی ضرورت مراجعه به وکیل ورشکستگی دوچندان می‌گردد.

    .

    نحوه اعتراض به حکم ورشکستگی چگونه است؟

    به بیان وکیل اصفهان نحوه اعتراض به حکم ورشکستگی قدری پیچیده است. اگر چنانچه شخصی که حکم ورشکستگی بر علیه وی صادر شده است درصدد اعتراض به حکم ورشکستگی باشد باید مراحل مختلفی را طی نماید تا اعتراض وی مورد قبول محکمه قرار گیرد.

    وکیل ورشکستگی اصفهان این مراحل را بدین شرح توضیح می‌دهد که:


    آیا می دانید اقدامات بعد از ورشکستگی چیست؟


    .

    علیرضا نوری وکیل مشاوره حقوقی وکیل ورشکستگی است

    .

    ☑ الف- ابلاغ حکم ورشکستگی:

    اولا در ابتدای امر می‌بایست منتظر ابلاغ حکم ورشکستگی باشید و تا زمانی که حکم به شما ابلاغ نگردیده است و تا زمانی که حکم ورشکستگی به شما ابلاغ نشده است امکان اعتراض به حکم ورشکستگی فراهم نیست.

    ابلاغ حکم  توسط دادگاه صلاحیتدار ورشکستگی از طریق سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی انجام می شود.

    .

    ☑ ب-رعایت مهلت قانونی اعتراض به حکم ورشکستگی

    با این بیان که از زمان ابلاغ حکم نباید بیشتر از ۲۰ روز زمان گذشته باشد. به عبارت دیگر مهلت اعتراض به حکم ورشکستگی همانطور که گفته شد تنها ۲۰ روز می‌باشد.

    شما می‌بایست تمامی اقدامات را قبل از اتمام مهلت ۲۰ روزه انجام داده باشید.

    .

    ☑ ج- تهیه و تنظیم دادخواست تجدید نظرخواهی از حکم ورشکستگی:

    در مرحله سوم می‌بایست دادخواست تجدید نظرخواهی از حکم ورشکستگی را تهیه و تکمیل نمایید. تنظیم این دادخواست قطعاً کار سخت و پیچیده و کاملاً تخصصی می‌باشد و انجام آن از عهده شما قطعاً خارج است.

    برای تنظیم دادخواست تجدید نظرخواهی از حکم ورشکستگی بهتر است که از خدمات وکیل ورشکستگی بهره‌مند شوید.

    وکیل ورشکستگی پس از بررسی اوراق و مدارک شما و مطالعه حکم دادگاه در صورتی که حکم را مطابق با واقعیت نداند و در صورتی که به هر دلیل هرگونه اشکالی در این حکم وجود داشته باشد؛ برای شما دادخواست تجدید نظرخواهی از حکم ورشکستگی را تهیه و تدوین می‌نماید.

    این دادخواست می‌بایست مستند به مدارک موجود در پرونده علی الخصوص نظریات کارشناسی در زمینه امور حسابداری باشد و نیز مستند به سایر قرائن و اماراتی که به نقض این حکم کمک می‌نماید باشد.

    وکیل ورشکستگی با توجه به تبحر و دانش و تجربه چندین و چند ساله خود از تمامی آیتم‌های قانونی برای نقض حکم ورشکستگی استفاده خواهدکرد.

    هرچند که نتیجه صد درصد پرونده‌های قضایی هیچگاه از قبل معلوم نیست و نمی‌توان پیش بینی قطعی و حتمی در این خصوص داشت؛ لیکن بهره‌مندی از خدمات وکیل اعتراض به حکم ورشکستگی اصفهان با احتمال بیشتری شما را به حق و حقوق قانونی‌تان خواهد رساند و از تضییع حقوق قانونی شما جلوگیری خواهد کرد.

    .


    وکیل ورشکستگی شرکت سهامی خاص را در  کنار خود داشته باشید.


    .

    ☑ د- پیوست کردن سایر مدارک به دادخواست:

    پس از آنکه دادخواست اعتراض به حکم ورشکستگی و نیز لایحه اعتراضیه آماده شد؛ لازم است که مابقی مدارک و مستندات مورد نیاز به این دادخواست پیوست شود.

    قطعا هر گونه اعتراض به حکم ورشکستگی می بایست مستند و مستدل باشد و اداله ای که برای اثبات آن نیاز است به این دادخواست منضم گردد.

    در صورتی که صرفا دادخواست اعتراض به حکم ورشکستگی تنظیم شود اما هیچ گونه مدرک و ادله ای به آن منضم نشود، احتمال تاثیر این دادخواست بسیار کم خواهد بود. و چنین دادخواستی قدرت و توان تغییر حکم دادگاه را نخواهد داشت.

    .

    ☑ ه- تحویل دادخواست اعتراض به حکم ورشکستگی و سایر مدارک به دفتر خدمات قضایی

    در مرحله بعد پس از تایپ دادخواست تجدیدنظرخواهی از حکم ورشکستگی و لایحه؛ آن را به همراه کلیه مدارک به یکی از دفاتر خدمات قضایی ارائه خواهید داد تا در سامانه مربوطه ثبت شود و به مرجع قضایی ارسال گردد.

    انجام این کار مربوط به پرداخت هزینه دادرسی و نیز کارمزد دفاتر خدمات قضایی می‌باشد.

    .

    ☑ و- ثبت دادخواست تجدیدنظرخواهی از حکم ورشکستگی توسط شعبه:

    در ادامه شعبه مربوطه دادخواست تجدید نظرخواهی از حکم ورشکستگی را از سامانه دریافت و به پرونده اصلی منضم خواهد نمود و در ادامه ابلاغیه را برای طرف مقابل ارسال خواهد کرد تا ایشان نیز به اعتراض و تجدید نظرخواهی شما پاسخ دهد و برای انجام این کار به نامبرده ۱۰ روز زمان داده خواهد شد.

    پس از گذشت زمان موصوف پرونده به دادگاه تجدید نظر استان ارسال می‌شود و مجدداً توسط سه نفر قضات آن شعبه مورد رسیدگی و بررسی مجدد قرار خواهد گرفت.

    طبیعتاً در صورتی که حکم دادگاه دارای نواقص و اشکالاتی باشد و یا اینکه از لحاظ استدلال حقوقی مخدوش باشد در صورتی که اعتراض بسیار جامع و کامل توسط وکیل ورشکستگی نوشته شده باشد و دادگاه تجدید نظر آنرا مقرون به صحت تشخیص دهد حکم دادگاه بدوی را باطل نموده و مجدداً اقدام به صدور حکم خواهد نمود.

    حکم صادره صطلاحاً قطعی می‌باشد و دیگر قابل اعتراض مجدد توسط اصحاب دعوا نخواهد بود.

    .


    در این مقاله با راه های اثبات ورشکستگی آشنا خواهید شد.


    .

    اعتراض به حکم ورشکستگی

    .

    اعتراض ثالث به حکم ورشکستگی

    وکیل اصفهان در خصوص اعتراض ثالث به حکم ورشکستگی این چنین بیان می نماید که: چهارمین دسته ای که امکان طرح اعتراض به حکم ورشکستگی را دارند افراد ثالث می‌باشند.

    افراد ثالث اصطلاحا به اشخاصی گفته می‌شوند که نام آنها در پرونده ورشکستگی وجود نداشته و نه خواهان دعوی بودند و نه خوانده دعوی

    اما وضعیت به نحوی است که این اشخاص از وجود حکم ورشکستگی به نحوی متضرر می‌شوند و منافع آنها ایجاب می‌کند که به حکم ورشکستگی اعتراض نمایند.

    در توضیح این مطلب باید گفت که قانون آیین دادرسی مدنی در مواد 417  به بعد سازوکار اعتراض ثالث را پیش بینی کرده است.

    طبق این مواد قانونی، هر شخص ثالثی که جزء اصحاب دعوی نبوده اما وجود دادنامه با منافع وی در تعارض است؛ این حق را دارد که به حکم ورشکستگی اعتراض نماید.

    .

    این مسئله به این اصل اساسی حقوقی برمی‌گردد که اصطلاحا می‌گوییم «اثر نسبی احکام»

    یعنی اینکه احکام دادگاه فقط و فقط در ارتباط با اشخاصی که در همان دادرسی حضور داشته‌اند باید دارای اثر باشد و اگر احیاناً آثار این دادنامه متوجه اشخاص ثالث نیز گردید نامبردگان حق اعتراض به این حکم را دارند.

    البته دادخواست اعتراض شخص ثالث با دادخواست اعتراضی که از سوی تاجر یا طلبکاران وی یا دادستان باید تقدیم می گردد قدری متفاوت است و شیوه رسیدگی در خصوص پرونده اعتراض ثالث نیز با بقیه دعاوی تفاوت دارد.

    .


    برای آشنایی هرچه بیشتر با این مساله مقاله نحوه اعتراض ثالث به حکم ورشکستگی را مطالعه فرمایید


    .

    چگونه می‌توان از خدمات وکیل ورشکستگی برای اعتراض به حکم ورشکستگی بهره‌مند شد؟

    .

    همانطور که در بالا گفته شد بهره‌بندی از خدمات وکیل ورشکستگی در اصفهان احتمال دسترسی به حقوق شما را چندین برابر خواهد نمود.

    در این راستا تمامی افراد تصمیمات یکسانی را اتخاذ نمی‌کنند و عملکرد آنها ممکن است شامل یکی از مراحل ذیل باشد و به چند دسته تقسیم می‌شوند:

    .

    ☑ 1-دریافت مشاوره از وکیل ورشکستگی:

    این دسته از افراد با مراجعه به دفتر وکیل ورشکستگی و تبیین موضوع و پرونده خود؛ صرفا درصدد دریافت مشاوره از وکیل ورشکستگی هستند و می خواهند که پس از اشراف کامل بر موضوع؛ اقدامات لازم را شخصا انجام دهند.

    غرض اصلی این دسته از افراد آن است که در هزینه‌های خود صرفه‌جویی نمایند و بعضاً اشخاصی که امید زیادی به حصول نتیجه در پرونده خود ندارند؛ پرداخت حق الوکاله را به صلاح خود نمی‌دانند.

    برخی از این افراد احساس می‌کنند که شخصاً از پس انجام مورات پرونده بر می‌آیند و برای همین ضرورتی برای حضور وکیل در پرونده احساس نمی‌کنند.

    هرچند اقدام این اشخاص جهت اخذ مشاوره از بهترین وکیل ورشکستگی  قابل ستایش می‌باشد لیکن از آنجایی که انجام امورات پرونده به تخصص و دانش حقوقی نیاز دارد و انجام این کار در بسیاری از موارد از عهده خود اشخاص بر نمی‌آید؛

    لذا علی رغم اینکه وکیل ورشکستگی تمامی تلاش خود را جهت تفهیم مطلب انجام خواهد داد؛ لیکن امکان بروز اشتباه از سوی اصحاب دعوا همیشه وجود دارد و ممکن است که اولین اشتباه آخرین اشتباه باشد و مسیر پرونده را به سمت و سوی اشتباهی ببرد.

    راه چاره این دسته از افراد آن است که صرفاً به یک جلسه مشاوره اکتفا ننمایند و دائماً و مرتباً جزئی‌ترین اتفاقات پرونده را با وکیل ورشکستگی در میان گذارند تا شاید از این طریق بتوانند عدم حضور وکیل ورشکستگی  را در پرونده جبران نمایند.

    به همین جهت اشخاصی که درصدد اعتراض به حکم ورشکستگی می‌باشند می‌توانند مشاوره‌های خوب و با کیفیتی را در همین زمینه از آقای علیرضا نوری وکیل ورشکستگی اصفهان دریافت نمایند و شخصاً امورات و اقدامات مربوط به اعتراض به حکم و شکستگی را انجام دهند.

    .

    ☑ 2- تنظیم دادخواست؛ لایحه و متن های حقوقی توسط وکیل ورشکستگی:

    دسته دوم از افراد نه تنها با مراجعه به دفتر وکیل ورشکستگی آقای علیرضا نوری مشاوره‌های بسیار خوب و با کیفیتی را از وی دریافت می‌نمایند بلکه تنظیم کلیه متن‌های حقوقی از جمله دادخواست ورشکستگی و لایحه اعتراض به حکم ورشکستگی و اعتراض به نظر کارشناس و لایحه دفاعیه و غیره را به وکیل ورشکستگی اصفهان محول می‌نمایند.

    اقدامات این گروه در مقایسه با گروه اول عاقلانه‌تر و صحیح‌تر می‌باشد چرا که تنظیم متن‌های حقوقی قطعاً به دانش و تخصص و تجربه بالایی نیازمند است

    و باید به نحوی نگاشته شود که با هیچ یک از قوانین در تعارض نباشد و موضوع پرونده را به شخص قاضی تفهیم نماید.

    عموماً اشخاصی که لوایح حقوقی را خودشان تنظیم می‌نمایند مرتکب اشتباهات غیر قابل جبرانی می‌شوند یا حقوق خود را به کلی از دست می‌دهند.

    .

    و عمدتا پرونده آنها با شکست مواجه می‌شود و مجبور می‌شوند مجدداً طرح دعوی نمایند و از این طریق هم زمان را از دست می‌دهند و همین که برای یک موضوع باید چند بار هزینه کنند.

    در بسیاری از موارد دیده شده است که اشخاص موضوعات و مسائل فرعی که کمترین ارتباطی با موضوع پرونده ندارد را در لوایح خود عنوان می‌کنند و با زیاده گویی و احیاناً صحبت‌های نابجا خود را از هدف و نتیجه کاملاً دور می‌کنند.

    این در حالیست که بهترین وکیل ورشکستگی به واسطه دانش و تجربه‌ای که در امر لایحه نویسی و دادخواست نویسی کسب نموده است به راحتی از پس انجام این کار برمی‌آید و در کمترین زمان ممکن لایحه‌ای که حداکثر اثر حقوقی را به همراه دارد تنظیم می‌نماید و به شما عزیزان ارائه خواهد کرد.

    بنابراین این دسته از افراد که با احتیاط بیشتر هم اقدام به اخذ مشاوره حقوقی ورشکستگی از وکیل خبره ورشکستگی می‌نمایند و همین این که وظیفه تنظیم لوایح حقوقی را به او واگذار می‌نمایند قطعاً به نتیجه و هدف خود نزدیک‌تر می‌باشند.

    بنابراین اشخاصی که در صدد اعتراض به حکم ورشکستگی می‌باشند برای دریافت مشاوره ورشکستگی و نیز تنظیم دادخواست اعتراض به حکم ورشکستگی و نیز لایحه اعتراضیه می‌توانند از خدمات وکیل متبحر ورشکستگی استفاده نمایند و امیدوار باشند که با احتمال بیشتری به حق و حقوق خود نائل می‌شوند.

    .


    وکیل ورشکستگی شرکت را در کنار خود داشته باشید.


    .

    علیرضا نوری وکیل وکیل ورشکستگی اصفهان است

    .

    ☑ 3- تفویض وکالت به بهترین وکیل ورشکستگی:

    دسته سوم افرادی هستند که عاقلانه‌ترین کار ممکن را انجام می‌دهند و با توجه به تخصصی بودن و آثار مهمی که دعاوی ورشکستگی هم برای شخص طلبکار و هم برای شخص تاجر به بار خواهد آورد؛ تمامی امورات پرونده خود را به وکیل خبره ورشکستگی  محول می‌نماید.

    این افراد با توجه به شناخت و اطلاعاتی که نسبت به سوابق بهترین وکیل ورشکستگی به دست آورده‌اند و با عنایت به پرونده‌های درخشانی که از نامبرده وجود دارد به وی اعتماد صد در صد پیدا کرده و اقدام به تفویض وکالت به وی می‌نمایند.

    برای انجام چنین کاری ابتدا وکیل ورشکستگی اصفهان موضوع پرونده آنها را با دقت بررسی نموده و ادله ای که برای اثبات ادعای خود در دست دارند را به همراه مابقی شرایط و جزئیاتی که برای اثبات دعوا لازم است با دقت هرچه تمام‌تر تجزیه و تحلیل نموده و صرفاً در صورتی که احتمال کسب نتیجه مثبت در پرونده ورشکستگی را بدهد قبول وکالت خواهد نمود.

    قطعاً وکیل ورشکستگی از پذیرش وکالت در دعاوی که به هر دلیل امکان حصول نتیجه محتمل نیست و دعاوی که ادله و مدارک شخص به قدر کافی اثبات کننده ادعای او نیست خودداری خواهد کرد. و موکل را به طرح صحیح دعوی ارشاد خواهد نمود و از این طریق در هزینه های  موکل هم صرفه جویی بسیار زیادی ایجاد خواهد شد و بابت دعاوی موهوم و پرونده هایی که ره به جایی نخواهد برد و به ثمر نخواهد رسید هزینه ای نخواهد کرد.

    در خصوص موضوع اعتراض به حکم ورشکستگی نیز شهروندان این امکان را دارند که کلاً اقدام به تفویض وکالت به وکیل ورشکستگی اصفهان نمایند تا نامبرده به محض اخذ وکالت از ایشان تمامی امورات پرونده را با جدیت و به بهترین شکل ممکن انجام دهد

    و با تنظیم دادخواست اعتراض به حکم ورشکستگی و تجدید نظرخواهی از این حکم درصدد نقض حکم در دادگاه تجدید نظر برآید.

    حق الوکاله وکیل برای اعتراض به حکم ورشکستگی چقدر است؟

    برای پاسخ یه این سوال که حق الوکاله وکیل برای اعتراض به حکم ورشکستگی چقدر است باید گفت که: پرونده‌های ورشکستگی در مراجع مختلف و در شهرهای مختلف و در دادگاه‌های مختلف؛ دارای شرایط و جزئیات یکسانی نمی‌باشند و به همین مناسبت احکام ورشکستگی که از محاکم گوناگون صادر می‌شوند نیز به صورت یک شکل و یکسان نمی‌باشد.

    بنابراین نباید توقع داشت که در جمیع موارد جهت اعتراض به حکم ورشکستگی اقدامات یکسانی لازم است.

    قطعاً هر دعوا و هر پرونده و هر حکم؛ شرایط مخصوص به خود را دارد و اعتراض به آن نیز دارای جزئیات مختلفی می‌باشد.

    به همین دلیل نمی‌توان مبلغ ثابتی را بابت حق الوکاله اعتراض به حکم ورشکستگی تعیین نمود و این مبلغ عموماً پس از بررسی اسناد و مدارک و پس از بررسی حکم ورشکستگی و شرایط صدور آن قابل تعیین می‌باشد.

    لیکن مبالغ حق الوکاله‌ای که در دفتر وکیل ورشکستگی اصفهان به موکلین اعلام می‌گردد بسیار منصفانه و به دور از هرگونه زیاده خواهی می باشد و نسبت به سایر دفاتر وکالت؛ مبالغ کمتری است.

    و با عنایت به اینکه آقای علیرضا نوری وکیل ورشکستگی دارای تبحر و دانش کافی در این زمینه می‌باشد لذا قطعاً پرداخت حق الوکاله در این خصوص نتنها هزینه محسوب نمی‌شود بلکه می‌توان آن را نوعی سرمایه‌گذاری محسوب کرد.

    همین مسئله در خصوص هزینه تنظیم دادخواست اعتراض به حکم ورشکستگی نیز جریان دارد

    و با عنایت به اینکه تنظیم لایحه در هر مورد و اعتراض به احکام مختلف؛ دارای شرایط یکسانی نیست هزینه تنظیم دادخواست اعتراض به حکم ورشکستگی و این لوایح نیز یکسان نمی‌باشد و از قبل قابل تعیین نیست و باید در خصوص هر مورد به صورت جداگانه توافق گردد.

    .


    آیا می دانید مزایای اعلام ورشکستگی چیست؟


    .

    علیرضا نوری وکیل اعتراض به حکم ورشکستگی در شهر اصفهان

    با توجه به اهمیت موضوع اعتراض به حکم ورشکستگی، برای دریافت هر گونه مشاوره حضوری و نیز  مشاوره تلفنی در خصوص اعتراض به حکم ورشکستگی، با وکلای دفتر حقوقی علیرضا نوری در  ارتباط باشید. ضمنا می توانید از طریق آیدی alireza.nori.lawyer@ و یا هشتگ #با_ما_وکیل_خود_باشید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

    _____

    نظرات مشتریان

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

    تماس با ما

    آخرین مقالات

    درباره ما

    دفتر وکالت علی رضا نوری با اتکا بر عنایات خداوند منان و با تمرکز بر اصولی همچون صداقت، حاکمیت قانون و اخلاق، آگاهی بخشی و امانتداری، در سال 90 در اصفهان شروع به کار نمود.

    وکلا این دفتر به منظور ارائه خدمات مطلوب تر و بهتر و با توجه به نیازهای موکلین خود، و اعتقاد به دفاع از حقیقت و پاسداری از حقوق موکلین  اقدام به قبول وکالت و ارائه خدمات مینمایند.

    تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به وکیل ورشکستگی می باشد.​

    enemad-logo