دفتر حقوقی

    وکیل ملکی اصفهان

    از اینکه دفتر حقوقی وکیل ملکی اصفهان را انتخاب نموده اید از شما متشکریم. وکلای ما تمام تلاش خود را جهت حل مشکلات حقوقی شما بکار خواهند گرفت. برای مشاوره با وکیل ملکی اصفهان با شماره 09028777441 تماس بگیرید.

    خدمات عمومی دفتر حقوقی وکیل ملکی در اصفهان

    در همه شرایط کنار شما هستیم

    بررسی پرونده و تنظیم لوایح
    وکیل ملکی اصفهان
    خدمات وکالت

    ما با اتکا بر عنایات خداوند منان و با التزام به اخلاق حرفه ای وکلات، بیش از یک دهه خدمات حقوقی متنوعی را به هم وطنان گرامی در اقصی نقاط کشور ارائه داده و توانسته است رضایت حداکثری موکلین خود را بدست آورد. برای مشاوره با وکیل ملکی اصفهان با شماره 09028777441 تماس بگیرید.

    سابقه درخشان
    93%
    وکلای باتجربه
    92%
    پرونده های موفق
    97%

    سایر خدمات تخصصی دفتر حقوقی وکیل ملکی اصفهان

    شما عزیزان با مراجعه به دفتر حقوقی وکیل ملک در اصفهان از خدمات تخصصی زیر بهره مند خوهید شد.

    ___درباره موفقیت های ما

    وکیل خبره ملکی در اصفهان را در کنار خود داشته باشید.

    دفتر وکالت علی رضا نوری با اتکا بر عنایات خداوند منان و با تمرکز بر اصولی همچون صداقت، حاکمیت قانون و اخلاق، آگاهی بخشی و امانتداری، در سال 90 شروع به کار نمود. از آنجایی که مباحث مربوط به پرونده های ملکی و پرونده های ثبتی در زمره تخصصی ترین مسائل حقوقی به شمار می آید؛ برای موفقیت در این دعاوی، راه بسیار سخت و دشواری در پیش است که تنها و کلا مجرب و خبره ای که سالیان سال؛ فعالیت خود را تنها در این زمینه معطوف داشته اند از عهده انجام آن برمی‌آیند.
    با ما در تماس باشید 09028777441
    تنظیم لایحه در کمترین زمان
    پایین تر بودن میزان حق الوکاله
    امکان مشاوره تلفنی تخصصی
    ارائه خدمات بهتر از طریق وکلای خبره

    از مبانی حقوق ملکی بیشتر بدانید.

    حقوق بین الملل

    زمانی که یک ملک غیر منقول ازجمله آپارتمان، زمین، خانه، کارخانه وغیره توسط اشخاصی تصرف می گردد، شما بعنوان مالک این ملک، حق تقدیم دادخواستی را تحت عنوان دادخواست خلع ید خواهید داشت…

    بعد از ورشکستگی

    زمانی که یک سند رسمی از سوی مراجع قانونی صادر می شود به حکم قانونگذار این سند دارای اعتبار ویژه ای خواهد بود و در پناه قانون قرار دارد. مگر اینکه در نحوه اخذ سند و یا سایر  مقدمات آن، اشتباه یا تقلب یا حیله ای به کار رفته باشد که سند را در معرض خطر ابطال قرار دهد…

    قانون تجارت

    قانونگذار دعوی تصرف عدوانی را برای حمایت از شخص متصرف فعلی قانونگذاری نموده است. متصرف فعلی اعم از آنکه مالک باشد یا نباشد در پناه قانون قرار دارد و اگر شخص دیگری به نحو عدوان اقدام به تصرف ملک نماید متصرف عدوانی شناخته می شود…

    خروج از ورشکستگی

    در جمیع مواردی که شخص اقدام به خرید یک ملک غیر منقول می نماید، زمانی به آسودگی خاطر صددرصد خواهید رسید که سند ملک مزبور نیز به نام وی تنظیم شود. اما در بسیاری از موارد لازمه این کار تهیه دادخواست الزام به تنظیم سند رسمی می باشد…

    جزئیات خدمات ما

    با جزئیات خدمات ما در زمینه وکیل ملکی در اصفهان بیشتر آشنا شوید.

    دفتر حقوقی وکیل ملکی اصفان به منظور ارائه خدمات مطلوب تر و با توجه به نیازهای موکلین خود، و اعتقاد به دفاع از حقیقت و پاسداری از حقوق موکلین؛ اقدام به قبول وکالت و ارائه خدمات تخصصی می نمایند و هرگز دعاوی موهوم و پرونده هایی که در آن حقی برای شخص وجود ندارد، را مورد پذیرش قرار نخواهند داد.

    اعتراض به رای
    اعتراض به رای
    تنظیم لایحه دفاعیه​
    تنظیم لایحه دفاعیه
    تنظیم شکوائیه​
    تنظیم شکوائیه
    تنظیم دادخواست​
    تنظیم دادخواست
    آیین نامه ها​
    آیین نامه ها
    بررسی مدارک و مطالعه پرونده​
    بررسی مدارک و مطالعه پرونده
    نظریات مشورتی​
    نظریات مشورتی
    آراء وحدت رویه​
    آراء وحدت رویه
    نظرات مشتریان

    مشتریان درباره ما چه می‌گویند ؟

    ما در راستای ارتقا سطح اطلاعات حقوقی شما عزیزان ، مقالات حقوقی کاربردی را در موضوعات ذیل تهیه و تنظیم نموده است.

    سوالات متداول

    وکیل ملکی اصفهان شخص خبره ای است که بواسطه کسب تجربیات ارزشمند حاصل از پرونده ها و دعاوی ملکی و دعاوی ثبتی، تمرکز کاری خود را در این زمینه از علم حقوق معطوف داشته و با مدیریت کردن پرونده های زمین و ملک، کمک های شایانی به اشخاص و به تجار و صاحبان اراضی و زمین ارائه نموده است.

    از همان لحظه ای که مالک یک ملک و زمین با مسائل مربوط به پرونده های ملکی درگیر می شود، تا زمانی که از این مخمصه نجات پیدا می کند، ناچار است مراحل بسیار مختلف و متنوع و نفس گیری را طی کند.

    هر یک از طرفین پرونده که از یکدیگر مطالباتی داشته و یا ادعائی بر علیه وی دارند نیز برای وصول مطالباتشان گریزی از این مراحل سخت و طاقت فرسا ندارند.

    در این بین تنها شخصی که بواسطه دانش و تجربه فوق العاده، قادرخواهد بود در کلیه این مراحل از حقوق نامبردگان دفاع کند، وکیل ملکی اصفهان است.

    در صورتی که به هر دلیل با موضوعاتی که در حیطه دعاوی ملکی و ثبتی و اراضی هستند مواجه شدید و یا اگر قصد دارید که در  خصوص ادعای خود، طرح دعوی نموده و یا اظهارنامه ارسال کنید؛ از آنجایی که پرونده های ملکی دارای آثار حقوقی بسیار مهمی می باشد و باعث تحول و دگرگونی زندگی فردی اشخاص و فرزندان وی می شود، لذا لازم است که قبل از هر گونه تصمیم گیری در این خصوص به وکیل خوب ثبتی در اصفهان مراجعه و مشاوره های لازم را از وی دریافت نمائید.

    1- ارائه مشاوره های تخصصی بسیار مفید به کلیه اشخاصی که به هر دلیل با پرونده های ملکی و ثبتی مواجه شده اند.

    2- ارائه راهکارهای حقوقی به طرفین پرونده جهت وصول مطالبات خود

    3- قبول وکالت در پرونده های ملکی و دعاوی ثبتی و اراضی

    4- پذیرش انجام امورات قانونی که می بایست در دفترخانه اسناد رسمی و دفتر خدمات قضایی و دادگاه های حقوقی و تجدیدنظر و شعب اجرای احکام انجام گردد.

    5- طرح دعاوی بسیار مهمی که در راستای احقاق حقوق صاحبان املاک مورد نیاز است.

    6- تنظیم دادخواست و لایحه و اعتراض به رای و شکوائیه برای مراجعه کنندگان

    همانطور که گفته شد مباحث مربوط به پرونده های ملکی در اصفهان یکی از تخصصی ترین و پیچیده ترین موضوعات قانون مدنی و قانون ثبت اسناد و املاک می باشد که ورود به این عرصه و موفقیت در آن، از حیطه عزم و اراده و دانش برخی از وکلا خارج است.

    در این بین وکیل ملک اصفهان با تجربه ای که در طول سالیان متمادی در این زمینه کسب نموده و پرونده های متعددی که وکالت آنرا قبول و موفق به اخذ آراء بسیار ارزشمندی برای موکلین خود شده، به سطح بالایی از دانش و آگاهی رسیده و از بسیاری از خطاهای حقوقی مصونیت یافته و می تواند مسیر موفقیت را برای شما کوتاه و قابل دسترسی نماید.

    وکیل خوب ملکی در اصفهان جهت حل و فصل هر چه سریع تر مشکلات شهروندان، امکان ارائه مشاوره تلفنی را فراهم آورده و شما در هر شهری که باشید، براحتی می توانید از طریق شماره تماس 09028777441 بهترین و مفید ترین مشاوره ها را دریافت نمائید.

    پس از تماس تلفنی با وکیل خبره ثبتی اصفهان، اگر نیاز به مطالعه و بررسی مدارک و اوراق و ادله شما باشد، میتوانید عکس این اوراق را از طریق پیام رسان های ایتا، روبیکا، سروش، بله و ایمو ارسال نمائید تا پس از برآورد هزینه، مطالعه صورت پذیرد و راهکارهای قانونی ارائه گردد.

    در برخی موارد افراد نیازمند تنظیم لایحه دفاعیه، شکوائیه، دادخواست، اعتراض به رای و غیره می باشند. وکیل خانوادگی اصفهان پس از انجام مذاکرات اولیه و بررسی ابعاد و جوانب پرونده، لوایح مزبور را برای شما آماده خواهد کرد.

    وکیل خوب اراضی در اصفهان در واقع کلیه راهکارهای حقوقی جهت انجام امورات مربوط به پرونده های زمین و نیز طریقه حل و فصل مشکلات حقوقی را ارائه خواهد داد.

    وکیل  ملکی اصفهان

    🥇 سطح وکیل

    وکیل پایه یک دادگستری
    🥇 مهارت و دانش زمین، املاک، اراضی، اخذ سند و ابطال سند 
    🥇 درصد موفقیت بیش از  90 درصد
    🥇 هزینه وکیل پس از مشاوره تعیین می شود.

    در این مقاله در خصوص وکیل ملکی اصفهان با شما عزیزان صحبت خواهیم کرد.

    وکیل ملکی اصفهان کیست؟

     

    وکیل ملکی اصفهان موضوعی است که در خصوص آن با شما عزیزان صحبت خواهیم کرد. از آنجایی که قسمت عمده ای از پرونده های مطرح در دادگستری و مراجع قضایی را دعاوی ملکی تشکیل می دهد، لذا بررسی اوصاف و ویژگی های وکیل ملکی اصفهان نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

    بنابر همین قضیه در این مقاله به برخی از اوصاف وکیل متخصص ملکی و بهترین وکیل ملکی اصفهان را برخواهیم شمرد. 

    در حال  حاضر زمینه های حقوقی نیز بسیار متنوع بوده و هر یک از انها از قوانین و مقررات ویژه ای تبعیت می کند. 

    کمتر وکیلی می تواند ادعا کند که در کلیه زمینه های حقوقی و کیفری و ثبتی و خانواده و گمرکی و شهرداری و تعزیراتی و صادرات و واردات و قراردادها و غیره از اشراف صد درصدی برخوردار است. و اساسا چنین مساله ای قریب به محال است.

    در این بین برخی از وکلا عزم خود را جزم نموده با تمرکز در یک یا دو زمینه حقوقی، تبحر زیادی به دست آورده و در طول عمر وکالتی خود، صرفا با قبول موضوعات مرتبط، تجربه های زیادی کسب نموده اند.

    که به این دسته از وکلا – که از پذیرش دعاوی عمومی و موضوعات پیش پا افتاده امتناع نموده و صرفا به موضوعات مرتبط با تخصص خود می پردازند و با مراجعه به کانون وکلای دادگستری و شرکت در دوره های مربوطه موفق به دریافت مجوز و گواهینامه های وکالت تخصصی می شوند، اصطلاحا وکیل متخصص گفته می شود.

     

    ☑ نکته بسار مهم

    در این مقاله سعی خواهیم کردیم که برخی اوصاف وکیل متخصص ملکی را بیان نمائیم ولیکن حتما به این تکته مهم توجه کنید که ما مدعی نیستیم که یک وکیل متخصص ملکی هستیم، و تا نائل شدن به این عنوان، مسیر طولانی در پیش است، لیکن در صورتی که پرونده ملکی را به ما بسپارید تمام تلاش خود را خواهیم کرد که شما را از مسیرهای قانونی، به اهدافتان برسانیم. و در این راه از تمامی دانش و تجربه های چندین و چند ساله خود استفاده خواهیم کرد.

    دعاوی ملکی در واقع به مجموعه مسائل و موضوعاتی گفته می شود که به هر نحو با اموال و املاک غیرمنقول اشخاص در ارتباط باشد. (وکیل ملکی اصفهان )

    املاک غیرمنقول نیز طبق تعریف قانونی به اموالی گفته می شود که ثابت است و امکان جابجایی و نقل و انتقال فیزیکی را نداشته باشند.

    به عنوان مثال  زمین، خانه، آپارتمان، باغ، اشجار، عمارت، دفتر کار، مزرعه، مغازه و منصوبات در آنها و مواردی از این قبیل؛ اموال غیر منقول می باشند.

    پس طبق تعریف فوق، هر مساله و موضوع و اختلافی که فیمابین دو یا چند نفر مطرح شود که به نحوی در ارتباط با این اموال باشد را می توان در تعریف دعاوی ملکی جای داد. 

    اهم مصادیق دعاوی ملکی در همین مقاله ذکر شده است. با این احتساب دایره دعاوی ملکی بسیار گسترده بوده و طیف وسیعی از دعاوی حاضر در مراجع قضایی را در بر خواهد گرفت.

    پرونده های ملکی جزء پیچیده ترین و وقت گیر ترین پرونده های دادگاه ها محسوب می شوند که تمام این دعاوی در حوزه کاری وکیل ملکی اصفهان است.

     


    برای دریافت مشاوره از وکیل خوب اصفهان با ما در تماس باشید 09028777441 


     

    ☑ وکیل ملکی اصفهان به چه شخصی گفته می شود؟

    همانطور که می دانیم در حال حاضر زمینه های حقوقی دارای انواع و اقسام مختلفی می باشد و برخی از وکلا به لحاظ تجربه و حجم کاری و دانش خود، در برخی از این زمینه ها، از تبحر بیشتری برخوردار هستند.

    وکیل متخصص ملکی اصفهان نیز وکیلی است که علاوه بر آنکه از سایر رشته ها و زمینه های حقوقی، اطلاعات قابل قبولی دارد

    و پرونده های مربوط به آن را قبول  و در آنها وکالت نموده است

    لیکن به جهت داشتن دانش و تحصیلات حقوقی در زمینه امور ملکی، تسلط و تجربیات کافی در طرح و اقامه این گونه از دعاوی ملکی را به دست آورده است. او با استعانت از این دانش و تجریه خود و نکاتی که از پرونده های قبلی و عرف و رویه قضایی آموخته است،

    با بررسی همه جانبه ابعاد مختلف پرونده های موکلین، بهترین راهکار های ممکن را به موکل خود ارائه می دهد و او را از نزدیک ترین مسیر به اهدافش می رساند و از حقوق وی دفاع می کند.

    .

    ☑ بهترین وکیل ملکی اصفهان کیست؟

    شاید هیچگاه نتوان مشخصا بهترین وکیل ملکی اصفهان را تعیین نمود اما می توان صفات؛ ویژگی ها و معیار های لازم برای یک وکیل ملکی را برشمرد.

    در صورتی که وکیل ملک دارای کلیه این اوصاف و شرایط باشد، موکل او با درصد بیشتر و بالاتری امیدوار خواهد بود که به حق و حقوق خود نائل خواهد شد.

     

    بهترین-وکیل-ملکی

     

    ☑ برخی از صفات و ویژگی های بهترین وکیل ملکی اصفهان از این قرار است

     

    1- از آنجایی که املاک در زمره مهم ترین و ارزشمند ترین دارایی های هرشخص محسوب می شود، بنابراین تبعا دعاوی مربوط به املاک نیز از  دعاوی پرهزینه و بسیار مهم بشمار می رود.

    در همین راستا بهترین وکیل ملکی اصفهان وکیلی است که تجربه فراوانی در پرونده های مربوط به دعاوی املاک دارد و تاکنون وکالت پرونده های متعددی را بر عهده گرفته و نتایج درخشانی را برای موکلین خود کسب نموده است.

     

    2- نحوه دفاع در این قبیل پرونده ها رابطه مستقیمی با میزان تجربه وکیل ملکی اصفهان دارد. و هر چه تجربه او بیشتر باشد تلاش او در فن دفاع موثرتر و مفید تر خواهد بود.

     

    3- هر چند یک وکیل حق ندارد و نمی تواند نتیجه را برای موکل تضمین نماید، لیکن بهترین وکیل ملکی اصفهان کسی است که در مقابل موکل خود احساس مسئولیت کند و پاسخگوی موکل خود باشد.

     

    4- به دلیل اهمیت و حساسیت کلیه دعاوی ملکی، لازم است که از یک وکیل ملکی اصفهان با تجربه که به خوبی نسبت به قانون و آئین نامه ها و بخشنامه ها و رویه قضایی آگاه است کمک بخواهید.

     

    5- بهترین وکیل ملکی اصفهان؛ دانا، صادق و دارای حسن نیت و حسن خلق است.

     

    6- بهترین وکیل ملکی اصفهان فردی است که نه تنها ویژگی های عام وکلای تراز اول و برتر همچون صداقت و ممارست، و اشراف علمی را دارد بلکه به قوانین خاص مربوط به اموال غیر منقول و بخشنامه ها و آئین نامه ها و آراء وحدت رویه و غیره نیز اشراف لازم را دارد.

     

    7- وکیل ملکی خوب اصفهان در برابر چالش ها و مشکلات پرونده صبور است و نه تنها موکل را به حقوق قانونی خود خواهد رساند بلکه با این کار حتی از تضییع حقوق طرف مقابل هم جلوگیری خواهد کرد.

     

    8- یک وکیل ملکی خوب در اصفهان دارای فن بیان بسیار عالی می باشد و با نحوه سخن گفتن  و دفاع کردن خود، قاضی را مسحور سخن وری خود می نماید.

    و به قاضی کمک میکند تا از کوتاه ترین راه، حقیقت را کشف نماید.

     


    بیشتر بخوانید: وکیل قراداد در اصفهان


     

    ☑ چرا باید به وکیل ملکی اصفهان مراجعه کنیم؟

    اگر مطالب این قسمت از سایت را به خوبی مطالعه کرده باشید به خوبی خواهید دانست که اتخاذ تصمیم و انجام اقدامات در خصوص مسائل و مشکلات ملکی، مسئله ای نیست که خود اشخاص قادر به انجام دادن آن باشند.

    این مسائل عمدتا موضوعات پیچیده و کاملا تخصصی هستند به نحوی که بعضا یک وکیل ملکی خوب در اصفهان نیز به راحتی قادر پیدا کردن راهکارهای لازم برای حل آنها نخواهد بود

    و لازم است که با همکاران خود و حتی از قضات دادگاه ها مشورت نماید. پیش بردن روند های پیچیده قضایی و حقوقی از دانش و حوصله موکل خارج است و از همین جا اهمیت قضیه کاملا روشن خواهد شد. مخصوصا اینکه در دعاوی ملکی معمولا ارزش موضوع پرونده، بسیار زیاد و قابل توجه است

    و در صورتی که تصمیم یا اقدام اشتباه صورت پذیرد ممکن است میلیاردها تومان از حقوق مالی شما تضییع گردد. این نکته را بدانید که همیشه امکان ضایع شدن حق افراد در رابطه با اموالی که دارند وجود دارد.  

    و در بسیاری از دعاوی ملکی و حقوق مالی که در آن احتمال بروز ضرر و زیان و جابجایی سود و منفعت اشخاص وجود دارد، باید و باید از خدمات بهترین وکیل ملکی  اصفهان بهره مند شوید.

     

     

    وکیل ملکی

     

    ☑ شما با مراجعه به وکلای ملکی دفتر حقوقی علیرضا نوری چه خدماتی به دست خواهید آورد

    1- وکلای ملکی دفتر علیرضا نوری قبل از طرح دعوی و در زمان اخذ وکالت از موکل خود، مشاوره دقیق و مفید و کارآمدی را به موکل خود ارائه نمایند و خود را متعهد می دانند که تمامی آثار و نتایج احتمالی و کم و کیف مسئله و زوایای تاریک پرونده و ریسک های احتمالی را به وی گوشزد نمایند. 

     

    2- وکلای ملکی دفتر علیرضا نوری با نحوه و کیفیت طرح دادخواست و تعیین نوع خواسته و ارزش گذاری و تقویم آن آشنایی کامل دارند و به ادله ای که همگی آنها را شخصا بررسی و گزینش نموده استناد خواهند کرد.

     

    3- وکلای ملکی دفتر علیرضا نوری با داشتن تجربه، هیچ گاه راه های پر هزینه و طولانی را به موکل خود پیشنهاد نخواهند داد و به راه حل ها و مسیر هایی که فقط و فقط آزمون و خطا هستند دل نخواهند بست.

     

    4- وکلای ملکی دفتر علیرضا نوری قدرت لایحه نویسی بسیار خوبی دارند و قادرند عمیق ترین مطالب علمی را در قالب جملاتی کوتاه، ساده، قابل فهم و بدون تکلف بیان کنند و سرتاسر لایحه خود را به مواد قانونی و مقررات  مربوطه مستند می نمایند.

     

    5- وکلای ملکی دفتر علیرضا نوری حتما قبل از حضور در جلسه ی رسیدگی و حتی قبل از طرح دعوی؛ با مطالعه اوراق و مستندات موکل، اطلاعات کامل از موضوع دعوی وی، دلایل و مدارک مورد استناد او را بدست می آورند.

    6- وکلای ملکی دفتر علیرضا نوری در خصوص هزینه های مشاوره و وکالت در دعاوی ملکی انصاف لازم را به خرج خواهند داد.

     

    ☑ مصادیق دعاوی ملکی چیست؟

    بهترنی وکیل ملکی اصفهان اذعان می نماید مصادیق دعاوی ملکی بسیار زیاد و متنوع است و بر خلاف تصور عوام، این دعاوی فقط و فقط از نوع دعاوی حقوقی نیست.

    با این توضیح که همانطور که می دانیم دعاوی ملکی دارای ماهیت های مختلفی است.

    و چنانچه اختلافی فیمابین اشخاص در ارتباط با املاک و اموال غیر منقول ایجاد شود این دعاوی ممکن است دارای اقسام مختلفی  باشد که ذیلا آن ها را توضیح خواهیم داد:

     

    ☑ 1- دعاوی ملکی حقوقی

    براحتی می توان ادعا کرد که قسمت اعظم دعاوی ملکی را دعاوی ملکی حقوقی تشکیل می دهد.

    منظور از دعاوی ملکی حقوقی ان دسته از دعاوی است که دارای جنبه کیفری و جزایی نبوده و اساسا هیچ یک از طرفین دارای سوء نیت عام و خاص نبوده اند و قصد نداشته اند که اقدام مجرمانه ای را در خصوص اموال غیر منقول انجام دهند.

    این دعاوی عمدتا در محاکم حقوقی دادگستری و بعضا شورای حل اختلاف مطرح می شود.

     

    ☑ برخی از مصادیق این دعاوی عبارتند از :

    • الزام به تنظیم سند رسمی انتقال
    • خلع ید
    • ابطال مبایعه نامه
    • دستور فروش املاک مشاعی
    • تنفیذ قرارداد
    • الزام خریدار به تخلیه و استرداد ملک
    • الزام به تحویل ملک
    • اثبات وقوع بیع
    • مطالبه مابه التفاوت کسری مساحت پیش فروش
    • استرداد ثمن معامله
    • خسارت تأخیر در انجام تعهد
    • ابطال مزایده برگزار شده در اداره ثبت  اسناد
    • الزام به تنطیم سند پیش فروش
    • مطالبه ثمن قراردادی
    • تنفیذ انفساخ قرارداد
    • مطالبه اجرت المثل ملک
    • ابطال سند رهنی
    • اقسام دعاوی مربوط به سرقفلی
    • تأیید رجوع از هبه
    • حکم تخلیه عین مستأجره
    • الزام به تنظیم سند رسمی اجاره
    • مطالبه اجور معوقه اجاره بها
    • تعدیل اجاره بها
    • تأیید فسخ قرارداد
    •  الزام موجر به پرداخت و استرداد ودیعه در عقد اجاره
    • الزام مالک ملک به ارائه اصل سند مالکیت
    • الزام به اخذ پایان کار
    • افراز ملک درآن مواردی که در صلاحیت دادگاه است.
    • بطلان معامله به جهت فضولی بودن
    • الزام به رفع ممانعت از حق
    • الزام به رفع مزاحمت

     


    آبا از خدمات وکیل خانواده اصفهان آشنایی دارید؟ اینجا کلیک کنید.


     

    دعوی-ملکی-حقوقی

     

    ☑ دعاوی ملکی کیفری

    دعاوی ملکی کیفری شامل آن دسته از دعاوی و اختلافات و پرونده هایی است که یکی از طرفین با سوء نیت و قصد مجرمانه، اقدامات خلاف گونه ای را در خصوص اموال غیر منقول دیگران انجام داده و این اقدامات به نحوی است که اصطلاحا دارای وصف مجرمانه است.

    بعنوان مثال شخصی علیرغم اینکه هیچ گونه مالکیت و حقی نسبت به زمین متعلق به شما نداشته 

    با سوء نیت زمین را تصرف نموده و حتی ممکن است در آن ساخت و ساز و احداث بنا نیز کرده باشد.

    در اینجا عمل مجرمانه «تصرف عدوانی » محقق شده  وشما حق خواهید داشت که پس از مشورت با وکیل ملکی در اصفهان ، و بررسی همه جانبه ابعاد این ماجرا، اقدامات کیفری را بطرفیت متهم شروع نمائید.

     

    ☑ برخی از مصادیق دعاوی ملکی کیفری عبارتند از:

    – فروش مال غیر

    – جعل سند

    – تصرف عدوانی

    -اقسام کلاهبرداری های ملکی

    -فروش یک ملک به چند نفر

    -شکایت کیفری چک بلامحل در معامله ملکی

    -تخریب ملک

    – ورود به عنف

    ..

    ☑ دعاوی ملکی ثبتی

    شاید بتوان دسته سوم از دعاوی ملکی را دعاوی دانست که به هر نحو هم با اموال غیر منقول و هم با اداره ثبت اسناد و املاک در ارتباط می باشند.

    به عنوان مثال شرکایی که نسبت به یک زمین شریک می باشند چنانچه قصد جدایی و پایان دادن به این شراکت را داشته باشند،

    اگر همگی ایشان به تقسیم یا فروش ملک رضایت دهند که در این صورت مشکلی پیش نخواهد آمد و اساسا دعوایی شکل نخواهد گرفت

    ولی اگر چنانچه حتی یک نفر از آنها نه به تقسیم ملک و نه فروش سهم خود و نه به خرید سهم دیگر شرکاء رضایت نداشته باشد،

    در این صورت مابقی شرکاء می بایست با مراجعه به اداره ثبت اسناد و املاک، اقدامات لازم را جهت «افراز» انجام دهند.

    این اقدام در ابتدای کار، در  اداره ثبت اسناد و املاک شروع خواهد شد و ارتباطی به محاکم دادگستری نخواهد داشت.

     


    بیشتر بخوانید: وکیل شرکت در اصفهان


     

    ☑ دعاوی ملکی ثبتی نیز دارای اقسام مختلفی است که اهم آنها عبارتند از :

    – افراز املاکی که جریان ثبتی آنها خاتمه یافته است

    -اقداماتی که انجام آن در صلاحیت هیات نظارت ثبت است

    -اعتراض به تصمیمات رئیس ثبت

    -اعتراض به آراء هیات نظارت در شورای عالی ثبت

    -اعتراض نسبت به عملیات اجرایی در اداره اجرای اسناد رسمی که رسیدگی به این اعتراضات در صلاحیت رئیس ثبت منطقه خواهد بود.

    -وکالت در پرونده های مطروحه در اداره اجرای اسناد رسمی که عمدتا در ارتباط با اسناد رهنی و مطالبات بانکها از افراد می باشد.

    .

    وکیل-دعاوی-ملکی-اصفهان

     

    ☑ چرا باید در انتخاب دادگاه صلاحیت دار دقت کنیم؟

    میدانیم که قبل از طرح هرگونه دعوا و قبل از اقدام قضایی باید تشخیص بدهیم که دادگاه صلاحیت دار جهت رسیدگی به این دعوی کدام دادگاه می باشد؟

    این مساله به این خاطر دارای اهمیت است که در صورتیکه دعوی در دادگاه غیر صالح اقامه گردد، پس از اتلاف وقت و تحمیل خسارتها و هزینه های زیاد، دادگاه در نهایت اقدام به صدور قرار عدم صلاحیت خواهد کرد

    و پرونده را بدون اینکه به ادعای شما رسیدگی کند، به دادگاه صلاحیت دار اسال خواهد نمود. و مجددا شما باید در دادگاهی که پرونده به آنجا ارسال شده حاضر شوید و دفاعیات خود را ارائه نمائید. بنابراین برای اینکه دچار چنین سردرگمی و اتلاف وقت و هزینه نشوید نکات این قسمت را به دقت مطالعه کنید.

     

    ☑ در دعاوی ملکی دادگاه صلاحیت دار کجاست؟

    همانطور که گفته شد دعاوی ملکی به سه دسته کلی تقسیم می شود. دعاوی ملکی  حقوقی و دعاوی ملکی کیفری و دعاوی ملکی ثبتی

    بنابراین اولین آیتمی که باید قبل از طرح دعوی بررسی شود این است که شما در حال حاضر نیازمند طرح یک دعوی ملکی حقوقی هستید و یا یک دعوی ملکی کیفری

    توصیه وکیل ملکی اصفهان به شما این است که برای رسیدن به جواب درست، حتما و حتما قبل از طرح دعوی، از مشاوره های وکیل ملکی اصفهان بهره مند شوید.

    چه بسا در پاره ای موارد اشخاص بدون اخذ مشاوره و به صورت ناشیانه، به جای طرح دعوی حقوقی، دعوی کیفری مطرح می کنند

    و با این کار نه تنها به اهداف خود نرسیده بلکه حقوق آنها بیشتر پایمال شده و راه برای طرح دعاوی بعدی نیز برای آنها بسته می شود و مبالغ و وقت زیادی را از دست خواهند داد.

     

    ☑ پس از تعیین نوع دعوی، چه اقدامی باید انجام شود؟

    در مرحله دوم: پس از آنکه نوع دعوی توسط وکیل ملکی اصفهان مشخص شد و شکوائیه و یا دادخواست توسط وکیل خوب ملکی در اصفهان برای شما تنظیم شد:

    اگر درصدد طرح دعوی کیفری هستید:

     باید بدانید که رسیدگی به این دعوی در صلاحیت مراجع قضایی محل وقوع جرم است.

    به عنوان مثال شخصی در شهر تهران، زمین متعلق به شما که در شهر اصفهان واقع است را بدون اجازه فروخته است.

    در چنین حالتی شما برای طرح دعوی کیفری تحت عنوان فروش مال غیر، باید به محاکم قضایی شهر تهران که محل وقوع جرم تلقی می شود مراجعه کنید.

    ..

    و اگر درصدد طرح دعوی حقوقی هستید:

    باید به دادگاه محل وقوع ملک مراجعه نمائید.

    به عنوان مثال اگر شخصی آپارتمان شما که در شهر اصفهان واقع است را بدون اذن و اجازه شما تصرف نموده و وکیل ملکی اصفهان شما را به طرح دعوی حقوقی تحت عنوان خلع ید راهنمایی نموده، لازم است که این دعوی در محاکم حقوقی اصفهان اقامه گردد.

    .

    ☑ آیا فقط دریافت مشاوره حقوقی از وکیل ملکی اصفهان مفید است؟

    برخی از افرداد زمانی که با یک مسائله ملکی درگیر می شوند، ممکن است که به هر علت مایل به اعطای وکالت به بهترین وکیل ملکی اصفهان نباشند.

    اما از عواقب انجام اقدامات خودسرانه نیز آگاهی دارند و در عین حال می خواهند که اقدامات ایشان تحت نظر یک وکیل متخصص ملکی انجام شود.

    در خصوص این اشخاص  نیز می توان گفت که این تصمیم نسبتا تصمیم درستی است و می توان بدون اینکه یک موضوع را به صورت صددرصد به وکیل ملکی اصفهان محول نمود، صرفا از مشاوره های تخصصی وی بهره مند شد

    اما این اقدام در واقع مشابه یک درمان نیمه تمام است.  و تا  حدی پرونده شما را دچار ریسک خواهد کرد. توضیح مطلب بدین قرار است که ممکن است شما قبل از طرح دعوی، ابتدا مشاوره های تخصصی بسیار خوبی از وکیل گرفته باشید

    و حتی تنظیم دادخواست و شکوائیه و لوایح را نیز به او محول کنند اما بدانید که موفقیت در یک پرونده ملکی به این راحتی ها امکان پذیر نخواهد بود.

    مخصوصا زمانیکه شخص بهترین وکیل ملکی اصفهان در جلسه دادگاه حضور ندارد و طرف مقابل ممکن است هرگونه ادعایی را مطرح نماید و حتی به اسناد جعلی و غیر واقعی استناد کند و درصد فریب دادگاه باشد.

    در چنین موضعی دادگاه همان لحظه از شما خواهد خواست که به ادعاها و یا دفاعیات طرف مقابل پاسخ مناسب دهید.

    در آن لحظه دیگر امکان مشاوره گرفتن از وکیل ملکی وجود نخواهد داشت و اگر شما فی الفور و سریعا پاسخ های مناسب و علمی و حقوقی در جواب ادعاهای طرف مقابل ارائه نکنید، قافیه را خواهید باخت.

    پس بدانیم که اگر فقط به دریافت مشاوره از وکیل ملکی اصفهان بسنده کنیم، این مساله تمامی نیازهای احتمالی شما را پوشش نخواهد داد و امکان دارد که منتهی به باخت در پرونده و ایجاد خسارت های زیادی به خود شوید.

     

    ☑ هزینه وکیل ملکی در اصفهان و حق الوکاله او چقدر است؟

    جهت اطلاع و آگاهی از هزینه حق المشاوره، میزان و مبلغ آن میتوانید در همین سایت به قسمت های مربوطه مراجعه نمائید. 

    اما در خصوص حق الوکاله وکیل ملکی اصفهان باید گفت که این مبالغ در پرونده های مختلف به یک میزان نبوده و تعیین آن به آیتم های مختلفی بستگی دارد.

    در واقع بسته به عنوان پرونده و موضوع دادخواست و محل دادگاه صلاحیت دار و حقوقی یا کیفری یا ثبتی بودن پرونده و علی الخصوص متناسب با قیمت و ارزش ملک؛ حق الوکاله نیز متغیر خواهد بود.

    بنابراین نمی توان یک قاعده کلی و ثابت در این رابطه وضع نمود و عرفا وکلا حق الوکاله هر پرونده را به صورت موردی سنجیده و به موکل اعلام خواهند نمود.

     


    چرا باید از وکیل ملکی اصفهان استفاده کرد؟


     

    ☑ توصیه وکیل ملکی اصفهان (علیرضا نوری) به شما

    از آنجایی که دعاوی املاک بسیار گسترده و دارای طیف وسیعی بوده و اشراف کامل اشخاص به کلیه این قواعد و ریزه کاری ها عملا غیر ممکن است و در صورت انجام اقدامات خودسرانه، احتمال بروز دردسر ها و خسارات فراوانی محتمل است

    لذا توصیه ما به شما عزیزان این است که حتماً ضمن مشورت با وکیل ملکی اصفهان و استفاده موثر از تخصص و تجربیات وی؛  با آسودگی بیشتری، موضوع دعاوی خود را پیگیری نمایید.

    درگاه خدمات الکترونیک قضایی، https://adliran.ir/

     

    برای دریافت هر گونه مشاوره حضوری و نیز  مشاوره تلفنی در خصوص پرونده های ملکی و وکیل ملکی اصفهان، با وکلای دفتر حقوقی علیرضا نوری در  ارتباط باشید. ضمنا می توانید از طریق آیدی alireza.nori.lawyer@ و یا هشتگ #با_ما_وکیل_خود_باشید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

     

    /read]

    تماس با ما

    آخرین مقالات

    درباره ما

    دفتر وکالت علی رضا نوری با اتکا بر عنایات خداوند منان و با تمرکز بر اصولی همچون صداقت، حاکمیت قانون و اخلاق، آگاهی بخشی و امانتداری، در سال 90 در اصفهان شروع به کار نمود.

    وکلا این دفتر به منظور ارائه خدمات مطلوب تر و بهتر و با توجه به نیازهای موکلین خود، و اعتقاد به دفاع از حقیقت و پاسداری از حقوق موکلین  اقدام به قبول وکالت و ارائه خدمات مینمایند.

    تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به وکیل ورشکستگی می باشد.​

    enemad-logo