بهترین وکیل طلاق اصفهان - وکیل ورشکستگی

    خانمی که بخاطر طلاق در اصفهان از همسرش جدا شده
    useradmin
    ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
    مقالات وکیل خانواده اصفهان
    69 بازدید

    آشنایی با بهترین وکیل طلاق اصفهان

     

    آشنایی با بهترین وکیل طلاق اصفهان موضوعی است که در این مقاله در خصوص آن با شما صحبت خواهیم کرد. قطعا علت حضور شما در این صفحه شناخت خدمات و ویژگی های بهترین وکیل طلاق اصفهان و نحوه ارتباط با بهترین وکیل طلاق باشد.

    اگر قصد استخدام و به کارگیری وکیل طلاق اصفهان را دارید، توصیه می کنم در این مقاله با ما همراه باشید. در اینجا چیزهایی است که باید بدانید.

     

    مساله طلاق یکی از پرتنش‌ترین، دردناک‌ترین و پرخطرترین تجربه‌هایی است که در زندگی بسیاری از زوجین ایجاد شده و یا ایجاد خواهد شد.

    در اغلب موارد، طلاق زمان بر و از نظر عاطفی خسته کننده است، و مراحل طلاق می تواند بیش از یک سال طول بکشد.

    قانونگذار وجود و حضور وکیل در پرونده طلاق را الزامی ننموده، لیکن پرونده طلاق، یکی از پرونده های پیچیده و بسیار سرنوشت ساز است که بدون داشتن وکیل می تواند منجر به مشکلاتی شود، علی الخصوص اینکه شما بدون استخدام وکیل در صحن دادگاه حاضر شوید در شرایطی که همسر شما وکیل داشته باشد.

    در چنین شرایطی باید منتظر بروز یک حادثه دردسر ساز باشید و خود را برای بدترین نتایج آماده کنید.

     


    اگر به دنبال وکیل خوب طلاق در اصفهان هستید اینجا کلیک کنید.


     

    چرا باید به بهترین وکیل طلاق اصفهان مراجعه کرد؟

    مبحث طلاق برای زوجین زمانی مطرح می شود که به واسطه مشکلات و اختلافات متعددی که برای آنها حادث شده، از ادامه زندگی مشترک به شدت دلسرد شده و امیدی به احیای آن ندارند.

    از سوی دیگر مراحل طلاق نیز تا حدی سخت، طاقت فرسا و طولانی است و وجود مشکلات حادث شده در زندگی از یک سو و مراحل پیچیده طلاق نیز از سوی دیگر، فشارهای عصبی وارد شده به آنها را چندین برابر می کند.

    و تنها راه جلوگیری از دلسرد شدن و عصبی شدن آنها، و نیز جلوگیری از ایجاد سردرگمی در ادامه مراحل زندگی، مراجعه به بهترین وکیل طلاق اصفهان می باشد.

    مراجعه به بهترین وکیل طلاق اصفهان، قطعا برای شما امنیت خاطر و احساس آرامش عصبی و روانی را به همراه خواهد داشت و وکیل خوب طلاق اصفهان می تواند بعنوان یک پناهگاه حقوقی و یک تکیه گاه مطمئن برای هر یک از زوجین محسوب شود.

    و آنها را در اتخاذ تصمیم در یکی از حساس ترین مراحل زندگی یاری رساند. به نحوی که منافع حقوقی و مالی آنها محفوظ باشد و به دردسرهای حقوقی نیز گرفتار نشوند.

    اگر در حال طلاق هستید، باید به صورت کاملا جدی به استخدام وکیل خوب طلاق فکر کنید تا از این رهگذر، به حفظ منافع خود کمک شایانی کرده باشید. زمانی که امنیت مالی آینده یا روابط شما با فرزندانتان ممکن است در خطر باشد، نباید به تنهایی این کار را سهل و آسان شمرده و به طور قطع حضور یک وکیل میتواند کمک شایان توجهی را برای شما به عمل بیاورد.

     


    از طریق شماره تماس  09028777441 با وکیل خوب طلاق اصفهان در ارتباط باشید.


     

    وکیل طلاق اصفهان علیرضا نوری در دفتر وکالت

     

    وکیل طلاق در اصفهان به چه شخصی گفته می شود؟

    وکیل طلاق در اصفهان به فردی گفته می شود که در زمینه انواع و اقسام پرونده ها و دعاوی خانوادگی تبحر و تجربه و دانش کافی را کسب نموده است.

    بهترین وکیل طلاق در اصفهان بواسطه داشتن پرونده های متعدد در این زمینه، براحتی از پس سخت ترین دعاوی خانوادگی علی الخصوص پرونده طلاق بر می آید و امورات پرونده را تا زمان صدور حکم طلاق و قطعی شدن این حکم به نحو احسن پیگیری خواهد نمود.

    وکیل خوب طلاق اصفهان یک وکیل حرفه ای است که تمامی قوانین؛ آئین نامه ها، بخشنامه ها و رویه های قضایی  را بخوبی می شناسد تجربه قابل قبولی در این زمینه دارد.

    اگر شما از وکیل طلاق اصفهان کمک بخواهید و او را برای امورات پرونده استخدام نمائید، دیگر نیازی به حضور شما در محاکم خانواده نخواهد بود و اکثریت قریب به اتفاق امورات پرونده توسط وی بخوبی انجام خواهد شد.

    وکیل طلاق اصفهان به شما توصیه می کند که حتی اگر وکیل طلاق را استخدام نمی کنید؛ حداقل قبل از اتخاذ تمیم برای طلاق، با یک وکیل متخصص و متبحر که در زمینه پرونده های طلاق دارای تجربه باشد مشاوره نمائید تا از وضعیت حقوقی خود آگاهی یافته و با دید باز نسبت به انجام یا عدم انجام آن تصمیم گیری نمائید.

    یکی از امتیازاتی که در صورت کمک گرفتن از وکیل طلاق اصفهان به دست  خواهید آورد آن است که بسیاری از روند پرونده و امورات لازم، در اسرع وقت و در بهترین حالت انجام خواهد شد و این کار می تواند به کوتاه تر شدن پروسه طلاق کمک شایانی نماید.

    شما هم می دانید که هر یک از طرفین در دعاوی خانوادگی دارای منافع مختلفی می باشند و هدف آنها از اقامه هر دعوی متفاوت است. از سوی دیگر وکیل طلاق اصفهان شخصی است که به همه مسائل و نیازهای حقوقی هر یک از طرفین کاملا آگاه است و می تواند بهترین نتایج را برای موکل خود به دست بیاورد.

    شما پس از رویت نتایج عالی و ویژه ای که از استخدام بهترین وکیل طلاق اصفهان به دست خواهید آورد، قطعا شگفت زده خواهید شد.

    حتی در صورتی که اختلاف زوجین عمیق تر نشود و به تشکیل پرونده طلاق منتهی نشود، باز هم کسب مشاوره های حقوقی خوادگی از وکیل طلاق اصفهان بسیار ضروری و راهگشاست.

     


    اگر قصد استخدام وکیل طلاق اصفهان را دارید، علیرضا نوری می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما باشد.


     

    بهترین وکیل طلاق در اصفهان که می تواند به شما کمک کند علیرضا نوری

     

    ویژگی های بهترین وکیل طلاق اصفهان

    از آنجایی که مواجه شدن با مساله طلاق، برای زوجین مشکلات روحی و استرس و تنش های فکری زیادی ایجاد می کند لذا وکیل طلاق اصفهان با آگاهی کامل نسبت به این امر سعی می کند که همیسه با موکل خود با احترام، ملاحظه و صبر رفتار کند.

    از آنجایی که منافع هر یک از زوجین در زمان بروز اختلافات خانوادگی، با یکدیگر تفاوت دارد و هر یک از ایشان باید از مسیرهای مختلفی اقدام نمایند و دعاوی با موضوعات مختلف در شعب مختلف اقامه نمایند، لذا بهترین وکیل طلاق شخصی است که با منافع هر یک از زوجین و نحوه وصول و زنده کردن آن آشنایی کامل دارد.

    و دعاوی مرتبطی را در دادگاه صلاحیتدار خانواده اقامه می نماید تا موکل را به اهداف شرعی و قانونی خود برساند. بنابراین هر کدام از زوجین به وکیل خود نیاز دارند.

     

    ☑ داشتن صبر و حوصله کافی برای شنیدن صحبت های موکل:

    بعضا اختلافات خانوادگی دارای ریشه ای عمیق بوده و انباشی از دلخوری های چندین و چند ساله است که هر یک از زوجین  در طول زندگی مشترک خود در اعماق قلب و مغز و روح خود نگهداری نموده است.

    اکثر اوقات بیان هر یک از این مشکلات و ریشه ها و علتهای آن نیازمند صبر و حوصله زاید الوصفی است که تنها وکیل خوب طلاق از پس آن بر می آید.

    وکیل طلاق اصفهان می داند که برای ریشه یابی مشکلات زوجین، می بایست با صبر و  حوصله و سعه صدر تمام، به صحبت های موکل خود گوش فرا دهد تا به درستی از نوع مشکلات آنان اطلاع کسب نماید.

    .

    ☑ ایجاد حس خوب و اطمینان در ذهن موکل

    ممکن است برخی از وکلا از لحاظ سواد و دانش در سطح بالایی باشند و حتی در زمره وکلای حرفه ای باشند لیکن موکل از نحوه برخورد و نوع رفتار وی رضایت چندانی نداشته باشد.

    وکیل طلاق مناسب وکیلی است که شما با او احساس راحتی و رفاقت و امنیت داشته باشید و بتوانید تمامی مسائل و مشکلات خود را با وی در میان بگذارید و مطمئن باشید که او با شوق و انگیزه تمام تلاش خهود را برای حل مشکلات شما به کار می گیرد و شما را از راهنمایی های دقیق و کارگشای خود محروم نمی کند.

     

    ☑ داشتن تجربه و دانش کافی در پرونده های طلاق:

    از آنجایی که پرونده طلاق یکی از پرونده های پیچیده و سخت و بعضا طاقت فرسا می باشد لذا صرفا وکیلی که دارای تجربه و دانش کافی در این خصوص باشد می تواند از پس این کار برآید.

    وکیل طلاق اصفهان به شما توصیه می کند که وکیلی را برای طلاق انتخاب کنید که دارای تجربه، تخصص و فن بیان خوب و مهارت بالای کلام داشته باشد.

    صرفا در این صورت است که وکیل طلاق قادر خواهد بود که مواضع موکل را در دادگاه های مختلف به درستی و واضح بیان نماید و آنها را اثبات کند.

    این فن بیان هم در دادگاه ها مفید و کاربردی خواهد بود و هم اینکه در زمان ارائه مشاوره به موکل، می تواند موثر باشد. وکیل طلاق اصفهان با استفاده از این  خصلت خود، مفاهیم حقوقی پیچیده را به زبان ساده و قابل فهم برای موکل خود بیان می کند و او را درگیر مفاهیم و الفاظ سخت و پیچده و تخصصی حقوقی نمی کند.

     

    ☑ اشراف کامل به مواد قانونی و سایر مقررات

    وکیل طلاق اصفهان در خصوص این ویژگی می گوید: هر خواسته ای ابتدا باید با مواد قانونی تطبیق داده شود و در صورتی که با مقررات موضوعه انطباق کامل داشته باشد در دادخواست نوشته شود.

    طلاق نیز از همین قاعده پیروی می کند. بهترین وکیل طلاق اصفهان به خوبی می داند که در زمان بررسی شرایط و توضیحات و مواضع موکل، ابتدا باید ادله وی را با یکی از مواد قانونی و یا شروط ضمن العقد تطبیق دهد

    و در صورتی که این موارد با مقررات انطباق کامل داشته باشد، موکل خود را ارشاد نماید و پرونده طلاق وی را قبول نماید.

    مواد قانونی مربوط به طلاق در قانون مدنی و قانون حمایت خانواده ذکر شده و وکیل طلاق اصفهان نسبت به کلیه این موارد اشراف کامل دارد.

     

    ☑ داشتن قدرت استدلال:

    بهترین وکیل طلاق اصفهان شخصی است که دارای قدرت استدلال بسیار خوبی می باشد. توانایی استدلال عالی و تاثیر گذار، یکی از ویژگی های منحصر به فرد وکیل طلاق اصفهان است.

    وکیل طلاق اصفهان با استفاده از این توانایی خود، در حد مطلوب از حقوق موکل خود دفاع می نماید و می تواند نتایج  خوبی را برای وی به ارمغان بیاورد.

     

    ☑ انتخاب بهترین راهکار برای موکل

    می دانیم که طلاق در حقوق ایران، دارای انواع و اقسام متعددی می باشد و هر یک از آنها دارای شرایط و ویژگی  های مخصوص به  خود می باشند.

    وکیل طلاق اصفهان با توجه به وضعیت موکل و ادله و م دارک وی، بهترین نوع طلاق را برای وی انتخاب می نماید و به او در انتخاب مسیر درست و کوتاه کمک شایانی می نماید.

    در صورتی که این مرحله به درستی انجام نشود، قطعا موکل در مسیر اشتباهی قدم خواهد گذاشت که هرگز به نتیجه مطلوب نخواهد رسید و هم زمان و فرصت خود را از دست خواهد داد و هم اینکه هزینه های اضافی را پرداخت خواهد کرد و هم اینکه پروسه طلاق وی دچار اختلالات و مشکلات لاینحلی خواهد شد.

     


    آشنایی با شرایط و اوصاف بهترین وکیل مهریه اصفهان


     

    وکیل طلاق در اصفهان علیرضا نوری در حال ارائه مشاوره خانوادگی

    وکیل طلاق اصفهان چه خدماتی به شما ارائه می کند؟

    هر چقدر وکیل طلاق، از تجربه و دانش و تخصص بشتری برخوردار باشد،قطعا به صورت بهتر و با کیفیت بیشتری می تواند در خدمت موکلینش باشد. 

    خدمات وکیل طلاق اصفهان نیز بسیار گسترده و وسیع می باشد که از ذکر تمامی جزئیات آن خودداری می کنیم و فقط به گوشه ای از خدمات بهترین وکیل طلاق اصفهان بسنده می نمائیم:

    ☑ حمایت از حقوق مالی موکل خود در زمان طلاق و پس از آن

    از آنجایی که مساله طلاق قطعا دارای ابعاد مالی برای هر یک از زوجین می باشد و چنانچه این مراحل به صورت جدی و اصولی پیگیری نشود قطعا آثار زیانباری را به وجود خواهد آورد که انجام این کار توسط وکیل طلاق صورت می پذیرد و بنابراین حمایت از حقوق مالی زوجین را می توان بعنوان یکی از خدمات وکیل طلاق برشمرد.

    .

    ☑ ارائه مشاوره های حقوقی مقتضی به زوجین قبل از طرح دعوی

    می دانیم که مشکلات خانوادگی دارای ابعاد و جوانب مختلف حقوقی و کیفری می باشد و موضوعات قضایی که از این مسائل بوجود می آید بسیار متنوع می باشد.

    در برخی از موارد لازم است که به جای طرح دعوی طلاق، از دعاوی مقدماتی مثل برخی دعاوی کیفری استفاده کرد تا از این طریق، طرف مقابل به مساله طلاق رضایت دهد و زودتر و با هزینه کمتر به هدف نهایی رسید.

    در برخی دیگر از موارد لازم است که به جای یک پرونده خانوادگی، یک دعوی متناسب حقوقی مطرح شود تا منافع طرفین حفظ گردد.

    بنابراین تشخیص اینکه در هر برهه از زمان، چه دعوایی می بایست اقامه شود، تنها در صلاحیت وکیل خوب طلاق اصفهان می باشد که اخذ مشاوره از او و نیز تفویض وکالت به او می  تواند شما را در کوتاهترین زمان به اهدافتان برساند.

    .

    ☑ جلوگیری از طرح دعاوی بیهوده و پرونده هایی که به نتیجه نخواهد رسید.

    بسیار دیده شده است که زوجین به جهت پائین بودن اطلاعات حقوقی، و عدم اشراف به موازین  حقوق خانواده، دعاوی و دادخواست های اشتباهی را مطرح نموده اند و علاوه بر هزینه های گزاف، وقت و زمان خود را نیز از دست داده و در انتهای کار مستاصل و درمانده شده و نه تنها مشکلی را حل ننموده اند بلکه با این اقدام اشتباه، بر مشکلات موجود افزوده اند.

    این اشخاص عموما در ابتدای راه تصور می نمایند که خودشان شخصا از پس همه مسائل حقوقی برمی آیند و براحتی می توانند موفق به گرفتن حکم دادگاه شوند.

    ولی با گذشت اندک زمانی به اشتباه بودن این تفکر پی خواهند برد. آن هم در موقعیتی که دیگر امکان رفع و رجوع نمودن اشتباهات قضایی قبلی وجود ندارد!!!! و برخی از منافع و حقوق خود را برای همیشه از دست داده اند.

    بهترین وکیل طلاق می تواند شما را از طرح دعاوی بیهوده و غیر اصولی باز دارد و از بروز دردسرهای حقوقی قضایی متعدد برای شما جلوگیری نماید.

     


    آشنایی با شرایط الزام به تمکین زوجه


     

    ☑ کمک به موکل در راستای جمع آوری ادله و مدارکی که در خلال پرونده به آن نیازمند است.

    می دانیم که دادگاه های خانواده فقط در صورتی که مدارک و  ادله موجود در پرونده به قدر کافی باشد، اقدام به صدور حکم طلاق می نمایند.

    و در بسیاری از موارد مشاهده شده است که زوجین هر چند در واقع دارای حق و حقوقی بوده اند اما به دلی آنکه در زمان تقدیم دادخواست و نیز در جریان رسیدگی نتوانسته اند ادله لازم را به دادگاه خانواده ارائه نمایند، از حقوق خودمحروم شده و نتوانسته اند حکم دادگاه را به نفع خود دریافت نمایند.

    وکیل طلاق اصفهان در اولین جلسه مشاوره، میزان ادله و مدارک استنادی موکل را به خوبی بررسی میکند تا ببیند آیا این مدارک، توان اثبات ادعای وی را دارند یا خیر؟

    در صورتی که این مدارک کافی باشد، دادخواست متناسب برای زوجه نوشته می شود و به وی تحویل داده می شود.

    و چنانچه هر یک از زوجین قصد اعطای وکالت به وکیل خوب طلاق را داشته باشند، در این صورت پس از توافقات مالی و تعیین میزان حق الوکاله، قرارداد وکالت تنظیم و امضا خواهد شد و من بعد تمامی امورات پرونده را شخص وکیل انجام خواهد داد.

    و در صورتی که ادله وی کافی نباشد، وکیل طلاق اصفهان راهکار و نحوه به دست آوردن ادله متناسب را به موکل آموزش خواهد داد تا پس از تهیه ادله، اقدام قضایی و قانونی شروع شود.

    قطعا وکیل طلاق بدون تهیه مدارک، هیچگاه وارد یک پرونده خانوادگی علی الخصوص پرونده طلاق نخواهد شد و هرگز موکل خود را به امور واهی امیدوار نخواهد نمود و نتنها شخصا چنین اشتباهی را نخواهد نمود بلکه موکل را نیز از انجام و ارتکاب اشتباه باز خواهد داشت.

     

    ☑ تنظیم دادخواست و شکوائیه و لوایحی که زوجین به آن نیاز دارند.

    در برخی از موارد، هر یک از زوجین با مراجعه به دفتر وکالت وکیل طلاق اصفهان اعلام می دارند که شخصا امورات پرونده را انجام خواهند داد و صرفا تقاضای آنها از وکیل طلاق، تنظیم لایحه دفاعیه یا دادخواست یا شکوائیه می باشد.

    در این صورت وکیل خوب طلاق اصفهان پس از بررسی موضوع و آشنایی با موضوع پرونده موکل و دقت در ادله وی، متن مورد نیاز وی را با دریافت هزینه بسیار اندکی تهیه و در اختیار وی قرار خواهد داد.

    ☑ بررسی دقیق ادله و مدارک موکل و تشریح جایگاه و وضعیت حقوقی که موکل در آن قرار دارد.

    موکل باید بداند که با این مدارکی که در دست دارد و با اتفاقای که برای وی روی داده و اقداماتی که طرف مقابل وی انجام داده، دقیقا در چه نقطه ای ایستاده و در چه وضعیتی قرار دارد.

    تمامی این موارد باید به صورت کاملا صادقانه و بدون اینکه قرار باشد امید واهی به او داده شود و بدون اینکه سعی در ناامید نمودن وی شود، باید به سمع و نظر وی برسد.

    در این صورت موکل با کمک بهترین وکیل طلاق اصفهان با دید باز و واقع بینانه می تواند برای آینده خود تصمیم بگیرد.

    اما اگر به هر نحو قسمتی از واقعیت از او کتمان شود و یا اینکه انگیزه و امید واهی به وی داده شود، و یا با انگیزه های غیر منطقی و هدفمند به وی مشاوره داده شود، در این صورت تصمیماتی که می گیرد برای وی مفید نخواهد بود و البته دردسرهایی را نیز برای وی ایجاد خواهد کرد.

    ☑ تلاش برای ایجاد مصالحه و صلح و سازش فیمابین زوجین قبل از تشکیل پرونده

    اولین وظیفه بهترین وکیل طلاق اصفهان آن است که تمامی تلاش خود را برای ایجاد مصالح و سازش فیمابین طرفین انجام دهد.

    در واقع وکیل خوب طلاق هیچگاه سعی در ایجاد اختلاف و یا پرونده سازی نخواهد کرد و به درستی و با صداقت به وظیفه حرفه ای خود عمل خواهد نمود.

    یک وکیل خوب طلاق اگر احساس کرد که هنوز رابطه عاطفی موکل وی با همسرش به طور کلی قطع نشده و هنوز برای طلاق تصمیم صددرصد نگرفته و امکان ایجاد صلح و دوستی بین آنها وجود دارد، در این صورت موظف است که تلاش خود را در این زمینه به کار گیرد تا شاید از فرپاشی یک زندگی جلوگیری شود.

     


    آیا می دانید در چه شرایطی اجرت المثل ایام زوجیت به زوجه تعلق می گیرد؟


     

    علیرضا نوری وکیل طلاق اصفهان در حال مشاوره خانوادگی

    11 دلیل برای مراجعه به وکیل خوب طلاق اصفهان (علیرضا نوری)

    ☑ 1- مراحل طلاق در سیستم قضایی ما سخت وپیچیده است و انجام آن توسط خود طرفین برای آنان دردسرها و نارضایتی های زیادی را به همراه خواهد داشت.

    ☑ 2- احتمال بروز اشتباه از سوی هر یک از ایشان که ممکن است باعث به طول انجامیدن پروسه طلاق سود.

    عدم داشتن اطلاعات مربوط به حقوق خانواده توسط زوجین که ممکن است به تضییع حقوق آنها منتهی شود.

    ☑ 3- وکیل طلاق چون همه روزه در شعب مختلف دادگاه خانواده با طلاق و سایر پرونده های مرتبط به طلاق دست و پنجه نرم میکند کلیه امورات لازم را به درستی و با اتقان کامل انجام می دهد.

    ☑ 4- به جهت داشتن تخصص و تجربه کافی، و انجام هر چه سریع تر امورات، در وقت و زمان زوجین صرفه جویی قابل توجهی صورت خواهد پذیرفت.

    ☑ 5- قبل از اخذ وکالت از زوجین، تمامی مشاوره های لازم را در خصوص آثار طلاق به آنها خواهد داد.

    ☑ 6- در صورتی که هر یک از طرفین برای انجام طلاق، دارای ادله و مدارک لازم نباشد، در بدو امر این نواقص را به او گوشزد میکنند و احتمال شکست در پرونده رابرای وی تشریح خواهند کرد.

    ☑ 7- در صورتی که زوجین در ابتدای کار، فاقد هر گونه ادله و مدرک محکمه پسند برای طلاق باشند، وکیل از طرح دعوی بیهوده و فاقد ادله جلوگیری خواهد کرد و بجای آن، راه های به دست آوردن مدارک مورد نیاز را برای موکل تشریح و به او آموزش می دهد تا پس از تکمیلاوارق و ادله، پرونده آغاز گردد.

    ☑ 8- با توجه به اینکه پروسه طلاق دارای ابعاد عاطفی و روانی تاثیر گذاری می باشد که ممکن است در تصمیم هر یک از زوجین تاثیر منفی بگذارد، حضور وکیل در چنین پرونده ای از اتخاد تصمیم های سطحی و احساسی که منافع شخص را به خطر می اندازد جلوگیری بعمل می آورد.

    ☑ 9- با رویه قضایی در شهر محل خدمت خود کاملا آگاه است و نسبت به شعب مختلف و قضات آن شعبات آگاهی کامل دارد و همین شناخت در پیشبرد پرونده شما کاملا موثر و مفید خواهد بود.

    ☑ 10- انجام سایر حواشی و دعاوی مربوط به پرونده های خانوادگی که خواه ناخواه زمینه آن ایجاد خواهد شد. مواردی از قبیل حضانت، تمکین، مطالبه مهریه، مطالبه اجرت المثل ایام زوجیت و غیره

    ☑ 11- می دانیم که طرح دعوی از سوی یکی از زوجین، معمولا منتهی به صدور دعاوی متعدد از سوی زوجین بطرفیت یکدیگر خواهد شد. و احتمال دارد که انواع و اقسام دعاوی در شعب مختلف خانواده و حقوقی و کیفری و شورای حل اختلاف ایجاد شود.

    بنابراین بهترین وکیل طلاق اصفهان شخصی است که از سیر قانونی و شرایط حقوقی هر یک از این دعاوی کاملا مطلع است و موکل خود را به سوی بهترین راهکارهای حقوقی ارشاد خواهد کرد.

     


    وکیل خوب طلاق در اصفهان را در کنار خود داشته باشید.


     

    بهترین وکیل برای شهادت کذب در اصفهان علیرضا نوری

     

    داوری در طلاق چگونه است؟

    قانونگذار برای انجام روند پرونده طلاق و برای اینکه آخرین سعی و تلاش خود راجهت ایجاد مصالحه بین زوجین انجام داده باشد ، پروسه داوری را نیز قبل از صدور حکم طلاق الزامی نموده است.

    وکیل در توضیح این مساله این چنین بیان می نماید که در پروسه پرونده طلاق، یکی از مراحل دادرسی، ارجاع به داوری می باشد.

    در این مرحله، دادگاه به هر یک از طرفین اخطار می نماید که داوران مد نظر خود را به دادگاه معرفی نمایند.

    در این وضعیت، لازم است که داوران تمامی سعی و تلاش خود را برای ایجاد صلح و سازش و ایجاد تفاهم و مصالحه بین زوجین انجام دهند.

    در صورتی که این تلاش ها موفقیت آمیز باشد، و زوجین مایل به برگشت به زندگی مشترک باشند، در این صورت دادخواست خود را مسترد خواهند کرد.

    و دادگاه به جهت استرداد دعوی توسط زوجین، قرار رد دعوی ایشان را صادر می نماید و به عبارت دیگر، پرونده مختومه خواهد شد.

    اما در صورتی که تلاش این داوران ره به جایی نبرد و موفق به ایجاد مصالحه نشوند و ملاحظه نمایند که زوجین تصمیم خود را برای متارکه گرفته و از این تصمیم صرفنظر نخواهند کرد، در این صورت داوران نظریه کتبی  خود را به دادگاه اعلام خواهند کرد.

    دادگاه نیز با ملاحظه این وضعیت، ادامه دادرسی پرونده را بر اساس ادله و مدارکی که طرفین ارائه کرده اند ادامه خواهد داد. که وکیل طلاق اصفهان این مرحله، مرحله داوری در طلاق نامگذاری می نماید.

    حق الوکاله وکیل طلاق اصفهان چقدر است؟

    وکیل طلاق اصفهان موضوع حق الوکاله پرونده طلاق را این چنین توضیح می دهد که: که اصولا تعیین حق الوکاله در کلیه دعاوی و پرونده ها به صورت کاملا توافقی انجام می شود.

    در واقع وکیل طلاق در اصفهان پس از بررسی  موضوع دعوی وشرایط حاکم بر پرونده و تعیین مرجع صلاحیتدار، میزان حق الوکاله ای که مد نظر وی می باشد را اعلام می دارد

    و موکل نیز در صورتی که امکان و توان پرداخت این مبلغ حق الوکاله را داشته باشد با پیشنهاد مزبور موافقت می نماید و در نهایت قرارداد وکالت فیمابین وکیل طلاق اصفهان و موکل منعقد خواهد شد.

    همین مساله در پرونده های طلاق نیز به همین شکل وجود دارد و لذا نمی توان مبلغ ثابتی را بعنوان حق الوکاله پرونده طلاق در کلیه موارد تعیین نمود.

    علی الخصوص اینکه میزان مهریه در خصوص موکلین به صورت ثابت و یکسان نیست و مهریه هر موکل نسبت به سایر موکلین متفاوت می باشد و به همین جهت میزان توانایی و تمکن مالی خانم ها، برای پرداخت حق الوکاله، یکسان نیست.

    لیکن مطلب قابل توجهی که مورد تاکید وکیل طلاق در اصفهان قرار دارد آن است که در صورتی که شهروندان برای اعطای وکالت به دفتر وکیل طلاق اصفهان علیرضا نوری مراجعه نمایند، حداکثر تخفیفات قانونی برای آنها در نظر گرفته خواهد شد

    و حتی اگر موکل ازشرایط مالی مطلوبی برخوردار نباشد امکان تقسیط حق الوکاله پرونده طلاق نیز وجود خواهد داشت.

    چگونه یک وکیل طلاق خوب پیدا کنیم

    پیدا کردن یک وکیل طلاق خوب در اصفهان نیز همانند بسیاری از خدمات دیگر، می تواند با ارجاع دوستان یا خانواده شروع شود.

    از سوی دیگر هر یک از  موکلان قبلی وکیل طلاق اصفهان، که از نحوه کارکرد وکیل اصفهان رضایت صددرصدی داشته اند نیز می توانند معرفی کننده وکیل طلاق اصفهان به شخص متقاضی باشند.

    برخی دیگر نیز پس از مراجعه به دفتر وکالت وکیل طلاق اصفهان و دریافت مشاوره های خانوادگی، ابتدا سطح معلومات و دانش وکیل طلاق اصفهان را محک زده و پس از آنکه نسبت به تجربه و توانایی وی یقین حاصل نمودند، اقدام به تفویض وکالت به وی می نمایند.

    بدیهی است که در هر جلسه مشاوره با وکیل طلاق اصفهان، نکات حقوقی بسیار کاربردی و مهمی را در مورد نحوه انجام طلاق خود خواهید آموخت.

    همچنین موکلین می توانند از طریق همین وبسایت قسمت ارتباط با ما، با وکیل خوب طلاق اصفهان در ارتباط باشند.

    .

    آیا زوجین می توانند یک نفر وکیل را بعنوان وکیل مشترک انتخاب نمایند؟

    یکی از سؤالاتی که از وکیل طلاق اصفهان پرسیده می شود آن است که آیا زوجین برای صرفه جویی در هزینه ها و پرداخت کمتر حق الوکاله، می توانند یک نفر وکیل را بعنوان وکیل مشترک در پرونده طلاق معرفی نمایند؟

    به نحوی که یک نفر وکیل، همزمان هم وکیل زوج باشد و هم وکیل زوجه و بتواند از هر دو نفر ایشان دفاع کند؟

    قطعا پاسخ به این سوال منفی است. و هیچ یک از زوجین حق ندانرد در یک پرونده طلاق وکیل یکسانی را با همسر خود داشته باشند.

    علی الخصوص اینکه وکیل شخصی است که باید به صورت همه جانبه و با اقتدار از موکل خود دفاع نماید و علی القاعده امکان اینکه در یک پرونده وکیل طلاق بتواند به صورت همزمان از هر دو طرفین پرونده دفاع کند وجود ندارد.

    حتی اگر موضوع پرونده، طلاق توافقی باشد و زوجین در تمامی موارد و آیتم ها با یکدیگر به توافق رسیده باشند باز هم امکان چنین امری وجود ندارد.

    علی الخصوص اینکه بر اساس قواعد حرفه وکالت نیز این کار جایز نبوده و به نوعی تخلف محسوب می شود و با توجه به اینکه که زوجین؛ طرف مقابل به حساب می آیند، و قعطا دارای تضاد منافع می باشند به همین جهت وکیل نمی تواند هم وکالت خواهان را بر عهده بگیرد و هم وکالت خوانده را.

     


    در این قسمت با اوصاف و ویژگی های وکیل اصفهان آشنا خواهید شد.


     

    علیرضا نوری که بهترین وکیل طلاق اصفهان است در حال مشاوره دادن

    در این مقاله سعی نمودیم شما را با اوصاف و ویژگی های بهترین وکیل طلاق اصفهان آشنا کنیم. قطعا ادعا نمی کنیم که بهترین وکیل طلاق اصفهان هستیم لیکن در صورتی که پرونده طلاق خود را به ما بسپارید، تمامی تلاش خود را در رسیدن به اهدافتان به کار خواهیم گرفت.

    _____

    نظرات مشتریان

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

    تماس با ما

    درباره ما

    دفتر وکالت علی رضا نوری با اتکا بر عنایات خداوند منان و با تمرکز بر اصولی همچون صداقت، حاکمیت قانون و اخلاق، آگاهی بخشی و امانتداری، در سال 90 در اصفهان شروع به کار نمود.

    وکلا این دفتر به منظور ارائه خدمات مطلوب تر و بهتر و با توجه به نیازهای موکلین خود، و اعتقاد به دفاع از حقیقت و پاسداری از حقوق موکلین  اقدام به قبول وکالت و ارائه خدمات مینمایند.

    تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به وکیل ورشکستگی می باشد.​

    enemad-logo