وکیل ابطال رای داوری در اصفهان - وکیل ورشکستگی

    علیرضا نوری وکیل ابطال رای داوری اصفهان می باشد.
    useradmin
    ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
    مقالات وکیل اصفهان
    59 بازدید

    آشنایی با وکیل ابطال رای داوری در اصفهان

    .

    وکیل ابطال رای در داوری در اصفهان موضوعی است که در این مقاله در خصوص آن صحبت خواهیم کرد. قطعاً علت حضور شما در این صفحه آشنایی با وکیل ابطال رای در داوری در اصفهان می‌باشد.

    بسیاری از شما مایل هستید بدانید که آیا اساساً می‌توان در یک قرارداد حل اختلافات بین اشخاص را به شخصی که قاضی نیست و اصطلاحا به او «داور» گفته می‌شود محول نمود یا خیر؟؟

    و در صورت مثبت بودن پاسخ این سوال؛ شرایط انتخاب داور و اوصاف و ویژگی‌هایی که یک داور باید داشته باشد چیست؟؟

    و این داور چگونه اقدام به حل اختلافات خواهد نمود؟؟

    و آیا رای داور دارای اعتبار قضایی می باشد؟

    و این رای چگونه به اجرا در خواهد آمد؟

    موارد مزبور به همراه تعداد بیشماری از سوالات مشابه در زمره موضوعاتی است که دائماً توسط اشخاص از وکیل ابطال رای داوری در اصفهان پرسیده می‌شود و این موضوع در زمره پرونده‌های بسیاری از موکلین می‌باشد.

    وکیل ابطال رای داوری در اصفهان در این مقاله شما را دریافتن پاسخ سوالات خود پیرامون ابطال رای داوری یاری خواهد نمود


    شماره تماس وکیل ابطال داوری در اصفهان 09028777441


     

    رای داوری چیست؟ و ایا می توان حل و فصل اختلافات را به شخصی که قاضی نیست محول نمود؟

    وکیل ابطال رای داوری در اصفهان در بیان این مساله اذعان می نماید که: همانطور که می‌دانید زندگی در یک جامعه و در کنار اشخاصی که از بسیاری جهات شبیه شما نیستند و طرز فکر متفاوتی با شما دارند و البته دارای منافع شخصی و متضادی با شما هستند کاری بسیار سخت و دشوار می‌باشد

    چه بسا این همجواری منتهی به بروز مشکلات و اختلافات متنوع و متعددی شود که لاجرم می‌بایست به نحوی حل گردد.

    نباید این توقع را داشت که تمامی مشکلات ایجاد شده دارای راه حل یکسان و ساده‌ای باشند و از طریق مذاکره دوستانه و با توسل به اصل حسن همجواری قابل حل و فصل باشند.

    بنابراین در صورتی که با هر یک از اشخاص مرتبط با خودتان به مشکلی برخوردید لاجرم باید از طریق مراجع ذی‌ربط مشکل مزبور را حل نمایید.

    به نظر وکیل ابطال رای داوری در اصفهان در چنین مواقعی ممکن است مراجعه به دستگاه قضا؛ برای شما هم هزینه بر باشد و هم زمانبر

    و چنانچه حل اختلاف را به مراجع دادگستری محول نمایید شما در تعیین شخص رسیدگی کننده هیچگونه نقش و اختیاری نخواهید داشت و لاجرم پرونده شما به یکی از شعبه حقوقی ارجاع خواهد شد

    و تا زمان رسیدگی به دعوی مزبور مدت زمان زیادی را می‌بایست در نوبت رسیدگی بمانید.

    اما به اعتقاد وکیل ابطال رای داوری در اصفهان راه جایگزین ساده‌تری نیز وجود دارد که از پیچیدگی‌های مرجع قضایی برخوردار نیست و هزینه کمترین را برای شما خواهد داشت.

    از سوی دیگر خود شما در تعیین شخص رسیدگی کننده دخالت مستقیم خواهید داشت و در این رابطه می‌توانید هرچه بهتر از منافع خود حمایت و حراست نمایید.

    در همین راستا می‌توان گفت که این مسیر جایگزین استفاده از سازوکار «داوری و حکمیت» می‌باشد.

    داور مرضی الطرفین شخصی است که شما و طرف مقابل او را دارای صلاحیت کافی برای رسیدگی به اختلاف هایتان می‌دانید و از او برای صدور رای داوری کمک می‌گیرید.

    این شخص به محض درخواست یکی از طرفین اقدامات خود را برای بررسی موضوع و ادله طرفین و سپس صدور حکم داوری شروع خواهد کرد

    و در نهایت با صدور «رای داوری» به اختلافات فی مابین طرفین پایان خواهد داد.

    بهترین وکیل داوری در اصفهان به این نکته اذعان می‌نماید که:

    لازم نیست که شخص داور حتما دارای پایه قضایی و در زمره قضات محترم دادگستری باشد. و اگر چنین شخصی از حداقل شروطی که قانونگذار برای تصدی این سمت در نظر گرفته برخوردار باشد کافی خواهد بود.


    جهت آشنایی بیشتر با وکیل شرکت سهامی خاص اینجا کلیک کنید.


    علی رضا نوری بهترین وکیل ابطال رای داوری در اصفهان است.

    آیا رای داوری معتبر است و قابلیت اجرا دارد؟

    سوالی که در ذهن بسیاری از مراجعه کنندگان وجود دارد آن است که: «آیا رایی که داور صادر می‌کند دارای ارزش و اعتبار است و چگونه می‌توان از این رای داوری استفاده نمود و آن را به اجرا گذاشت؟؟

    وکیل داوری در اصفهان به این سوال این چنین پاسخ می ‌دهد که: همانطور که اگر شما دعوی خود را در مرجع قضایی طرح می‌نمودید و حکم این دعوا توسط شخص قاضی صادر می‌شد آن حکم دارای اعتبار بود؛ به همان میزان رای داوری نیز دارای ارزش و اعتبار قضایی می‌باشد.

    به دیگر سخن اگر قرار بود که رای داور هیچگونه اعتباری نداشته باشد؛ هیچگاه قانونگذار آن را در قوانین جاری مملکت قانونگذاری نمی کرد و مواد متعدد قانونی را به این مبحث اختصاص نمی‌داد.

    بنابراین قطعاً رای داوری را می‌توان به عنوان یکی از راه‌های جایگزین حل و فصل اختلافات برشمرد و اذعان کرد که واقعاً دارای اهمیت بسزایی می‌باشد.

    اعتبار رای داوری به حدی است که پس از آنکه این رای صادر شد و پس از آنکه به قطعیت رسید شخص محکوم له می‌تواند با مراجعه به دادگستری؛ «تقاضای اجرای رای داور» را بنماید.

    در این صورت دادگستری اقدام صدور «اجراییه» بر روی رای داور خواهد نمودو اجراییه به طرف مقابل ابلاغ خواهد شد

    و در صورتی که طرف مقابل که اصطلاحا به وی «محکوم علیه» گفته می‌شود به این رای اعتنایی ننمود؛ پرونده متعاقباً در واحد اجرای احکام دادگستری طبق «قانون اجرای احکام مدنی» به اجرا در خواهد آمد.

    و به همین جهت است که گفته می‌شود رای داور تقریباً دارای تمامی امتیازات حکم قاضی می‌باشد و در اعتبار و اهمیت آن هیچگونه شک و تردیدی وجود ندارد.


    وکیل متبحر ورشکستگی را در کنار خود داشته باشید.


     

    نحوه تشکیل جلسه داوری و صدور رای داوری به چه شکلی است؟

    وکیل اصفهان موضوع نحوه تشکیل جلسه داوری و صدور رای داوری را این چنین برای شما عزیزان بیان می نماید که:

    برای آنکه داور بتواند پروسه حل اختلاف و رسیدگی به ادعای طرفین را شروع نماید لازم است که مراحل مربوطه به طور دقیق و کامل طی شود و در این مسیر تمامی موازین قانونی رعایت گردد.

    بدیهی است در صورتی که تمام یا برخی از این قواعد داوری مورد تغافل یا اغفال قرار گیرد؛ رای داور دارای ارزش قضایی نخواهد بود و امکان دارد که محکم آن را باطل اعلام نماید.

    بنابراین بسیار ضروری است که شرایط و قواعدی که توسط قانونگذار در خصوص مبحث داوری در نظر گرفته شده مو به مو رعایت گردد

    و نه تنها داور بلکه اصحاب دعوی نیز می‌بایست در این خصوص دقت و نظارت کافی را بنمایند.

    برای شروع داوری ابتدا لازم است که شخص مدعی؛ ادعای خود را به موجب اظهارنامه یا به صورت مکتوب به داور اعلام نماید.

    در این اظهارنامه باید دقیقاً تبیین شود که شخص مدعی دارای چه حقوقی بوده و طرف مقابل چطور و چگونه حق وی را مورد تضیع قرار داده است.

    به عبارت دیگر شخص مدعی باید دقیقاً آنچه که مد نظر وی می‌باشد را از داور تقاضا نماید.

    این تقاضا حتماً باید در چهارچوب قوانین و نیز در چارچوب قراردادی باشد که بین مدعی و طرف مقابل منعقد گردیده و خارج از آن نباشد.

    پس از ابلاغ اظهارنامه به داور؛ لازم است که نامبرده ابتدا قبول یا عدم قبول این داوری را اعلام نماید

    و از طرفین درخواست نماید که در جلسه رسیدگی که در روز و ساعت و مکان مشخصی برگزار می‌گردد حضور به هم رسانده و تمامی ادله و مدارک خود را نیز به همراه داشته باشند.

    در پاره‌ای از موارد که شخص داور بدون تشکیل جلسه و بدون استماع اظهارات و دفاعیات طرفین اقدام به صدور رای داوری نموده است؛ این رای متعاقباً توسط مراجع قضایی باطل اعلام شده و اعتبار آن ساقط گردیده است.

    فلذا تشکیل جلسه و بررسی مستندات اصحاب دعوی امری است که بسیار حیاتی و ضروری می‌باشد.

    پس از تشکیل جلسه؛ داور مربوطه می‌بایست با مقایسه و بررسی مدارک طرفین، صحت یا عدم صحت ادعای مدعی را بررسی نماید و چنانچه به تحقیقات بیشتری نیاز باشد موارد مزبور را انجام دهد.

    به اعتقاد وکیل اصفهان، داور مرضی الطرفین حتی می‌تواند جهت اشراف بیشتر به مسئله و نیز در صورت تخصصی بودن موضوع آن را به احدی از کارشناسان رسمی دادگستری ارجاع کند.

    به هر حال شخص داور مکلف است که پس از پس از اقناع وجدان؛ اقدام به صدور رای داوری نماید.

    این رای قاعدتاً نباید مازاد بر ادعای مدعی باشد و نیز نباید خارج از چهارچوب قرارداد ایشان باشد و برخلاف قوانین موضوع نیز نباشد.

    وکیل اصفهان بیان می دارد که: داور مزبور می‌بایست در رای داوری به صراحت اعلام کند که آیا ادعای طرف اول صحیح بوده یا خیر و طرف دوم دقیقاً مکلف است که چه اقدامی را با چه کیفیت و با چه جزئیاتی انجام دهد.

    و چنانچه رای داوری مبهم و مجمل صادر گردد در این صورت ممکن است که در معرض ابطال از سوی محکمه قرار گیرد.

    رای داوری هم باید در بازه زمانی قانونی صادر گردد و هم اینکه طبق تشریفات مقرر به طرفین ابلاغ گردد.

    در ادامه این مقاله در خصوص مدت زمان انجام داوری و نیز نحوه ابلاغ رای داوری صحبت خواهیم کرد.


    آشنایی با علیرضا نوری وکیل ملکی اصفهان


    وکیل ابطال رای داوری در اصفهان

    ابلاغ رای داوری از چه طریقی صورت می گیرد؟

    یکی از مراحل مهم مربوط به پروسه داوری؛ ابلاغ رای داوری می‌باشد.

    در واقع رای داور هرچه که باشد اعم از آنکه ادعاهای مدعی را تایید یا آن را رد کرده باشد؛ لازم است که به طرفین ابلاغ گردد.

    رای داور علی القاعده باید هم به طرف اول و هم به طرف دوم ابلاغ شود و قانونگذار ابلاغ رای داور را منشا آثار مهمی در نظر گرفته است.

    در صورتی که طرفین در قرارداد اصلی نحوه ابلاغ رای داور را مشخص نموده باشند داور نیز مکلف است که رای خود را به همان طریق به نامبردگان ابلاغ و اعلام نماید.

    ☑ 1- در برخی از مواقع طرفین در قرارداد اصلی این چنین قرر می‌نمایند که داور پس از صدور رای؛ آن را از طریق مرسوله سفارشی به نشانی اصحاب دعوا ارسال نماید.

    ☑ 2-در اکثر موارد طرفین این چنین مقرر می‌نمایند که داور از طریق مراجعه به دفتر خدمات قضایی رای خود را از طریق ارسال اظهارنامه به طرفین ابلاغ کند.

    در این صورت داور با مراجعه به دفتر خدمات قضایی و ارائه متن رای داوری به دفتر مزبور؛ آن را از طریق سامانه ابلاغ الکترونیک که زیر نظر قوه قضاییه تاسیس و اداره می‌گردد به طرفین ابلاغ می‌نماید.

    می‌توان گفت که این روش بهترین روش جهت ابلاغ رای داوری می‌باشد چرا که از هرگونه شک بر شبهه و سوء استفاده در امان است.

    با این روش هم زمان مراجع داور به دفتر خدمات قضایی و هم زمان اقدام برای ابلاغ رای داور و هم تاریخ ابلاغ کاملا مشخص و معین خواهد بود

    و این تاریخ برای کلیه مراجع قضایی و غیر قضایی قابل اعتماد و ترتیب اثر می‌باشد.

    ☑3-اما روش دیگری نیز برای ابلاغ رای داوری وجود دارد

    روش سوم آن است که شخص داور با مراجعه به دفتر خدمات قضایی دادخواستی را تحت عنوان «تقاضای ابلاغ رای داوری» به دادگاه حقوقی تقدیم نماید.

    تا پس از ارجاع این دادخواست به یکی از شعب حقوقی و صدور دستور توسط قاضی شعبه و از طریق ابلاغ الکترونیک به طرفین ابلاغ شود.

    روش اخیر الذکر از آنجایی که مستلزم طرح دادخواست و پرداخت هزینه دادرسی و ارجاع به دادگستری و تشکیل پرونده و اخذ دستور از قاضی شعبه می‌باشد؛ راهکاری است که زیاد مورد توجه اشخاص قرار نگرفته و عمدتاً از راهکار دوم استفاده می‌شود.

    چرا که راهکار دوم هیچ یک از این تشریفات را ندارد و بسیار ساده و آسان بوده و در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد و هزینه بسیار بسیار کمی را در بر خواهد داشت.

    یکی از آثار مهمی که ابلاغ رای داور در پی خواهد داشت شروع بازه زمان جهت طرح « دادخواست ابطال رای داوری » می‌باشد.

    در ادامه مقاله مطالبی را در خصوص نحوه دادخواست ابطال رای داور و مدت زمان قانونی آن خواهیم گفت.

    به دیگر سخن طرفین از زمانی که رای داور به آنها ابلاغ می‌گردد به مدت ۲۰ روز فرصت خواهند داشت که چنانچه رای داور را به هر دلیل دارای اشکالاتی بدانند جهت تقدیم دادخواست ابطال رای داور اقدامات لازم را انجام دهند.


    در صورتی که به یک وکیل خوب خانواده نیازمندید، اینجا کلیک کنید.


     

    آیا می دانید نحوه اجرای رای داور چگونه است؟

    همانطور که به راحتی می‌توان حدس زد هدف نهایی از پروسه داوری آن است که تصمیم و رای داور بتواند از طرق قانونی به مرحله اجرا درآید

    و شخص ذینفع بتواند با استناد به رای داوری حقوق از دست رفته خود را بازگرداند

    بنابراین به اعتقاد بهترین وکیل داوری در اصفهان، لازمه این هدف مهم آن است که رای داور قابلیت اجرا داشته باشد و بتوان آن را به طرفیت شخص محکوم علیه به اجرا درآورد.

    به همین مناسبت قانونگذار این امتیاز خاص و ویژه را برای داور در نظر گرفته است که رای داور از طریق پروسه خاصی به اجرا درآید و در محاکم و مراجع دادگستری دارای ارزش قضایی و اعتبار باشد.

    قانونگذار در خصوص نحوه اجرای رای داور این چنین مقرر نموده است که:

    شخصی که رای داور به نفع او صادر گردیده و اصطلاحا ما به او شخص «محکوم له» می‌گوییم می‌تواند پس از صدور رای داوری و ابلاغ آن؛ دادخواستی را با موضوع « تقاضای اجرای رای داور » به محاکم قضایی تقدیم نماید.

    دادخواست اجرای رای داور می‌بایست از طریق دفاتر خدمات قضایی به ثبت رسیده و به مرجع ذی صلاح قضایی ارسال گردد.

    دادگاه نیز پس از آنکه شرایط شکلی و ماهوی رای داوری را مورد بررسی قرار داد دستور صدور اجرائیه را صادر خواهد کرد

    در چنین حالتی دفتر شعبه مکلف است بلافاصله « برگ اجرائیه » صادر نموده و آن را به شخص محکوم علیه ابلاغ نماید

    قاعدتاً این ابلاغ از طریق سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی انجام خواهد شد و نامبرده مکلف است که ظرف ۱۰ روز مفاد رای داوری را به اجرا درآورد.

    در صورتی که محکوم علیه از اجرای رای داور امتناع نماید پرونده از شعبه دادگاه به شعبه اجرای احکام ارسال می‌شود و رای داوری در شعبه اجرای احکام بر اساس قانون اجرای احکام مدنی به اجرا در خواهد آمد.

    به دیگر سخن تمامی امتیازاتی که حکم دادگاه در مرحله اجرای احکام دارد رای داوری نیز همین امتیازات را خواهد داشت و با همین کیفیت به اجرا در خواهد آمد.


    دریافت مشاوره از وکیل ورشکستگی اصفهان


    علیرضا نوری مشاور حقوقی داوری است

     

    آیا می‌توان رای داوری را ابطال کرد و نحوه ابطال رای داوری چگونه است؟

    قبلا گفتیم که لازم نیست شخص داور حتماً یک شخص قاضی و دارای پایه قضایی باشد و حتی اشخاص عادی و معمولی که سررشته‌ای از علم حقوق ندارند نیز می‌توانند به عنوان داور مرضی الطرفین تعیین شوند؛

    بنابراین دور از ذهن نیست که این داور در راستای صدور رای داوری راه را به اشتباه بپیماید و رای داوری صادر نماید که بر اساس قوانین آیین دادرسی مدنی و نیز قوانین مربوط به داوری غیرقانونی باشد.

    این احتمال همیشه وجود دارد و حتی متاسفانه تعداد بسیاری از آراء داوری در مراجع قضایی به دلایل گوناگون ابطال می‌شوند.

    قانونگذار برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده و تضییع حق؛ احکام و شرایط گوناگونی را برای صدور رای داوری در نظر گرفته و این احکام به نحوی است که به صورت آمره بوده و تبعیت از آنها برای اصحاب دعوا و نیز برای شخص داور لازم الاتباع می‌باشد.

    ضمانت اجرای این تکلیف قانونی آن است که چنانچه هر یک از این شرایط و قواعد آمره رعایت نگردد؛ رای داوری فاقد اعتبار می‌باشد.

    از همین طریق می‌توان دادخواست ابطال رای داور را به مرجع قضایی تقدیم نمود.

    بنابراین در صورتی که رای داوری علیه شما صادر شده یا به هر دلیل درصدد اعتراض به آن و ابطال آن می‌باشید لازم است که در وهله اول بررسی نمایید که آیا شرایط قانونی در این رای داوری وجود داشته است یا خیر؟

    و در گام دوم لازم است که دادخواست ابطال رای داور را به درستی و پس از اخذ مشاوره حقوقی از بهترین وکیل ابطال رای داور اصفهان تنظیم نمایید

    و یا اینکه تنظیم دادخواست را کلاً به وکیل رای داوری در اصفهان محول کنید.

    از آنجایی که تشخیص درست یا نادرست رای داوری یک مسئله کاملاً تخصصی و پیچیده می‌باشد بنابراین اصحاب دعوا در صورتی که از اطلاعات حقوقی عمیقی در این باره برخوردار نباشند قادر به انجام دادن آن و تشخیص آن نمی‌باشد

    و بهتر است که در این مسیر از وکیل خبره رای داوری در اصفهان کمک بگیرند.

    به هر حال پس از آنکه مشخص شد رای داور داوری دارای اشکالاتی می‌باشد می‌بایست دادخواستی را با عنوان دادخواست ابطال رای داور به مرجع قضایی تقدیم نمود.

    این دادخواست می‌بایست پس از تکمیل و پیوست نمودن اسناد و مدارک لازم به آن؛ از طریق دفاتر خدمات قضایی به ثبت برسد.

    سپس دفتر خدمات قضایی این دادخواست را به دادگاه صلاحیت دار ارسال می‌کند و در شعبه مزبور ثبت می‌رسد و تشکیل پرونده می‌گردد.

    دادگاه مزبور برای رسیدگی به دادخواست ابطال رای داوری جلسه‌ای را ترتیب داده و روز و ساعت آن را به اصحاب دعوا ابلاغ می‌نماید.

    در چنین موقعیتی کمک گرفتن از وکیل پرونده داوری اصفهان می‌تواند در پیشرفت دعوا و پیروزی در پرونده نقش بسزایی را ایفا نماید.

    بهترین وکیل ابطال رای داوری در اصفهان از آنجایی که در زمینه دعاوی مربوط به داوری و ابطال رای داور دارای تبحر و دانش و تجربه بالایی می‌باشد به بهترین شکل ممکن پرونده مزبور را مدیریت نموده

    و در صورتی که دفاعیات موکل را بر اساس موازین قانونی و شرعی درست و مطابق با واقعیت بداند با اخذ وکالت از موکل خود و ورود در این پرونده از تضیع حقوق موکل خویش جلوگیری خواهد نمود.

    حضور بهترین وکیل داوری در اصفهان در پرونده بهترین کمک و یاور خوبی برای قاضی پرونده نیز می‌باشد و قاضی رسیدگی کننده را در کشف واقعیت کمک خواهد نمود.

    در نهایت پس از آنکه دفاعیات مطرح شد چنانچه قاضی پرونده انجام تحقیقات دیگری را لازم نداند اقدام صدور حکم نموده و چنانچه رای داور را بر خلاف قوانین جاری مملکت بداند یا هر یک از شرایط شکلی و ماهوی در رای داوری وجود نداشته باشد « حکم ابطال رای داور » را صادر می‌نماید.

    قاعدتاً این حکم باید از طریق سامانه ابلاغ الکترونیک به اصحاب دعوا و وکلای آنها ابلاغ شود تا در صورتی که هر یک از طرفین مایل می باشد که به این رای اعتراض نماید در اسرع وقت تمهیدات لازم را بیندیشند.

    در صورتی که حکم ابطال رای داوری مورد اعتراض و تجدید نظرخواهی قرار گیرد؛ پرونده از شعبه بدوی خارج می‌شود و به یکی از شعب دادگاه تجدید نظر استان ارجاع می‌گردد.

    شعبه مزبور که از سه نفر قاضی تشکیل شده مجدداً رای داور و نیز دادخواست اولیه و لایحه وکیل ابطال رای داوری در اصفهان و نیز دادنامه شعبه بدوی را مورد بررسی قرار خواهند داد

    و چنانچه آن را مطابق با واقعیت بدانند اعتراض مربوطه را مردود اعلام خواهند کرد

    و چنانچه در هر یک از مراحل قبل اشکالات و نواقصی وجود داشته باشد بر اساس آن تصمیم خواهند گرفت.


    یشتر بخوانید: وکیل شرکت تعاونی + 6 مورد از خدمات آن


    علیرضا نوری وکیل داوری در اصفهان است

    رای داوری در چه شرایطی قابل ابطال است؟

    شرایطی که قانونگذار برای ابطال رای داور در نظر گرفته در ماده 489 قانون آیین دادرسی مدنی ذکر شده است.

    در واقع می‌توان گفت که رای داور پس از آنکه صادر شد معتبر است و حتی اگر رای مزبور برخلاف همه قوانین هم باشد تا زمانی که توسط دادگاه ابطال نشده است دارای آثار خود خواهد بود.

    به دیگر سخن اینطور نیست که یک رای داور هرچند اشتباه باشد؛ خود به خود دارای هیچ آثاری نباشد و بتوان از زیر بار آثار آن شانه خالی کرد.

    قانونگذار سازوکار داوری را برای حل مشکلات مردم و کم شدن آمار ورودی پرونده‌ها به دادگستری در نظر گرفته و این مصلحت مقتضی آن است که از آراء داوری حمایت نماید.

    نمی‌توان از یک طرف به شخص داور صلاحیت رسیدگی به اختلافات مردم را داد و از طرف دیگر از آراء داوری حمایتی نکرد.

    بنابراین فرض اولیه آن است که رایی که توسط داوران صادر می‌شود دارای اعتبار است و به راحتی نمی‌توان آن را بدون دلیل مردود اعلام نمود.

    از سوی دیگر قانونگذار برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده و تضییع حقوق شهروندان؛ داوران را مکلف کرده است که برای صحت آراء خود و جلوگیری از ابطال آنها، شرایط مختلفی را رعایت نمایند

    و قطعاً تخطی از این شرایط موجب بی‌اعتباری رای داور خواهد شد.

    این شرایط در ماده 489 قانون آیین دادرسی مدنی به این نحو آمده است که: رای داوری درموارد زیر باطل است و قابلیت اجرایی ندارد:

    ☑ 1-رای صادره مخالف با قوانین موجد حق باشد.

    ☑ 2- داور نسبت به مطلبی که موضوع داوری نبوده رای صادر کرده است.

    ☑ 3- داور خارج ازحدود اختیار خود رای صادر نموده باشد. دراین صورت فقط آن قسمت ازرای که خارج از اختیارات داور است ابطال می گردد.

    ☑ 4- رای داور پس از انقضای مدت داوری صادر و تسلیم شده باشد.

    ☑ 5-  رای داور با آنچه در دفتر املاک یا بین اصحاب دعوا در دفتر اسناد رسمی ثبت شده و دارای اعتبار قانونی است مخالف باشد.

    ☑ 6-رای به وسیله داورانی صادرشده که مجازبه صدور رای نبوده اند.

    ☑ 7-رارداد رجوع به داوری بی اعتبار بوده باشد.


    آیا می دانید وکیل شرکت ها در اصفهان چه خدماتی به شما ارائه می کند؟


    برای ابطال رای داوری چقدر زمان داریم؟

    همانطور که وکیل داوری در اصفهان فوقا اشاره کرد رای داوری پس از آنکه صادر شد و به طرفین ابلاغ گردید؛ هر یک از اشخاصی که رای داوری را برخلاف منافع خود و بر خلاف حقیقت امر تصور می‌نماید؛ حق دارند که « دادخواست ابطال رای داوری » را به مرجع قضایی تقدیم نمایند.

    اما نباید این چنین تصور شود که حق تقدیم دادخواست مقید به هیچ زمانی نیست و شخص در هر زمان دلخواه می‌تواند این کار را انجام دهد.

    باید بدانیم که در جمیع مواردی که اشخاص دارای حق و حقوقی می‌باشند بر اساس قانون آیین دادرسی مدنی استفاده از این حقوق مقید به زمان مشخصی شده است

    و چنانچه در بازه زمانی مزبور اقدامات قانونی صورت نگیرد شخص حقوق خود را از دست خواهد داد و ممکن است که منافع وی تضییع گردد.

    در ارتباط با دادخواست ابطال رای داور نیز همین قضیه وجود دارد و قانونگذار اجرای این حق را مقید به زمان ۲۰ روزه نموده است.

    به دیگر سخن از زمانی که رای داور به طرفین ابلاغ می‌گردد به مدت ۲۰ روز فرصت وجود دارد تا شخص دادخواست ابطال رای داور را تقدیم نماید.

    در صورتی که مهلت مزبور رعایت نگردد؛ دادگاه ادعای خواهان را مردود اعلام خواهد نمود و رای دادگاه بر علیه وی صادر خواهد شد

    و با گذشت زمان ۲۰ روز رای داوری نیز به قطعیت خواهد رسید و طرف مقابل با توجه به قطعی شدن رای داور در اسرع وقت اقدام به صدور اجراییه خواهد نمود و مفاد رای داور را از طریق اجرای احکام دادگاه به اجرا در خواهد آورد.

    و دیگر این رای از هیچ طریقی قابل نقض و ابطال نخواهد بود و در صورتی که برخلاف حقیقت امر باشد؛ قطعاً منافع شما را از بین خواهد برد.

    بنابراین توصیه وکیل پرونده داوری اصفهان آن است که به محض آنکه رای داور به شما ابلاغ گردید چنانچه درصدد ابطال رای داور هستید در اسرع وقت تمهیدات لازم را بیندیشید

    و با مراجعه به مشاور حقوقی داوری و اخذ مشاوره و دریافت لایحه از او و یا اینکه تفویض وکالت به وکیل داوری در اصفهان  تمامی تلاش خود را جهت ابطال رای داوری به کار گیرید.

    دادخواست ابطال رای داوری چگونه تنظیم می شود؟

    همانطور که گفته شد مباحث مربوط به داوری و ابطال رای داور مسائل پیچیده و کاملاً تخصصی می‌باشد که عمدتاً انجام آن از توان اشخاص عادی خارج است.

    در واقع برای پیروزی در دعوی پرونده ابطال رای داور بتدا می‌بایست از شرایطی که قانونگذار برای صحت رای داوری در نظر گرفته کاملاً آگاه باشید

    و مواردی را که قانونگذار به عنوان موارد ابطال رای داور برشمرده است و مصادیق آن را به خوبی به یاد داشته باشید.

    در واقع مشاور حقوقی داوری در زمان تنظیم دادخواست ابطال رای داور با در نظر گرفتن جمیع شرایط قانونی از یک سو و نیز با بررسی ابعاد و جوانب رای که توسط داور صادر شده از سوی دیگر؛ راهکارهای مربوط به ابطال رای داور را شناسایی می‌کند.

    در واقع تخلفاتی که شخص داور در زمان صدور رای داوری انجام داده است را می‌بایست با مصادیق و احکام قانونی مقایسه نمود و چنانچه کمترین خطا و اشتباهی در این مسیر ارتکاب یافته باشد می‌توان همان موارد را به عنوان اسباب و جهاتی جهت ابطال رای داور محسوب نمود.

    از آنجایی که امکان طرح دادخواست ابطال رای داور فقط و فقط یک بار امکان‌پذیر می‌باشد بنابراین وکیل ابطال رای داوری در اصفهان مؤکداً توصیه می‌نماید که در راستای تنظیم دادخواست ابطال رای داور حتماً از تبحر و تجربه وکیل پرونده داوری اصفهان استفاده نمایید تا به بهترین شکل ممکن قادر به حفظ منافع خود شوید.

    بدیهی چنانچه دادخواست ابطال رای داور به صورت عامیانه و ناشیانه و بدون در نظر گرفتن قوانین سخت و پیچیده مربوط به داوری و توسط خود اشخاص تنظیم شده باشد احتمال حصول نتیجه را به شدت پایین می‌آورد و و دعوی مزبور با شکست احتمالی مواجه خواهد شد.

    مضافاً اینکه وکیل داوری در اصفهان تاکید می‌کند که برای صحیح بودن دادخواست ابطال رای داور علاوه بر مقررات ماهوی می‌بایست بسیاری از مقررات شکلی دادخواست نیز به درستی رعایت شده باشد.

    مقررات شکلی عمدتاً در قانون آیین دادرسی مدنی منعکس شده و مشتمل بر قواعد زیادی است که ذکر آن از حوصله این مقاله خارج است.

    بنابراین برای بار چندم مشاور حقوقی داوری توصیه می‌نماید که از نگارش عامیانه و سطحی و غیر حرفه‌ای دادخواست ابطال رای داور خودداری نمایید به تصور صرفه‌جویی در هزینه‌ها؛ خسارتی معادل صدها و هزاران برابر این صرفه‌جویی را به خود تحمیل ننمایید.

     


    برای تننظیم قراردادهای خود، با وکیل قرارداد اصفهان در ارتباط باشید.


     

     

    علیرضا نوری وکیل پرونده داوری اصهان می باشد

    آیا بهترین وکیل وکیل ابطال رای داوری در اصفهان می تواند برای ما دادخواست بنویسد؟

     یکی از خدمات ویژه و بسیار خوبی که توسط وکیل پرونده داوری اصفهان به موکلین ارائه می‌گردد تنظیم دادخواست ابطال رای داوری و نیز تنظیم سایر دادخواست‌هایی است که در این ارتباط مطرح می‌شود.

    به عنوان مثال از زمان شروع پروسه داوری تا انتهای آن هر یک از اشخاص به متن‌های حقوقی مختلفی از جمله موارد ذیل نیازمند می‌باشند:

    ☑ 1-اظهارنامه قبولی داوری:

    این اظهارنامه مخصوص به زمانی است که شما با طرف مقابل به اختلاف خورده‌اید و نامبرده ظاهراً نمی‌خواهد از طریق مسالمت آمیز مسئله را حل نماید.

    در چنین صورتی لازم است که در ابتدای امر اظهارنامه‌ای را خطاب به داور مرضی الطرفین ارسال کنید و از نامبرده بخواهید که:

    اولاً قبولی خود را مبنی بر داوری بین طرفین اعلام نماید

    ثانیاً جلسه ای را جهت بررسی اظهارات و ادعای طرفین و رسیدگی به آنها تشکیل دهد

    ☑ 2- تنظیم اظهارنامه قبول توسط داور:

     اظهارنامه‌ای که شخص داور می‌بایست به موجب آن اولاً قبول داوری نماید و ثانیاً به هر یک از طرفین اخطار کند که در روز و ساعت مشخص جهت تشکیل جلسه رسیدگی حضور به هم رسانند

    ☑ ۳- متن رای داوری

    در این مرحله شخص داور پس از بررسی دقیق اظهارات طرفین و ادله آنها اقدام به نگارش رای داوری می‌نماید

    ☑ ۴_تنظیم اظهارنامه ابلاغ رای داوری و نیز تنظیم دادخواست ابلاغ رای داور

    در مرحله بعد رای داور می‌بایست از طریق اظهارنامه و یا از طریق دادخواست حقوقی با موضوع « تقاضای ابلاغ رای داور » به طرفین ابلاغ گردد

    ☑ ۵-تنظیم دادخواست ابطال رای داور:

    در مرحله بعد هر یک از طرفینی که درصدد ابطال رای داور باشند می‌بایست دادخواست ابطال رای داوری را تنظیم و به دفتر خدمات قضایی ارائه کند

    ☑ ۶-تنظیم لایحه دفاعیه:

    در مرحله بعد هر یک از طرفین دعوا می‌بایست جهت جلوگیری از تضیع حقوق خود؛ قبل از تشکیل جلسه اول رسیدگی در دادگاه لایحه دفاعیه تنظیم و آن را از طریق دفاتر خدمات قضایی به مرجع ذی‌صلاح ارسال کنند.

    ☑ 7- تنظیم دادخواست تجدید نظرخواهی نسبت به حکم بدوی

    در صورتی که رای دادگاه به نفع شما نباشد لازم است که نسبت به آن تجدیدنظرخواهی صورت بگیرد و بر اساس اشکالاتی که ممکن است در رای دادگاه وجود داشته باشد این دادخواست می‌بایست به صورت کاملاً اصولی و حقوقی و دقیق تنظیم و ارائه گردد.

    لازم به ذکر است که مشاور حقوقی داوری در کلیه مراحل فوق در تنظیم کلیه متن‌های مزبور می‌تواند کمک‌های شایانی را به شما عزیزان ارائه کند

    در صورتی که مایل به دریافت یک از این خدمات می‌باشید می‌توانید بر اساس روشی که در ذیل این مقاله آمده است با دفتر وکالت وکیل پرونده داوری اصفهان در ارتباط باشید.


    آیا به بهترین وکیل مهریه در اصفهان نیازمندید؟


    هزینه دادخواست ابطال رای داوری چقدر است؟

     بسیاری از شما عزیزان در خصوص هزینه دادخواست ابطال رای داور از وکیل ابطال رای داوری در اصفهان سوالاتی پرسیده‌اید

    در صورتی که مایل به تنظیم دادخواست ابطال رای داوری باشید باید بدانید که هزینه‌های پیش روی شما شامل چه مواردی می‌شود.

    در این خصوص باید گفت که در وهله اول اگر قصد داشته باشید که دادخواست ابطال رای داوری توسط وکیل داوری در اصفهان   برای شما تنظیم شود باید گفت که حق الزحمه وکیل ابطال رای داوری اصفهان بسیار ناچیز می‌باشد

    و از آنجایی که آرا داوری که در موضوعات مختلف صادر می‌گردد بسیار متفاوت می‌باشد و آراء داوری در موضوعات مختلف به انحاء گوناگونی صادر شده و از جهت ارزش مالی و میزان سختی پرونده و شرایط حاکم بر موضوع نیز یکسان نمی‌باشند بنابراین نمی‌توان هزینه ثابتی را در این راستا اعلام نمود و هزینه تنظیم دادخواست در هر پرونده ای متفاوت خواهد بود.

    که برای دانستن این هزینه ها می‌توانید از طریق شماره تلفن‌های درج شده در این سایت با وکیل داوری در اصفهان در ارتباط باشید.

    وکیل ابطال رای داوری در اصفهان پس از بررسی دقیق موضوع و ادله و مدارک طرفین حق الزحمه خود را اعلام و پس از واریز آن اقدامات مربوط به تنظیم دادخواست شروع خواهد شد.


    وکیل طلاق اصفهان؛ علیرضا نوری


     

    ایا می دانید علیرضا نوری بهترین وکیل ابطال رای داوری در اصفهان است

     

    هزینه دادرسی دادخواست ابطال رای داور چقدر است؟؟

    هزینه دیگری که در راستای ابطال رای داور قطعاً برای شما پیش خواهد آمد مربوط به هزینه دادرسی دادخواست ابطال رای داور ‌می باشد

    که این هزینه از طریق دفاتر خدمات قضایی از شما دریافت می‌گردد.

    در این ارتباط تذکر یک نکته لازم و ضروریست و آن اینکه در صورتی که دادگاه رای داوری را در زمره دعاوی غیر مالی محسوب نماید در این صورت هزینه دادرسی بسیار بسیار کمی به آن تعلق می‌گیرد که مبلغ حداکثر از 400 هزار تا 1/800/000 ریال خواهد بود.

    اما در پاره ای از موارد دیده شده است که مرجع قضایی رای داوری را در زمره « دعاوی مالی » محسوب نموده و این چنین مقرر داشته است که شخص خواهان هزینه دادرسی خود را بر اساس رقم و مبلغ مندرج در رای داوری به مرجع قضایی پرداخت نماید.

    و می‌دانید که در دعاوی مالی هزینه دادرسی به میزان سه و نیم درصد از موضوع خواسته می‌باشد.

    مثلاً اگر که داور در رای خود شما را به پرداخت مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان محکوم نموده باشد سه و نیم درصد از این مبلغ معادل ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خواهد شد که می‌بایست به مرجع قضایی پرداخت شود

    البته شایان ذکر است که در صورتی که در این پرونده موفق به اخذ رای محکومیت شوید؛ هزینه‌هایی که در این راستا متحمل شده‌اید در رای دادگاه نوشته خواهد شد و به راحتی می‌توانید از طرف مقابل دریافت نمایید.

     


    تاجرین بخوانند: آیا دریافت خسارت تاخیر از تاجر ورشکسته امکان پذیر است؟


     

    پس از ابطال رای داوری چه اتفاقی می افتد؟

    یکی دیگر از سوالات مهمی که برای تمامی اشخاصی که به هر نحو با رای داوری روبرو هستند و درصددند که دادخواست ابطال رای داور را مطرح نمایند آن است که در صورتی که دادخواست ابطال رای داوری با موافقت دادگاه مواجه شود و دادگاه حکم ابطال رای داور را صادر نماید؛ پس از آن چه اتفاقی خواهد افتاد؟

    وکیل وکیل اصفهان در پاسخ به این سوال مسئله مزبور را این چنین تشریح می‌نماید که:

    فرض کنیم طرفین در خصوص یک مسئله به اختلاف خورده‌اند و اختلاف مزبور را به یک داور مرضی الطرفین ارجاع نموده‌اند.

    داور موصوف به جای اینکه بر اساس قرارداد فیمابین طرفین و بر اساس موازین قانونی رای داوری را صادر نماید؛ مرتکب اشتباهاتی شده و یک رای داوری اشتباهی را صادر و آن را به طرفین ابلاغ نموده است.

    در ادامه یکی از طرفین که رای داوری را مخالف با حقیقت ماجرا و بر خلاف قوانین موضوع تصور نموده؛ دادخواستی را با موضوع دادخواست ابطال رای داور به دادگاه تقدیم نموده

    و پس از استعانت از وکیل اصفهان موفق به دریافت حکم ابطال رای داور شده و پس از تلاش‌های مشاور حقوقی داوری این حکم به قطعیت نیز رسیده است.

    در ادامه کاملا واضح است که در فرض ابطال رای داوری؛ اختلاف فیمابین اشخاص همچنان پابرجا بوده و می‌بایست که به نحوی حل و فصل شود.

    بنابراین چاره کار در چیست و چگونه این اختلاف روایت حل و فصل نمود؟

    وکیل داوری در اصفهان اذعان می‌نماید که در فرض ابطال رای داوری؛ و در صورتی که اختلاف اولیه اشخاص همچنان حل نشده باقی مانده باشد؛ در این صورت تنها مرجع صلاحیت‌دار برای رسیدگی به ادعای آنها مرجع قضایی می‌باشد.

    به دیگر سخن شخص مدعی می‌بایست ادعای خود را که قبلاً توسط داور رسیدگی شده بود؛ مجدداً در محکمه و مراجع قضایی طرح نماید و از آن طریق به ادعای وی رسیدگی شود.

    اما در صورتی که رای داور کاملاً صحیح می‌بود توسط مرجع قضایی باطل نمی‌شد

    در این صورت بر اساس حکمی که داور صادر نموده بود فیمابین طرفین رفتار می‌شد و دیگر نیازی به طرح مجدد موضوع در مرجع قضایی نبود.

    مواردی که فوقا عرض شد در صورتی است که مرجع قضایی حکم داور را به هر دلیل باطل اعلام نموده باشد که در این صورت همانند موردی است که اساساً شرط داوری وجود ندارد‌ و طرفین موظف به مراجعه به مرجع قضایی می‌باشند.


    آشنایی با 7 روش اثبات ورشکستگی


     

    وکیل ابطال رای داوری در اصفهان

     

    شرایطی که باید یک داور مرضی الطرفین داشته باشد چیست؟

    در باب شرایط مربوط به شخص داور سخن بسیار است. از آنجایی که شما با قبول داوری یک شخص سرنوشت اموال و قراردادها ومنافع خود را به او می‌سپارید بنابراین لازم است که از وجود برخی صفات و ویژگی‌های علمی و رفتاری و اخلاقی در وی مطمئن باشید.

    شخص داور کسی است که با صدور رای داوری مستقیماً می‌تواند در خصوص اموال, منافع؛ حقوق مالی؛ قراردادها و در واقع در خصوص آینده شما تصمیم گیری نماید

    و در صورتی که رای داوری را بر علیه شما صادر نماید پروسه ابطال رای داوری پروسه بسیار سخت و پیچیده و زمانبری میباشد.

    بنابراین توصیه می‌شود که در قراردادهای خود یا اصلاً شرط داوری را درج ننمایید و یا اگر با اصل موضوع داوری موافق هستید فقط و فقط اشخاصی را که از هر حیث مورد شناخت و قبول شما می‌باشند و سطح علمی و اخلاقی بالایی برخوردارند را به عنوان داور مد نظر خود انتخاب کنید.

    مضافا که قانونگذار هم برای شخص داور در ماده 466 قانون آئین دادرسی مدنی شروط و ویژگی‌هایی را به این شرح در نظر گرفته است: اشخاص زیر را هر چند با تراضی نمی توان به عنوان داور انتخاب نمود:

    ☑ اشخاصی که فاقد اهلیت قانونی هستند.

    ☑اشخاصی که به موجب حکم قطعی دادگاه و یا در اثر آن از داوری محروم شده‌اند.

    حق الوکاله وکیل ابطال رای داوری در اصفهان چقدر است؟

    وکیل داوری اصفهان موضوع حق الوکاله پرونده ابطال رای داوری را این چنین توضیح می دهد که:

    اصولا تعیین حق الوکاله در کلیه دعاوی و پرونده ها به صورت کاملا توافقی انجام می شود.

    در واقع وکیل داوری در اصفهان پس از بررسی  موضوع دعوی و شرایط حاکم بر پرونده و تعیین مرجع صلاحیتدار، میزان حق الوکاله ای که مد نظر وی می باشد را اعلام می دارد

    و موکل نیز در صورتی که امکان و توان پرداخت این مبلغ حق الوکاله را داشته باشد با پیشنهاد مزبور موافقت می نماید و در نهایت قرارداد وکالت فیمابین وکیل داوری اصفهان و موکل منعقد خواهد شد.

    همین مساله در پرونده های داوری نیز به همین شکل وجود دارد و لذا نمی توان مبلغ ثابتی را بعنوان حق الوکاله پرونده داوری در کلیه موارد تعیین نمود.

    علی الخصوص اینکه میزان مبالغ مندرج در رای داوری در خصوص موکلین به صورت ثابت و یکسان نیست و رای داوری هر موکل نسبت به سایر موکلین متفاوت می باشد و به همین جهت میزان توانایی و تمکن مالی موکلین، برای پرداخت حق الوکاله، یکسان نیست.

    لیکن مطلب قابل توجهی که مورد تاکید وکیل داوری در اصفهان قرار دارد آن است که در صورتی که شهروندان برای اعطای وکالت به دفتر وکیل ابطال رای داوری اصفهان علیرضا نوری مراجعه نمایند، حداکثر تخفیفات قانونی برای آنها در نظر گرفته خواهد شد

    و حتی اگر موکل از شرایط مالی مطلوبی برخوردار نباشد امکان تقسیط حق الوکاله پرونده داوری نیز وجود خواهد داشت.

    چگونه بهترین وکیل ابطال رای داوری در اصفهان را پیدا کنیم؟

    پیدا کردن یک وکیل پرونده داوری خوب در اصفهان نیز همانند بسیاری از خدمات دیگر، می تواند با ارجاع دوستان یا خانواده شروع شود.

    از سوی دیگر هر یک از  موکلان قبلی وکیل داوری در اصفهان، که از نحوه کارکرد وکیل اصفهان رضایت صددرصدی داشته اند نیز می توانند معرفی کننده مشاور حقوقی داوری اصفهان به شخص متقاضی باشند.

    برخی دیگر نیز پس از مراجعه به دفتر وکالت وکیل داوری در اصفهان و دریافت مشاوره های خانوادگی، ابتدا سطح معلومات و دانش وکیل اصفهان را محک زده و پس از آنکه نسبت به تجربه و توانایی وی یقین حاصل نمودند، اقدام به تفویض وکالت به وی می نمایند.

    بدیهی است که در هر جلسه مشاوره با بهترین وکیل ابطال رای داوری در اصفهان، نکات حقوقی بسیار کاربردی و مهمی را در مورد نحوه ابطال رای داوری و اقدامات قبل و بعد آن خواهید آموخت.

    همچنین موکلین می توانند از طریق همین وبسایت قسمت ارتباط با ما، با وکیل خوب داوری اصفهان در ارتباط باشند.


    مدارک لازم برای اعلام ورشکستگی


     

    وکیل ابطال رای داوری در اصفهان

     

    آیا برای ابطال رای داوری می توانیم وکیل بگیریم؟

    قبلا گفته شد که مبحث داوری و ابطال رای داور یکی از موضوعات بسیار مهم و پیچیده حقوقی می‌باشد و در صورتی که در این راستا از خدمات وکیل داوری در اصفهان استفاده نمایید قطعاً موفق به گرفتن نتایج بسیار بهتر و درخشان‌تری خواهید شد.

    قاعدتاً انجام یک امر تخصصی و پیچیده از عهده اشخاصی که سررشته‌ای در این امر ندارند بر نخواهد آمد.

    بنابراین عاقلانه آن است که هر کاری را به شخص متخصص آن بسپاریم و از خدمات ویژه نام برده به نفع خود استفاده نماییم.

    بنابراین باید گفت که برای ابطال رای داوری نیز می‌توان با مراجعه به وکیل پرونده داوری اصفهان ابتدا مشاوره‌های حقوقی لازم را از وی دریافت کنید و در صورتی که امکان ابطال رای داور وجود داشته باشد نسبت به اعطای وکالت به وکیل داوری در اصفهان اقدام نمایید.

    مشاور حقوقی داوری قاعدتاً قبل از اخذ وکالت از شما ابتدا موضوع مربوطه را کاملاً و به صورت همه جانبه بررسی خواهد نمود و صرفاً در صورتی که امکان و احتمال ابطال رای داور وجود داشته باشد از شما وکالت خواهد گرفت.

    بدیهیست در صورتی که رای داور از هر حیث کاملاً درست و بدون اشکال باشد قاعدتاً وکیل اصفهان این مسئله را به صورت کاملا صادقانه با شما مطرح خواهد نمود و شما را از پرداخت هزینه‌های غیر ضروری و بی‌جهت باز خواهد داشت.

    اصولاً وکلایی که به رعایت موازین شرعی و حقوقی و مسائل اخلاقی پایبندی بیشتری دارند تمامی تلاش خود را جهت جلوگیری از هزینه‌های اضافی و تحمیل آن به موکل انجام خواهند داد

    و در دعاوی واهی و دعاوی که بر اساس ادله و مدارک منتهی به رای دادگاه نخواهد شد شرکت نخواهند کرد.

    میزان حق الوکاله وکیل ابطال رای داوری در اصفهان چقدر است؟

    در بندهای فوق توضیح داده شد که رای داوری در موضوعات مختلف ممکن است کاملاً متفاوت و دارای اوصاف و ویژگی‌های مخصوص به خود باشد.

    بنابراین اولاً هزینه تنظیم دادخواست ابطال رای داوری را نمی‌توان در این مقاله مشخص کرد

    و از طرف دیگر میزان حق الوکاله وکیل ابطال رای داوری اصفهان نیز از همین قاعده تبعیت می‌کند.

    چه بسا آراء داوری که خلاف قانون بودن آن بسیار واضح و مشخص می‌باشد فلذا حق الوکاله برای ابطال آن نیز سیار کم و ناچیز تعیین می‌گردد

    و نیز آراء داوری که بسیار پیچیده‌تر و سخت‌تر و دارای ارزش مالی بسیار بیشتری باشد که قاعدتاً در این دعاوی حق الوکاله وکیل داوری در اصفهان نیز بیشتر خواهد شد.

    بنابراین معقول آن است که قبل از تعیین مبلغ ثابت جهت حق الوکاله وکیل پرونده داوری اصفهان ابتدا اوراق و مدارک و ادله موکل بررسی شود و سپس حق الوکاله منصفانه‌ای تعیین گردد.

    آیا بهترین وکیل ابطال رای داوری در اصفهان می تواند به ما مشاوره حقوقی هم بدهد؟

    در پاره‌ای از موارد اشخاص از آنجایی که توان مالی جهت پرداخت حق الوکاله ندارند لاجرم مجبور می‌شوند که راه‌های جایگزین و کم هزینه تری را انتخاب نمایند.

    به عنوان مثال چنین اشخاصی می‌توانند به جای آنکه انجام پرونده ابطال رای داوری را به طور کلی به وکیل داوری در اصفهان محول نمایند صرفاً تنظیم دادخواست ابطال رای داور را به او محول کنند

    و پس از تنظیم دادخواست و دریافت آن؛ به دفاتر خدمات قضایی مراجعه و دادخواست را به نام خود ثبت نمایند.

    در چنین صورتی وکیل داوری در اصفهان در پرونده آنها سمت قانونی نخواهد داشت و هیچگونه اختیاری جهت حضور در جلسه دادرسی ندارد

    لیکن از آنجایی که دادخواست را به خوبی و با استفاده از دانش و تبحر خود تنظیم کرده شانس موفقیت را برای شما یشتر و بیشتر می‌نماید.

    برای آنکه در هر یک از مراحل دادرسی مرتکب خطا و اشتباه نشوید می‌توانید مرتباً با مراجعه به وکیل داوری در اصفهان از مشاوره‌های ویژه و تجربیات وی نیز استفاده نماید در انجام ادامه مراحل کار پرونده کلیه وظایف قانونی خود را به درستی انجام دهید.

    جهت دریافت مشاوره حقوقی ابطال رای داوری ی‌توانید با وکلای دفتر بنده در ارتباط باشید.


    آیا می توان معاملات مدیران شرکت ها را باطل کرد؟


     

    وکیل ابطال رای داوری در اصفهان

     

    دفتر وکالت وکیل ابطال رای داوری در اصفهان کجاست؟

    در صورتی که شما عزیزان قصد داشته باشید به صورت حضوری در دفتر وکالت وکیل ابطال رای داوری در اصفهان حاضر شوید و به صورت حضوری از خدمات وی بهره مند شوید می توانید به نشانی اصفهان خیابان بزرگمهر ابتدای خیابان سپهبدقرنی ساختمان میلاد نور طبقه چهارم واحد 403 مراجعه نمائید.

    لازم است که قبل از مراجعه حضوری، با شماره تماس 09028777441 تماس گرفته تا روز و ساعت حضور برای شما ثبت شود.

    شماره تماس وکیل ابطال رای داوری در اصفهان

    جهت ارتباط با وکیل ابطال رای داوری در اصفهان و دریافت مشاوره تلفنی در خصوص نحوه ابطال رای داوری و اقدامات قبل و بعد از آن می توانید با شماره تماس 09028777441 در ارتباط باشید.

    توصیه وکیل ابطال رای داوری در اصفهان (علیرضا نوری) به شما

    از آنجایی که دعاوی داوری بسیار گسترده و دارای طیف وسیعی بوده و اشراف کامل اشخاص به کلیه این قواعد و ریزه کاری ها عملا غیر ممکن است و در صورت انجام اقدامات خودسرانه، احتمال بروز دردسر ها و خسارات فراوانی محتمل است

    لذا توصیه ما به شما عزیزان این است که حتماً ضمن مشورت با وکیل ابطال رای داوری در اصفهان و استفاده موثر از تخصص و تجربیات وی؛ با آسودگی بیشتری، موضوع دعاوی خود را پیگیری نمایید.


    ارتباط با دفتر وکالت علیرضا نوری


    آشنایی با علیرضا نوری بهترین وکیل ابطال رای داوری در اصفهان 1

    با توجه به اهمیت موضوع بهترین وکیل ابطال رای داوری در اصفهان، برای دریافت هر گونه مشاوره حضوری و نیز  مشاوره تلفنی در خصوص وکیل ابطال رای داوری در اصفهان، با وکلای دفتر حقوقی علیرضا نوری در  ارتباط باشید. ضمنا می توانید از طریق آیدی alireza.nori.lawyer@ و یا هشتگ #با_ما_وکیل_خود_باشید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

    _____

    نظرات مشتریان

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

    تماس با ما

    آخرین مقالات

    درباره ما

    دفتر وکالت علی رضا نوری با اتکا بر عنایات خداوند منان و با تمرکز بر اصولی همچون صداقت، حاکمیت قانون و اخلاق، آگاهی بخشی و امانتداری، در سال 90 در اصفهان شروع به کار نمود.

    وکلا این دفتر به منظور ارائه خدمات مطلوب تر و بهتر و با توجه به نیازهای موکلین خود، و اعتقاد به دفاع از حقیقت و پاسداری از حقوق موکلین  اقدام به قبول وکالت و ارائه خدمات مینمایند.

    تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به وکیل ورشکستگی می باشد.​

    enemad-logo