وکیل دعاوی تجاری - وکیل ورشکستگی

    وکیل-دعاوی-تجاری
    useradmin
    ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
    مقالات-وکیل شرکتها
    353 بازدید

    وکیل دعاوی تجاری

    وکیل دعاوی تجاری موضوعی است که در این مقاله در خصوص آن صحبت خواهیم کرد. شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که وکیل دعاوی تجاری کیست ؟

    رای توضیح این مطلب باید گفت که علم حقوق مشتمل بر رشته ها و گرایش های متعدد و متنوعی می باشد. (وکیل دعاوی تجاری)

    مواردی از قبیل موضوعات ملکی، شرکتی، خانواده، مالیاتی، ثبتی، جزایی و کیفری، بیمه ای، تجاری، کار و کارگر، قراردادها و بسیاری موضات دیگر.

    وکیل دعاوی تجاری شخصی است که نسبت به کلیه مسائل مربوط به سرشاخه تجاری علم و تجربه و تبحر کافی کسب نموده و آماده خدمت رسانی به موکلین خود می باشد.

    البته این مساله بدین معنا نیست که وکیل دعاوی تجاری از سایر زمینه های حقوقی بی اطلاع است.

    بلکه نامبرده علاوه بر داشتن علم و اطلاع کافی از قوانین و مقررات سایر رشته ها، تمرکز اصلی خود را بر دعاوی تجاری قرار داده و در این زمینه تجربه و مهارت بیشتری کسب نموده است.

     


    از طریق شماره تماس 09028777441 با وکیل شرکت در اصفهان در ارتباط باشید.


     

    ☑ دعاوی تجاری چیست و چه مواردی را شامل می شود؟

    اولا باید گفت که در اینجا منظور از کلمه «دعاوی» لزوما به معنای وجود یک پرونده قضایی در دادگستری نیست.

    بلکه بیشتر به معنای شاخه ای از شاخه های حقوقی است و در جامعه موارد و مصادیق زیادی را به خود اختصاص داده است.

    دعاوی تجاری شامل اسناد تجاری (از قبیل چک و سفته) و نیز کلیه امورات حقوقی که اشخاص تاجر و شرکتها با آن مواجه هستند می شود.

    و نیز موارد و مسائل مربوط به شرکتها و شرکاء آن و معاملات تجار و شرکتها؛ تنظیم قرارداد های تجاری، و حل و فصل اختلافات مطروحه بین ایشان و وکالت در پرونده های مرتبط با آنها می باشد.

     


    بیشتر بخوانید: وکیل خوب اصفهان


     

    ☑ چرا باید از یک وکیل دعاوی تجاری کمک گرفت ؟

    در جهان کنونی، کسب و کارها به قدری پیچیده و تخصصی شده اند که می توان گفت تجارت در زمانه فعلی، هیچ تشابهی به ایام قدیم ندارد.

    سابقا یک تاجر به تنهایی می توانست تمامی امورات و نیازهای خود از هر قبیل که بود را انجام دهد. نه دریافت و پرداخت پول، دردسر داشت نه نیاز بود که با خدمات و سیستم های مختلف بانکی آشنایی داشته باشد

    نه نیازمند حسابدار و مدیرمالی بود و نه لزومی به داشتن وکیل برای خود احساس می کرد.

    اما در حال حاضر هر مدیر موفق و با تجربه ای به خوبی می داند که فعالیت در زمینه های تجاری و اقتصادی، اقتضائات خود را دارد

    و نیازمند کمک گرفتن از متخصصین در رشته های مختلف می باشد.

    ازجمله این نیازهای غیر قابل انکار، استفاده از خدمات و مشاوره وکیل متخصص دعاوی تجاری است. چرا که یک مدیر شرکت و یا یک تاجر و بازرگان به هیچ وجه نمی تواند ادعا کند که از کلیه قوانین و مقررات تجاری آگاهی کامل دارد و قادر است تمامی نیاز های خود را شخصا برطرف کند.

    بنابراین همانطور که در یک شرکت از مدیران، حسابداران، مدیران مالی، مدیر فروش و غیره استفاده می شود،

    باید از وکلای مجرب در زمینه دعاوی تجاری نیز استفاده شود تا از بروز خطاها و تحمیل خسارتهای سنگین جلوگیری بعمل آید.

    براحتی می توان ادعا کرد که حضور وکیل دعاوی تجاری در هر شرکتی در زمره ضروریات و واجبات آن شرکت می باشد.

    شماره-تماس-وکیل-دعاوی-تجاری-علیرضا-نوری

     

    ☑ چه زمانی باید به چنین وکیلی مراجعه شود ؟

    بارها و بارها در قسمت های مختلف این سایت گفته ایم که پیشگیری بهتر از درمان است. به عبارت دیگر قبل از اینکه شخص بخواهد اسناد تجاری صادر کند، شرکت تاسیس کند، قراردادهای تجاری منعقد کند،

    در پروژه های مختلف شریک شود، داد و ستد خود را شروع کند، باید قبل از تمامی این موارد، مسائل مربوطه را با یک وکیل دعاوی تجاری درمیان گذاشته باشد

    تا این وکیل و مشاور حقوقی، نقاط قوت و ضعف مسائل و مخاطرات احتمالی و سازوکار مقابله با آن و غیره را به خوبی به شخص تفهیم نماید.

    و کاملا روشن وآشکار است که پس از آنکه مشکلات و دعاوی و پرونده های مختلف در مراجع قضایی ایجاد شد،  آن زمان، موضوع وارد مراحل خطرناک شده و حتی ممکن است مراجعه به وکیل دعاوی تجاری نیز مثمر ثمر نباشد.

    بنابراین یک مدیر و تاجر موفق بخوبی می داند که اگر از طریق اخذ مشاوره و همفکری با یک وکیل دعاوی تجاری،  از بروز مشکلات و اختلافات جلوگیری نماید

    هم در هزینه های خود صرفه جویی بسیار زیادی کرده و هم تجارت خود را با آرامش قلبی و روحی زیادتری انجام خواهد داد و هم اینکه کسب و کار خود را قوت خواهد بخشید.

     


    بیشتر بخوانید: وکیل ورشکستگی شرکت


     

    ☑ مشاوره حقوقی تجاری چیست و چه کاربردی دارد ؟

    در پاره ای از موارد مدیران شرکتها و یا تجار و حتی افراد عادی، به جهت ملاحظات اقتصادی و جهت صرفه جویی در هزینه ها،

    مایل نیستند که به صورت قراردادی و به نحو ثابت و پیوسته از خدمات وکیل دعاوی تجاری استفاده نمایند. و بیشتر ترجیح می دهند که در زمان های دلخواه خود و در مواجهه با مسائلی که به مشاوره نیاز دارند، با وکیل دعای تجاری مرتبط باشند.

    در چنین صورتی ایشان می توانند به صورت مقطعی و موردی، مسائل و مشکلات مطروحه را با وکیل دعاوی تحاری درمیان گذاشته و از مشاوره تلفنی یا مشاوره حضوری با وی استفاده نمایند.

    در این موارد نیز وکلای دعاوی تجاری دفتر علیرضا نوری همکاری های لازم را با شما عزیزان خواهند داشت.

    نحوه-اقامه-دعاوی-تجاری-علیرضا-نوری
     

    ☑ نحوه عملی طرح دعاوی تجاری چگونه است؟

    اولا باید گفت که اقامه دعوا یک اقدام کاملا تخصصی است و همانند دیگر کارهای تخصصی، لازم است که در این کار از متخصص مربوطه یعنی وکیل دعاوی تجاری کمک گرفته شود.

    اقامه دعوی و طرح دادخواست، به تناسب موضوع آن، دارای جزئیات و ضوابط زیادی است  و در صورتی که قواعد و احکام آن رعایت نشود نتنها علیرغم پرداخت هزینه های زیاد و اتلاف وقت، شخص را به هدف خود نمی رساند

    بلکه ممکن است رای دادگاه به نحوی صادر شود که ادعای وی برای همیشه مسدود بماند و دیگر قابلیت طرح مجدد را نداشته باشد.

    بنابراین توصیه می شود که حتی اگر توان مالی برای گرفتن وکیل دعاوی تجاری را ندارید، حداقل تنظیم و نگارش دادخواست را به وکیل دعاوی تجاری بسپارید.

     


    آیا می خواهید از ویژگی ها و خدمات وکیل خوب قرارداد مطلع شوید؟


     

    ☑ برای طرح دعاوی تجاری باید اقدامات زیر انجام شود:

    1- در درجه اول باید مشخص شود که خواهان دعوی چه کسی است ؟

    بعنوان مثال در قرارداد هایی که فیمابین دو شرکت منعقد شده است، نباید اسامی مدیر یا مدیران و یا سهامداران شرکت و یا بازرس شرکت را در دادخواست بعنوان خواهان اصلی نوشت

    و این خطای فاحش، قطعا باعث صدور رای دادگاه برعلیه شما خواهد شد. لذا اشخاص می توانند هر گونه دادخواست، شکوائیه، لایحه، و تقاضایی را از طریق این دفاتر برای مراجع قضایی ارسال نمایند. ( وکیل دعاوی تجاری )

     

    2- ثانیا باید مشخص شود که خوانده دعوی کیست و ادعای شما دقیقا متوجه چه شخصی است ؟

    بعنوان مثال اگر مدیر یک شرکت چکی را از حساب شرکت برای شما صادر نموده باشد، و اکنون با مراجعه به بانک محال علیه چک برگشت شده و مبلغ آن کارسازی نشده است،

    شما بعنوان خواهان دعوی باید بدانید که می توانید دادخواست خود را هم بطرفیت صاحب حساب (یعنی خود شرکت) و هم مدیر یا مدیرانی که این چک را امضا نموده اند اقامه نمایید. چرا که قانون گذار هر دوی اینها را به صورت تضامنی مسئول پاس شدن این چک قرار داده است.

     

    3- ثالثا خواسته و تقاضای شما باید در دادخواست کاملا معلوم و معین باشد و بدون هیچ گونه ابهامی، نوع و کم و کیف و میزان خواسته را معلوم نموده باشید.

    بدانید که دادگاه در رسیدگی خود، استحقاق شما را صرفا و منحصرا در خصوص همین خواسته ای که در ابتدای امر تعیین نموده اید بررسی خواهد کرد

    و ضوابط مربوط به تغییر خواسته، بسیار سخت گیرانه و محدود می باشد. لذا اشخاص می توانند هر گونه دادخواست، شکوائیه، لایحه، و تقاضایی را از طریق این دفاتر برای مراجع قضایی ارسال نمایند. ( وکیل دعاوی تجاری )

     

    4- رابعا ادله و مدارکی که با استناد به آنها خود را محق می دانید باید در دادخواست به آن اشاره شود و نسخه ای از آن به همراه دادخواست به دادگاه ارائه شود.

    دادگاه رونوشت این مدارک را برای طرف مقابل ابلاغ و ارسال خواهد کرد تا نامبرده فرصت دفاع از خود را در مقابل آن پیدا نماید.

     

    5- خامسا: در قسمت شرح دادخواست باید توضیحات مختصر و مفیدی از شرح ماوقع و آنچه بین شما و خوانده دعوی بوده

    و نوع تعهدات وتکالیف و قول و قرارهایی که بین شما بوده است را تشریح نمائید و توضیح دهید که چرا و به چه دلیل خود را محق می دانید.

    البته این نکته را بدانید که موارد فوق، تنها گوشه ای از مقررات و قوانین مربوط به ارائه دادخواست می باشد نه همه آن. 

    لذا اشخاص می توانند هر گونه دادخواست، شکوائیه، لایحه، و تقاضایی را از طریق این دفاتر برای مراجع قضایی ارسال نمایند. ( وکیل دعاوی تجاری )

    و طرح دادخواست و اقامه دعوی صحیح، دارای ریزه کاری ها و چالش های زیادی است که در حال حاضر درصدد توضیح آن نیستیم. وکیل ملکی اصفهان

    علیرضا-نوری-وکیل-اصفهان-دعاوی-تجاری

     

    ☑ دادخواست مربوط به دعاوی تجاری را باید کجا ببریم؟

    در حال حاضر از آنجایی که در تمامی شهرهای کوچک و بزرگ، دفاتری تحت عنوان دفاتر خدمات قضایی تاسیس شده است، 

    لذا اشخاص می توانند هر گونه دادخواست، شکوائیه، لایحه، و تقاضایی را از طریق این دفاتر برای مراجع قضایی ارسال نمایند.  و در بیشتر موارد، نیازی به مراجعه حضوری به دادگاه ها نیست. ( وکیل دعاوی تجاری )

     


    وکیل ورشکستگی اصفهان را در کنار خود داشته باشید.


     

    ☑ شما با مراجعه به وکلای دعاوی تجاری دفترعلیرضا نوری چه خدماتی به دست خواهید آورد ؟

    ☑ 1- تنظیم قرارداد تجاری با هر موضوع و در هر زمینه ای

    ☑ 2- اخذ وکالت در دعاوی تجاری با پرداخت حق الواله منصفانه

    ☑ 3- قبول مشاوره حقوقی شرکتها و تجار و بازرگانان و تامین کلیه نیازهای حقوقی تجار

    ☑ 4- بررسی پرونده های قضایی سابق شرکتها و تجار و ارائه راهکارهای لازم جهت پیروزی و موفقیت در پرونده و تنظیم لوایح دفاعیه و قبول وکالت در آنها

    ☑ 5- قبول داوری جهت حل و فصل اختلافات مطروحه ناشی از مراودات تجاری

    ☑ 6- آشنایی با انواع شرکتهای تجاری و قواعد و احکام مربوط به هر یک از آنها

    ☑ 7- اخذ مشاوره تلفنی و صرفه جویی در وقت و هزینه

    ☑ 8- در صورت لزوم اخذ مشاوره حضوری با وکیل متخصص دعاوی تجاری

    ☑ 9- پاسخگویی به موکلین در سریع ترین زمان ممکن

    وکیل خانواده اصفهان

     

    علیرضا نوری بهترین وکیل دعاوی تجاری اصفهان است

    برای دریافت هر گونه مشاوره حضوری  و  نیز   مشاوره تلفنی در خصوص وکیل دعاوی تجاری، با وکلای دفتر حقوقی علیرضا نوری در  ارتباط باشید. ضمنا می توانید از طریق آیدی  alireza.nori.lawyer@ و یا هشتگ #با_ما_وکیل_خود_باشید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

    _____

    نظرات مشتریان

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

    تماس با ما

    آخرین مقالات

    درباره ما

    دفتر وکالت علی رضا نوری با اتکا بر عنایات خداوند منان و با تمرکز بر اصولی همچون صداقت، حاکمیت قانون و اخلاق، آگاهی بخشی و امانتداری، در سال 90 در اصفهان شروع به کار نمود.

    وکلا این دفتر به منظور ارائه خدمات مطلوب تر و بهتر و با توجه به نیازهای موکلین خود، و اعتقاد به دفاع از حقیقت و پاسداری از حقوق موکلین  اقدام به قبول وکالت و ارائه خدمات مینمایند.

    تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به وکیل ورشکستگی می باشد.​

    enemad-logo