وکیل شرکت تجاری + بررسی 3 مورد از خدمات آن✔️

    وکیل شرکت تجاری اصفهان
    useradmin
    ۲۱ فروردین ۱۴۰۲
    مقالات-وکیل شرکتها
    161 بازدید

    وکیل شرکت تجاری

    وکیل شرکت تجاری موضوعی است که در خصوص آن با شما عزیزان صحبت خواهیم کرد. شما عزیزان با مطالعه این مقاله، براحتی اوصاف وکیل شرکت تجاری و وکیل شرکتها را خواهید شناخت.

    می دانیم که شرکت تجاری هم قانونا همانند اشخاص حقیقی، می تواند مالک اموال گردد و دارای و حق و تکالیف قانونی شود.

    به عبارت دیگر اکثر حقوقی که یک شخص حقیقی می تواند داشته باشد، یک شرکت تجاری نیز به همین ترتیب می تواند طرف حق و تکلیف قرار گیرد. در پاره ای از موارد این حقوق توسط اشخاص مختلف پایمال گردد. برخی از اشخاص (اعم از مدیران شرکت یا طرف های تجاری و حتی برخی از کارمندان و غیره) ممکن است با توسل به برخی از اعمال خلاف قانون، حقوق شرکت را تحت الشعاع قرار دهند.

    در این صورت تکلیف چیست و چه باید کرد؟ برای دریافتن پاسخ این سوال، با وکیل شرکت های تجاری همراه باشید.

     


    از طریق شماره تماس 09028777441 با وکیل شرکت در اصفهان در ارتباط باشید.


     

    وکیل شرکت تجاری چه کسی است‌؟

    برای مدیریت یک شرکت تجاری، نه تنها به وجود اعضای هیات مدیره و بازرس شرکت و سایر ارکان شرکت و کارمندان و پرسنل و غیره نیاز است، بلکه جهت پیشبرد هر چه بهتر امور، به شدت به حضور یک وکیل شرکت تجاری نیز نیاز مبرم وجود دارد.

    یک شرکت تجاری با حجم زیادی از قوانین روبروست که شناخت و اشراف کلیه این قوانین و جزئیات آن و رویه قضایی دادگاه ها، به هیچ وجه در توان و صلاحیت مدیران و سهامداران شرکت تجاری نیست. و این کار فقط و فقط از عهده یک وکیل شرکت تجاری برمی آید.

    چرا که نامبرده به جهت تحصیلاتی که در مقاطع مختلف دانشگاهی داشته و نیز تجربه ای که بواسطه سالیان سال کار وکالت در پرونده ها و دعاوی مختلف به دست آورده، به خوبی توان انجام این کار را خواهد داشت.

    با عنایت به تنوع قوانین حاکم بر شرکت های تجاری و اینکه بدون دانستن کلیه موازین و احکام آن، نه تنها شرکت هیچ گونه سود و منفعتی به دنبال نخواهد داشت.

    بلکه ممکن است بسیاری از اقدامات و مراودات یک شرکت ازنظر حقوقی دارای ابعاد منفی و غیرقانونی باشد. و از این رهگذار خسارت های سنگینی به بار آورد و کلیه اموال شرکت و منافع سهامداران را تحت الشعاع قرار دهد. به همین خاطر است که مدیران باهوش یک شرکت تجاری، استفاده از خدمات وکیل شرکت تجاری را جزء ضروریات می‌دانند.

    این دسته از مدیران می دانند که در کنار سیستم مدیریتی که لازمه اداره کردن شرک‌ها و امورات تجاری یک شرکت است‌، اشراف بر‌ قوانین حاکم بر شرکت های تجاری نیز می‌تواند از مشکلات آتی پیشگیری نماید و راهی جهت پیشبرد بهتر امور شرکت‌ می باشد.


    برای پرونده وکالت شرکت در اصفهان در کنار شما هستیم


    بهترین وکیل شرکت های تجاری چه وظایفی دارد؟

    همانطور که گفته شد، بهترین وکیل شرکت تجاری فردی است که بر کلیه قوانین شرکت های تجاری اشراف کامل دارد. شرکت های تجاری در قانون تجارت ایران هفت نوع می باشند که هر کدام به فراخور نوع آنها دارای احکام و شرایط و مشخصات مخصوص به خود می باشند.

    وکیل شرکت‌های تجاری در وهله اول با تمامی این شرکت‌ها و قوانین و آئین نامه ها و بخشنامه های و نیز با رویه قضایی حاکم بر موضوعات شرکتی آشنایی کامل دارد.

    بسیاری از موسسین یک شرکت؛ از همان زمان ابتدای تاسیس و ثبت شرکت، کلیه امورات شرکت را تحت نظر یک وکیل شرکت های تجاری به پیش می برند. و خود را از خدمات و مشاوره های وکیل شرکت های تجاری محروم نمی کنند. این افراد به خوبی امورات شرکت خود را از نظر قانونی تضمین می‌نمایند.

    طبیعی است که با این کار، امکان اشتباه در امور شرکت‌ به حداقل ممکن می رسد و با آسودگی به تجارت و کسب درآمد خواهند پرداخت.

     

    وکیل شرکت تجاری

     

    آیا یک شرکت تجاری می تواند وکیل بگیرد؟

    می دانیم که هر شخصی که با یک پرونده قضایی سر و کار پیدا می کند، یا شخصا باید امورات پرونده اش را پیگیری نماید و یا اینکه باید از خدمات یک وکیل استفاده و بهره برداری نماید.

    و هیچ کس حق ندارد در مسائل پرونده های قضایی مربوط به اشخاص دیگر دخالت نموده و اقدامی را به جای او انجام دهد.

    از طرف دیگر ادارات و نهادهای دولتی این حق را دارند که به جای استفاده از وکیل، از نماینده حقوقی استفاده نمایند. و برخی از کارمندان خود را که دارای شرایط خاصی هستند، بعنوان نماینده حقوقی و جهت پیگیری پرونده های آن سازمان معرفی نمایند.

    اما تفویض نمایندگی حقوقی از سوی شرکتهای خصوصی و تجار به کارمندان خود جهت اقامه دعوی و دخالت در پرونده های قضایی در  دادگاهها و دادسراها امکان پذیر نیست.

    بنابراین برای شرکت های تجاری و فعالین اقتصادی و تجار چاره ای نیست به جز اینکه یا شخصا پرونده های خود را در دادگاه ها و دادسراها پیگیری نمایند. که لازمه این کار اشراف به قوانین تجاری و سایر موازین قانونی می باشد. و یا اینکه می توانند با اعطای وکالت به وکیل شرکت های تجاری، منتظر بهترین نتیجه باشند و با اطمینان خاطر هر چه تمام تر به فعالیت کسب و کار خود بپردازند.

    علی الخصوص اینکه مدیران شرکت های تجاری و تجار، به دلیل حضور در فضای تجارت و کسب و کار، ابدا فرصت پیگیری پرونده ها را در دادگاهها و مراجع قضایی را ندارند.

    و در اکثریت قریب به اتفاق موارد تفویض وکالت به وکیل شرکت های تجاری با صرفه تر از پیگیری توسط خود مدیران شرکتها و تجار خواهد بود.

    توجه داشته باشید که در صورتی که یک تاجر و یا مدیر یک شرکت، به یک وکیل شرکت های تجاری تفویض وکالت نمود و پرونده موفقیت آمیز بود و به صدور رای مثبت منتهی شد، در این صورت تمام یا قسمت اعظم حق الوکاله ای که به وکیل پرداخت شده، در حکم دادگاه نوشته خواهد شد و از طرف مقابل قابل وصول خواهد بود.

     


    بیشتر بخوانید: همه چیز درباره وکیل شرکت سهامی خاص


     

    یک وکیل شرکت های تجاری نسبت به چه قوانینی اشراف دارد؟

    می دانیم که یک شرکت تجاری به حسب موضوعات مختلفی که در اساسنامه آن درج شده، با قوانین مختلفی روبرو است.

    قوانینی که تمامی شرکت ها خواه ناخواه با آن سروکار خواهند داشت و وکیل شرکت های تجاری اشراف فوق العاده ای نسبت به آن دارد به شرح ذیل است:

    – قوانین مربوط به اداره کار و روابط کارگر و کارفرما

    – موازین مربوط به قانون تجارت با توجه به نوع شرکت

    – قوانین مربوط به ثبت شرکت ها

    – قوانین مربوط به چک و اسناد تجاری

    – مسائل مربوط به ورشکستگی شرکت های تجاری

    – قوانین بانکی و اعتبارات اسنادی

    – موازین مربوط به قانون مدنی در باب تنظیم قراردادها و عقود رهنی و ضمانی

    – برخی قوانین جزایی در باب مسئولیت کیفری مدیران شرکت های تجاری

    – آن دسته از قوانینی که مربوط به موضوعات مندرج در اساسنامه است.

    من جمله قوانین مربوط به معادن، مسائل پزشکی – مسائل ورزشی و دهها و صدها موضوعات مختلف دیگر

     

    آشنایی با بهترین وکیل شرکت های تجاری در اصفهان

    در اصفهان بعنوان یکی از شهرهای بزرگ کشور، به جهت فراوانی شرکت‌ها و حجم زیاد معاملات تجاری؛ نیاز بیشتری به وکیل شرکت های تجاری که در زمینه کاری خود متخصص و خبره باشند بیشتر احساس می‌گردد.

    به همین جهت برخی از وکلا به صورت تخصصی تمرکز خود را در باب موضوعات تجاری‌ و مسائل شرکتی، اسناد تجاری و معاملات تجاری معطوف داشته و در این زمنیه در زمره نام آوران و وکلای برجسته شرکت های تجاری در اصفهان می باشند.

     

    چه زمانی لازم است که به وکیل شرکت تجاری مراجعه شود‌؟

    عده ای از افراد تصور می نمایند که هر زمان برای شرکت مشکلات مختلفی بروز نمود، می توان به یک وکیل شرکت های تجاری مراجعه نمود.

    این دسته از افراد به جای پیشگیری، معتقد به درمان هستند.

    و ابتدا اجازه می دهند که با انجام اعمال خودسرانه و با بی گدار به آب زدن، مشکلاتی ایجاد شود

    و سپس برای حل آن مشکلات به وکیل شرکت  تجاری مراجعه نمایند.

    اما لازم است که این نکته بیان شود که روش عاقلانه تر و به صرفه تر آن است که زمان مراجعه به وکیل شرکت تجاری پیش از بروز مشکلات و اختلافات تجاری باشد.

    علی الخصوص اینکه در زمان بروز مشکلات تجاری؛ معمولا حل و فصل آن ها به مراتب دشوار تر از پیشگیری کردن از آنهاست.

    و برخی مشکلات خصا تجاری نیز به نحوی است که حل و فصل آن به مراتب از بقیه دعاوی سخت تر و پیچیده تر است.

    فلذا شایسته است که پیش از آنکه نسبت به انعقاد قراردادهای تجاری‌‌، صدور اسناد تجاری و انجام معاملات تجاری اقدام گردد، با مراجعه به وکیل شرکت تجاری از مشاوره های تخصصی او استفاده و بهره برداری گردد.

    از این رو توصیه می‌شود پیش از ورود در شرکت های تجاری و یا امضا هر سند تعهد آور تجاری و انعقاد معاملات تجاری، با وکیل شرکت های تجاری مشورت های لازم را بعمل آورید تا در کسب و کار خود موفقیت های بیشتر و بهتری را به دست آورید.

    برای ورود به سامانه تاسیس و ثبت شرکت مسئولیت محدود وارد این لینک شوید.

     

    وکیل شرکت تجاری اصفهان

     

    مهم ترین خدمات وکیل شرکت های تجاری چیست؟

    برخی از خدماتی که وکیل شرکت تجاری را می توان به چند دسته تقسیم نمود:

    1-بخش اول:

    خدمات وکیل شرکت تجاری مربوط به امور حقوقی خود شرکت است.

    به  عبارت دیگر نظارت وی در کلیه اعمال حقوقی که باید در داخل یک شرکت انجام گردد و می تواند دارای ابعاد قضایی نیز گردد.

    بعنوان مثال نظارت بر نحوه صحیح دعوت و برگذاری مجامع سالیانه شرکت در شرکتهای تجاری، تنظیم صورتجلسات مجمع و هیات مدیره؛ انتخاب مدیران و بازرسین، تغییر مفاد اساسنامه و تفویض اختیارات به مدیران شرکت و دهها و صدها موضوعاتی که در درون شرکت مطرح خواهد شد.

    2-بخش دوم:

    مدیریت صحیح امورات حقوقی که در ارتباط با مشتریان شرکت و اشخاص خارج از شرکت مورد نیاز می باشد. قسمت عمده مسائل مهم حقوقی یک شرکت، در ارتباط با مشتریان و طرف های تجاری آن شرکت ایجاد خواهد شد.

    به عنوان مثال تنظیم انواع قراردادهای تجاری و عقود با مشتریان شرکت و تحویل کالا و خدمات به ایشان و انعقاد تضامین و ضمانت اجراهای قراردادی و حتی مسائل بانکی و دریافت انواع تسهیلات بانکی و غیره که وکیل شرکت تجاری در کلیه این موارد خدمات خوبی را ارائه خواهد داد.

    3-اجرای کلیه ضوابط لازم برای حفظ حقوق قانونی صاحبان سهام و شرکاء شرکت

    یکی از مهم ترین خدمات وکیل شرکت تجاری این است که از ابتدای مرحله ثبت شرکت و نگارش بندهای اساسنامه و حتی در طول حیات شرکت، سازوکارهایی که برای حفظ حقوق قانونی سهامداران لازم است را به شرکت پیشنهاد می دهد.

    شکل و صورت و قالب این پیشنهادات ممکن است بسیار متنوع و راهگشا باشد و سهامداران به جهت وجود وکیل شرکت تجاری در مجموعه شرکت، از آسودگی  خاطر واطمینان بیشتری برخوردار شوند

    و مطمئن باشند که چنانچه مسئولین شرکت های تجاری از راهکارهای ارائه شده توسط وکیل شرکت تجاری استفاده مطلوب نمایند، از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری خواهد شد.

    مدیران و مسئولین شرکت های تجاری و اشخاص تاجر هیچ گاه از مشاوره با یک وکیل شرکت ها و وکیل برای قانون تجارت بی نیاز نیستند.

    و برای جلوگیری از تحمل مسئولیت های حداکثری ضرورت دارد که برای معملات و تأسیس شرکت خود با یک وکیل مشورت نموده در ارتباط پیوسته باشند.

    وکیل شرکت تجاری اذعان می نماید که کلیه سهامداران شرکت به صورت مستقیم در شرکت ذینفع و در منافع آن سهیم هستند. بنابراین رشد و توسعه شرکت ارتباط تنگاتنگی با ارزش سهام شرکت تجاری داشته و وکیل شرکت تجاری نقش مهمی در این زمینه ایفا خواهد نمود.

    در لایحه اصلاحیه قانون تجارت با هدف حفظ حقوق سهامداران و اشخاص ثالث؛ مقررات و تشریفات خاصی برای هرگونه تغییر در سرمایه شرکت پیش‌یبنی شده است. و تنها شخصی که در انجام این تشریفات از اطلاعات کافی برخوردار است، وکیل شرکت تجاری می باشد.

     


    بیشتر بخوانید: وکیل شرکت مسئولیت محدود


     

    نحوه ارتباط با وکیل خوب شرکت تجاری چگونه است؟

    معمولا اکثریت قریب به اتفاق شرکت هایی که از خدمات وکیل شرکت تجاری استفاده می نمایند، با سرعت بیشتری مراحل پیشرفت و ترقی را طی و به آسودگی بیشتر به اهداف تجاری خود نائل می گردند.

    بهتر است از همان زماني كه قصد راه اندازي يك شركت تجاری را داريد؛ در خصوص تمام مسائل قانوني و حقوقي آن نوع شركت با وكيل شرکت های تجاری مشورت كنيد تا با دید باز و با قوت و قدت هر چه تمام تر، تجربه تجاری خود را آغاز نمائید.

    شما می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با وکیل شرکت تجاری در ارتباط باشید و هر یک از خدمات ذکر شده در این مقاله که مد نظر شماست را از وکیل شرکت تجاری دریافت نمائید.

     

    _____

    نظرات مشتریان

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

    تماس با ما

    آخرین مقالات

    درباره ما

    دفتر وکالت علی رضا نوری با اتکا بر عنایات خداوند منان و با تمرکز بر اصولی همچون صداقت، حاکمیت قانون و اخلاق، آگاهی بخشی و امانتداری، در سال 90 در اصفهان شروع به کار نمود.

    وکلا این دفتر به منظور ارائه خدمات مطلوب تر و بهتر و با توجه به نیازهای موکلین خود، و اعتقاد به دفاع از حقیقت و پاسداری از حقوق موکلین  اقدام به قبول وکالت و ارائه خدمات مینمایند.

    تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به وکیل ورشکستگی می باشد.​

    enemad-logo