6 مورد از مزایای مراجعه به بهترین وکیل قرارداد کار✔️

    وکیل-قرارداد-کار-اصفهان
    useradmin
    ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲
    مقالات وکیل قرارداد اصفهان
    136 بازدید

    آشنایی با وکیل قرارداد کار

    اگر به دنبال شناخت بهترین وکیل قرارداد کار هستید، ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد که اوصاف و ویژگی های وکیل قرارداد کار در اصفهان را به خوبی بشناسید.

    وکیل قرارداد کار به وکیل پایه یک دادگستری گفته می شود که به کلیه موازین و قوانین و مقررات مربوط به روابط کارگر و کارفرما اشراف کامل دارد

    و از ابتدای زمانی که طرفین قصد نگارش و انعقاد یک قرارداد جهت شروع رابطه کاری را داشته باشند تا زمان انتهای قرارداد به شما کمک  خواهد کرد که کلیه این مراحل به درستی و منطبق با قوانین طی شود.

    اگر چنانچه عاقبت این رابطه کاری به تشکیل پرونده در اداره کار و امور اجتماعی و یا مراجع قضایی و یا دیوان عدالت اداری منتهی شود، نیز می توانید از خدمات وکیل قرارداد کار در اصفهان بهره مند شوید.

    در این بین برخی از وکلا عزم خود را جزم نموده با تمرکز در یک یا دو زمینه حقوقی، تبحر زیادی به دست آورده و در طول عمر وکالتی خود، صرفا با قبول موضوعات مرتبط، تجربه های زیادی کسب نموده اند. 

    که به این دسته از وکلا – که از پذیرش دعاوی عمومی و موضوعات پیش پا افتاده امتناع نموده و صرفا به موضوعات مرتبط با تخصص خود می پردازند و با مراجعه به کانون وکلای دادگستری و شرکت در دوره های مربوطه موفق به دریافت مجوز و گواهینامه های وکالت تخصصی می شوند، اصطلاحا وکیل متخصص گفته می شود.

    .

    نکته بسار مهم

    در این مقاله سعی کردیم که برخی اوصاف وکیل قرارداد کار را بیان نمائیم ولیکن حتما به این تکته مهم توجه کنید که ما مدعی نیستیم که یک وکیل متخصص قرارداد کار هستیم، و تا نائل شدن به این عنوان، مسیر طولانی در پیش است، لیکن در صورتی که پرونده شرکت خود را به ما بسپارید تمام تلاش خود را خواهیم کرد که شما را از مسیرهای قانونی، به اهدافتان برسانیم. و در این راه از تمامی دانش و تجربه های چندین و چند ساله خود استفاده خواهیم کرد.

    .


    از طریق شماره تماس 09028777441 با وکیل قرارداد در اصفهان در ارتباط باشید.


     

    چرا باید از بهترین وکیل قرارداد کار کمک گرفت؟

    در جامعه فعلی ما اشخاص متعددی در کارخانه ها؛ شرکت ها؛ مغازه ها و مراکز تجاری و غیره مشغول به فعالیت می باشند که طبق تعریفی که قانون کار از «شخص کارگر» نموده تمامی این اشخاص در تعریف «کارگر» وارد می شوند.

    تعداد اشخاصی که برای کارفرمایان کار می کنند بسیار زیاد می باشد و قاعدتاً روابط کاری بین کارگران و کارفرمایان نمی‌تواند بدون مبنا و و به صورت شفاهی و بی قاعده باشد.

    وجود تعداد زیاد کارگر در هر کشوری؛ قانونگذار را برآن می‌دارد که با وضع قوانین مختلف؛ روابط بین آنها را قاعده مند نماید.

    همین مسئله در کشور ما نیز جریان داشته و از آنجایی که اکثریت شاغلین در این کشور به صورت کارگر می باشند؛ لذا قانونگذار با وضع قانون کار کلیه روابط قراردادی آنها را مشمول این قانون نموده است.

    وکیل قرارداد کار اذعان می نماید که در قانون کار این چنین مقرر شده است که: در هر محلی که نیروی انسانی به خدمت گرفته شود و رابطه آنها مشتمل بر مواردی از جمله شراکت یا مضاربه و سایر عناوین نباشد؛ لاجرم رابطه قراردادی آنها در قالب قرارداد کار تعبیر و تفسیر خواهد شد.

    بنابراین با عنایت به فراوانی کارگران در کشور و توجها به کثرت کارگاه های مشمول قانون کار و اینکه همیشه بروز اختلافات متعدد و با موضوعات متنوع فیمابین کارگر و کارفرما محتمل است، لذا اهمیت مراجعه به بهترین وکیل قرارداد کار به خوبی واضح و آشکار می گردد.

    .

    اهمیت وکیل قرارداد کار در چیست؟

    اکثر اشخاصی که موفق به دریافت پروانه وکالت می شوند، عمدتا از قوانین و مقررات مربوط به مراجع قضایی (اعم از حقوقی و کیفری) مطلع می باشند و نسبت به قوانین مربوط به روابط کارگر و کارفرما و تشریفات و آئین دادرسی اداره کار از اطلاعات بسیار اندکی برخوردار هستند.

    وکیل قرارداد کار به این نکته مهم اشاره می کند که قوانین کار در دانشگاه ها نیز به عنوان یکی از دروس اختیاری دانشجویان رشته حقوق می باشد

    و فارغ التحصیلان این رشته با توجه به کم بودن واحدهای درسی مربوط به قوانین کار، از اطلاعات بسیار سطح پائینی برخوردار می باشند که به آنها توانائی کافی جهت دفاع از  حقوق شما را نمی دهد.

    حتی پس از قبولی در آزمون وکالت و شروع دوره کارآموزی نیز این گونه دروس کمتر تدریس می  گردد و همه این عوامل باعث شده است که کمتر وکیلی به سمت و سوی دعاوی کارگر و کارفرما سوق پیدا نماید.

    با کنار هم گذاردن چند مقدمه فوق به این نتیجه مهم  خواهید رسید که بهره مندی از  خدمات وکیل قرارداد کار تا چه اندازه می تواند الزامی و البته مفید باشد.

    و نتایج درخشانی که در اثر اخذ مشاوره از بهترین وکیل قرارداد کار و یا اعطای وکالت به او  حاصل می شود به خوبی گویای اهمیت وکیل قرارداد کار در اصفهان می باشد.

     

    وکیل-قرارداد-کار-در-اصفهان

    وکیل-قرارداد-کار

     

    وکیل قرارداد کار در چه مرجعی می تواند اعلام وکالت کند؟

    همانطور که برای هر نوع دعوی و  خواسته ای، یک مرجعی برای رسیدگی به آن وجود دارد، قانونگذار برای رسیدگی به اختلافات مربوط به مسائل کارگر و کارفرما نیز مرجع تخصصی و ویژه ای را در نظر گرفته است.

    وکیل قرارداد کار در خصوص این مرجع تخصصی اذعان می نماید که: در هر کشوری ایجاد مراجع تخصصی و ویژه برای رسیدگی به موضوعات مشخص، مد نظر قانونگذاران بوده است.

    مزیت بارز این مراجع  آن است که دعاوی ارجاع شده را به بهترین شکل ممکن  و با کیفیت بهتر رسیدگی می نمایند

    اصولا در این مراجع احتمال رسیدن اشخاص به حقوق خود بسیار بیشتر و احتمال بروز خطا بسیار کمتر است.

    مرجع تخصصی جهت رسیدگ به دعاوی کارگر و کارفرما نیز هیات تشخیص مستقر در اداره کار می باشد.

    اعضای این هیات صرفا به دعاوی که ناشی از روابط و قرارداد کار باشد رسیدگی می نمایند و پس از رسیدگی اقدام به صدور رای می نمایند.

    لازم بذکر است که رای هیات تشخیص اداره کار، در هیات حل اختلاف اداره کار قابل شکایت و اعتراض می باشد.

    از توضیحات فوق مشخص می گردد که وکیل قرارداد کار صلاحیت ورود به پرونده هایی که در هیات تشخیص و هیات حل اختلاف اداره کار مطرح شده است را دارد

    و اشخاصی که به هر نحو در این گونه مراجع، دعاوی درجریانی را دارند می توانند از خدمات وکیل قرارداد کار بهره مند گردند.

    وکیل متخصص قرارداد کار با پذیرش وکالت از موکل خود، در جلسه دادرسی اداره کار حاضر می شود و با استناد به مدارک و ادله ای که در اختیار دارد، بخوبی از حقوق موکل خود دفاع می کند.

     


    برای مشاوره با وکیل در اصفهان کلیک کنید.


     

    آیا وکیل قرارداد کار در مرحله دیوان عدالت اداری نیز وکالت می نماید؟

    در این قسمت می خواهیم در خصوصو نقش وکیل قرارداد کار در مرحله دیوان عدالت اداری توضیحاتی را ارائه نمائیم.

    در بند فوق گفته شد که در صورتی که شخصی نسبت به رای هیات تشخیص اداره کار اعتراضی داشته باشد قانونا این حق را دارد که  اعتراض خود را در هیات حل اختلاف اداره کار مطرح نماید.

    هیات مزبور پس از تشکیل جلسه رسیدگی و دعوت از طرفین  و بررسی اوراق و مدارک آنها، مجددا اقدام به صدور رای می نماید و این تصمیم ممکن است در تایید رای هیات تشخیص و یا در رد آن باشد.

    بدیهی است که در پاره ای از اوقات ممکن است شما همچنان نسبت به رای هیات حل اختلاف اداره کار معترض باشید و آن را مخل منافع و حقوق  خود محسوب نمائید.

    و حتی ممکن است این رای با ادله و مدارک و مستندات  موجود در پرونده در تعارض باشد و لازم باشد که یک مرجع بالاتر، مجددا نسبت به این رای تصمیم گیری نماید.

    وکیل قرارداد کار در خصوص اعتراض به رای هیات حل اختلاف اداره کار اذعان می نماید که این آراء در دیوان عدالت اداری قابل شکایت واعتراض می باشد.

    در واقع دیوان عدالت اداری عالی ترین و بالاترین مرجعی می باشد که حق رسیدگی به اعتراضاتی که نسبت به کلیه آراء مراجع اداری می شود را داراست.

    قطعا شما عزیزان هم می دانید که طرح دعوی و دفاع از آن در دیوان عدالت اداری یکی از تخصصی ترین وپیچیده ترین مسائل حقوقی است و انجام این کار صرفا در صلاحیت وکیل قرارداد کار است.

    احکام و قواعد دیوان عدالت اداری با قوانین دادگاه ها و مراجع قضایی تا حدود زیادی متفاوت است و تنها وکیل قرارداد کار است که از کلیه این مسائل تخصصی آگاه بوده و توانایی احقاق حقوق شما را به خوبی دارد.

    بنابراین در صورتی که به هر دلیل آراء و تصمیمات هیات حل اختلاف اداره کار را با حقوق خود در تعارض می بینید و موفق نشده اید نظر مساعد آن هیات را جلب نموده و رای مثبت بگیرید، و درصدد طرح دعوی در دیوان عدالت اداری می باشید، تنها شخصی که قادر به کمک به شما خواهد بود بهترین وکیل قرارداد کار اصفهان می باشد.

    انتخاب وکیل حرفه‌ای قرارداد کار قطعا دارای اهمیت بسزایی است؛ و باعث می شود که با احتمال بسیار بیشتری رای به نفع شما صادر شود.

     

    تنظیم قرارداد توسط وکیل قرارداد کار چه فوایدی دارد؟

    می دانیم که همیشه نقطه شروع اختلافات و دردسرها از جایی است که یا قراردادی در بین نباشد و یا اینکه اگر قراردادی هست، توسط یک شخص متخصص و خبره نگارش نشده باشد.

    علی الخصوص زمانی که طرفین به صورت عادی و عامیانه قراردادهای نه چندان قوی فیمابین خود نگاشته باشند.

    در خصوص روابط کارگر و کارفرما نیز همین قضیه کاملا مشهود است.

    اگر طرفین مسئولیت نگارش قرارداد را به بهترین وکیل قرارداد کار اصفهان محول نمایند، قطعا در آینده ای نه چندان دور از منافع و امتیازات آن بهره مند خواهند شد و ثمرات لذت بخش آن را خواهند چشید.

    چرا که یک وکیل خوب قرارداد کار به درستی به کلیه وظایفی که هر یک از طرفین قرارداد بر عهده دارند آگاهی دارد و می داند که در قرارداد کار باید چه آیتم هایی را برای شرح وظایف طرفین در نظر بگیرد.

    وکیل قرارداد کار در اصفهان به خوبی می داند که مابه ازای هر تعهد و وظیفه ای که برای طرفین در نظر می گیرد باید ضمانت اجراهای مناسب و معقولی را نیز برای آن در نظر بگیرد تا در زمان تخلف احتمالی اشخاص از انجا وظایف خود، طرف مقابل دچار خسران و ضرر نگردد.

     

    وکیل-قرارداد-کار-اصفهان

    وکیل-قرارداد-کار

     

    6 مورد از مزایای مراجعه به بهترین وکیل قرارداد کار

    ☑ تنظیم متون قرارداد کار به نحوی که هیچگونه تعبیر و تفسیرهای مختلفی از آن ایجاد نشود و منتهی به بروز اختلافات قراردادی نگردد.

    ☑ تنظیم بهترین قرارداد کار برای متقاضیان به نحوی که نه تنها حقوق طرفین را حفظ نماید بلکه از ورود خسارات قراردادی جلوگیری نماید.

    ☑  وکیل قرارداد کار اصفهان اذعان می نماید که یک قرارداد کار خوب و پیشرفته، به نحوی است که بسیار بازدارنده باشد و طرف مقابل حتی فکر تخلف از قرارداد را ننماید.

    ☑  در صورتی که قرارداد کار توسط بهترین وکیل قرارداد کار در اصفهان تنظیم گردد از اتلاف وقت و زمان بیهوده جلوگیری بعمل می آید.

    ☑  در صورتی که این قرارداد توسط وکیل حرفه ای قرارداد کار تنظیم شده باشد هم کارفرما از بابت انجام وظایف توسط کارگران خود اطمینان خواهد داشت و هم اینکه کارگران با آسودگی و امنیت خاطر بیشتری در محیط کار مشغول به فعالیت خواهند شد و این مساله به افزایش بهره‌وری و کیفیت کار منتهی می شود.

    ☑  وکیل قراردادهای کار با دانش و تخصصی که در زمینه احکام قانون کار و بخشنامه های مربوطه دارد، می داند که شما به عنوان کارگر یا کارفرما اجازه دارید درباره چه مفادی توافق کنید یا چه شروطی را تعیین کنید.

     

    نحوه ارتباط با وکیل قرارداد کار در اصفهان چگونه است؟

    معمولا اکثریت قریب به اتفاق کارفرمایان و کارگرانی که از خدمات وکیل قرارداد کار استفاده می نمایند، با سرعت بیشتری مراحل پیشرفت و ترقی را طی و به آسودگی بیشتر به اهداف خود نائل می گردند.

    بهتر است از همان زماني كه قصد به کارگیری کارگران و یا راه اندازي يك شركت تجاری یا یک کارگاه و یا کارخانه را داريد؛ در خصوص تمام مسائل قانوني و حقوقي آن با وکیل قرارداد کار مشورت كنيد تا با دید باز و با قوت و قدت هر چه تمام تر، تجربه تجاری خود را آغاز نمائید.

    شما می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با وکیل قرارداد کار در اصفهان در ارتباط باشید و هر یک از خدمات ذکر شده در این مقاله که مد نظر شماست را از وکیل حرفه ای قرارداد کار دریافت نمائید.

     

    هزینه وکیل قرارداد کار در اصفهان چقدر است؟

    هزینه حرفه ای ترین وکیل قرارداد کار یکی از متداول ترین سوالاتی است که مد نظر مراجعه کنندگان می باشد.

    در پاسخ به این سوال باید اشاره کنیم که اصولا هزینه تنظیم قراردادها بر اساس نوع آنها از نظر حقوقی و تجاری می باشد.

    وکیل قرارداد کار اصفهان دفتر علی رضا نوری با مشاوره های ارزان و اصولی با طرفینی که مایل به تنظیم قرارداد کار صحیح هستند، این فرصت را برای طرفین فراهم کرده است تا میزان حق الوکاله خود را برای تنظیم قرارداد با توجه به موقعیت ها و حساسیت های مشخص شده موضوع تعیین کنند.

    بنابراین به شما توصیه می کنیم برای جلوگیری از تنظیم قرارداد با ایرادات فراوان که ممکن است در آینده شما را آزار دهد با یک وکیل قرارداد کار مشورت کنید

    و با پرداخت هزینه ای که با توجه به اهمیت قرارداد شما تعیین می شود از مشکلاتی که ممکن است برای شما دردسر ساز باشد جلوگیری کنید و از اینکه بهترین وکیل قرارداد کار را انتخاب نموده اید راضی و خشنود باشید.

    وبسایت اداره کل کار و رفاه اجتماعی

     

    _____

    نظرات مشتریان

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

    تماس با ما

    آخرین مقالات

    درباره ما

    دفتر وکالت علی رضا نوری با اتکا بر عنایات خداوند منان و با تمرکز بر اصولی همچون صداقت، حاکمیت قانون و اخلاق، آگاهی بخشی و امانتداری، در سال 90 در اصفهان شروع به کار نمود.

    وکلا این دفتر به منظور ارائه خدمات مطلوب تر و بهتر و با توجه به نیازهای موکلین خود، و اعتقاد به دفاع از حقیقت و پاسداری از حقوق موکلین  اقدام به قبول وکالت و ارائه خدمات مینمایند.

    تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به وکیل ورشکستگی می باشد.​

    enemad-logo