تصویب نامه شماره 1703 مورخ 15/2/1319 در خصوص هزینه ورشکستگی - وکیل ورشکستگی

    تصویب نامه شماره 1703 ورشکستگی -
    useradmin
    ۱۶ آبان ۱۴۰۱
    آئین نامه ها و بخشنامه ها
    187 بازدید

    تصویب نامه شماره 1703 مورخ 15/2/1319

     

    تصویب نامه شماره 1703 مورخ 15/2/1319 مصوبه 14/2/1319 هیئت وزیران با اصلاحات بعدی در خصوص هزینه ورشکستگی

    ماده 1 –

     پس از آن که حاصل دارایی ورشکسته اعم از آنچه که در موقع برداشتن صورت اموال موجود بوده یا آنچه که بعدا مشخص شده ؛ معلوم گردیده و قبل از تقسیم وجوه حاصله بین صاحبان سهام ؛ اداره تصفیه مبلغی به عنوان هزینه امور ورشکستگی به شرح زیر احتساب و برداشت خواهد نمود .

    تا مبلغ ۱۰ میلیون ریال صدی 9 و نسبت به مازاد آن تا بیست میلیون ریال صدی 8 و نسبت به مازاد آن صدی ۷ دریافت میشود.

     

    تبصره الحاقی مورخه 30/9/1321 :

    در مورد انعقاد قرارداد ارفاقی و به طور کلی در هر مورد که ورشکستگی به جهتی قبل از تقسیم وجوه حاصل از دارایی خاتمه پیدا می کند ؛ هزینه ورشکستگی از طرف رئیس تصفیه با در نظر گرفتن مقدار کاری که اداره انجام داده تشخیص و با تصویب وزارت دادگستری تعیین خواهد شد .

    این هزینه در هر حال از نصف میزانی که به موجب ماده یک تصویبنامه مورخ چهاردهم اردیبهشت ماه 1319 معین شده تجاوز نخواهد کرد . (علیرضا نوری وکیل متخصص ورشکستگی)

    ماده۲

    هزینه امور ورشکستگی به حاصل ویژه دارایی ورشکسته تعلق گرفته و هزینه های مربوط به اقامه دعاوی و انعقاد معاملات و پرداخت مالیات ها و عوارض و اداره کردن اموال و مطبوعات و غیره مشمول هزینه امور ورشکستگی نبوده و قبل از تقسیم وجوه حاصل از دارایی ناویژه کسر خواهد شد.

    ماده ۳ –

    اداره تصفیه حق ندارد به غیر از هزینه نامبرده در ماده یک ؛ وجه دیگری به عنوان هزینه امور ورشکستگی برداشت نماید. (وکیل ورشکستگی)

     

    «برای ملاحظه سایر آئین نامه های مرتبط با ورشکستگی، اینجا کلیک کنید»

     

     

     

    وکیل-ورشکستگی

    وکیل-ورشکستگی-اصفهان

     

     

    _____

    نظرات مشتریان

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

    تماس با ما

    درباره ما

    دفتر وکالت علی رضا نوری با اتکا بر عنایات خداوند منان و با تمرکز بر اصولی همچون صداقت، حاکمیت قانون و اخلاق، آگاهی بخشی و امانتداری، در سال 90 در اصفهان شروع به کار نمود.

    وکلا این دفتر به منظور ارائه خدمات مطلوب تر و بهتر و با توجه به نیازهای موکلین خود، و اعتقاد به دفاع از حقیقت و پاسداری از حقوق موکلین  اقدام به قبول وکالت و ارائه خدمات مینمایند.

    تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به وکیل ورشکستگی می باشد.​

    enemad-logo